vidim veliku stručnost kod kolege. samo bih ga pitao koliko dionica luba posjeduje? jer ovako faliti đetiće a ne sudjelovati u toj prepotencijalnoj dionici bi stvarno bilo suludo. pa recite kolega….koliko???
Nemam ni LUBA ni LKPC, ali ne bi bilo glupo pogledati dionicu koja se ovih dana trži na 0,17 booka,za razliku od LKPC (1,44 booka) ili LKRI (2,8 booka). Samo sam mislio uljuđeno razgovarati o perspektivi LKPC, nema razloga da se srdite kolega.
[/quote]
pa nije slučajno 0,17 booka. ni pored toga je nitko ne kupuje. ali bez srdžbe kolega po booku ona ima 850% rast do lkpc booka. ali vi ipak ovdje pišete o luba a ne vjerujem da na temi luba pišete o lkpc…to je ono što buni. i uistinu se čudim što je ne posjedujete. jer kao što rekoh gotovo 10 puta rast dok uhvati luku po parametru kojeg ste našli vjerodostojnim komentirati. i uistinu ovaj komentar nema zlu namjeru niti srdžbu u sebi.
@bisakovi
ne gledam u nikakvu kuglu. ali da sam očito oslijepio jesam jer nisam uspio pročitati niti jedan vaš argument osim podatka o lock up dionicama i osudi bih na potpunu propast. uostalom kad vas ne zanima ova dionica što radite ovdje???? jel vam toliko dosadno u životu ili ste samo zločesti što ste ostavili gaće na burzi pa sijete zlo po ljudima koji su puni para i kupuju jeftino?? i nekako mislim da onaj vaš pozdrav nije iskren…da će zloba proraditi i da ćemo se još čuti.
lp
vanjanja
1.Izgleda da si preskočio osnovnu školu. Od oka,bez mjerenja,tvrdim da je udaljenost od Bara do Zenice maksimalno dvostruka u odnosu na relaciju Ploče-Zenica,a isto tako odgovorno tvrdim da je morska udaljenost od Bara do Ploča veća nego što je udaljenost od Bara do Čapljine željeznicom. Dodam li na to veću potrošnju goriva kod prometala na moru zbog veće gustoće medija, površnom računicom dolazim do zaključka da je isplativiji transport preko Bara.
2. Želiš li reći da LKPC pretovari 430.000 tona u 16 dana. Pa to je nevjerojatno kolega, po tvojoj računici LKPC pretovari 10 mil. tona godišnje.
1. http://www.gradploce.com/hr/vijesti.asp?ids=1669
2. http://www.luka-ploce.hr/hr/l_najava.php
Vidim da ti matematika nije jača strana [smiley], zato digitron u ruke i računaj [yawn]
Kada dođeš do zaključka da je jedan brod 74000t = 1500 vagona = 60 kompozicija = 16200 km (60 x Bar-Čapljina) probaj izračunat isplativost prijevoza, e da i nemoj zaboravit gustoću medija hahaha
[/quote]
nisam tako davno bio u školi pa vjerujem da se neki parametri nisu previše promijenili. a oni kažu brod je najjeftiniji vid transporta…30 puta jeftiniji od željeznice po prijeđenom putu. e sad…za ovo ne treba ni kalkulator.
1.Udaljenost između Zenice i Ploča je 275 kilometara, a udaljenost između Zenice i Bara je čak 829 kilometara. Vlasnici Mitala i Gikila su stranci pa nevjerujem da će plaćat tri puta skuplji prijevoz.
2.U prvih 6 mjeseci LUBA je pretovarila 387.836 tona, a LKPC u 16 idućih dana 429.502 tona robe. Toliko o poduzetnim đetićima i njihovom razvoju na nova tržišta.
1.
Izgleda da si preskočio osnovnu školu. Od oka,bez mjerenja,tvrdim da je udaljenost od Bara do Zenice maksimalno dvostruka u odnosu na relaciju Ploče-Zenica,a isto tako odgovorno tvrdim da je morska udaljenost od Bara do Ploča veća nego što je udaljenost od Bara do Čapljine željeznicom. Dodam li na to veću potrošnju goriva kod prometala na moru zbog veće gustoće medija, površnom računicom dolazim do zaključka da je isplativiji transport preko Bara.
2. Želiš li reći da LKPC pretovari 430.000 tona u 16 dana. Pa to je nevjerojatno kolega, po tvojoj računici LKPC pretovari 10 mil. tona godišnje.
[/quote]
Mislim da ovaj korisnik samo zatrpava temu smećem i da bi moderatori trebali reagirati, jer je očito da se radi o korisniku koji valja gluposti, jer je dioinčar Luke Bar.
Kratko i jasno:
http://www.gradploce.com/hr/vijesti.asp?ids=1669
" Najvažniji klijent luke Ploče svakako je Zenica s gotovo dva milijuna tona prometa. Udaljenost između Zenice i Ploča je 275 kilometara, a udaljenost između Zenice i Bara je čak 829 kilometara. Iluzorno je očekivati da Bar može toliko sniziti cijenu svojih usluga da bi to pokrilo razliku u cijeni željezničkoga prijevoza. Osim toga, pojedine BiH tvrtke u Pločama već imaju status o kojem hrvatske tvrtke mogu samo sanjati "
lp
…..a di nam je kolega plavi…….ništa se ne javlja još od vremena kad je hvalio lkpc na 1800
[wink]
logično i normalno bi bilo da je tada prodavao
ivana 7 :
" LKPC.
– imam upite za tu dionicu, pa evo moje mišljenje.
– dok nisam vidjela kako će ići ova dokapitalizacija za mene je to bila o.k dionica.
– ali sama dokapitalizacija je u stvari velika pljačka postojećih dioničara.
– zbog toga me ta dionica ne zanima.
– koliko vrijedi LKPC ???
– da se htjelo u toj dokapitalizaciji su mogli dobiti duplo više love i sada bi cijena bila 1.600-1.800kn.
– ali prodajom radnicima po 400kn i fondovima po 850kn, ne vidim zašto bih tu dionicu plaćala preko 800kn.
– može sada ta dionica u nekoj euforiji ili pumpanjem fondova doći na 1.500 ili 2.000kn, ali to nije ono realno.
– tu se govori mi ćemo ovo, ono, porasti će promet, dobit….
– za sve to firma je imama prilike i do sada, ali dividende nije bilo.
– a da su davali u zadnjih 10 godina po 1, 2, 3, 4kn dividende, svake godine za kunu veća, to bi im bio trošak od 51kn, ali i to im je bilo puno.
– kada bi tu direktor firme vidio perspektivu u dionici tada bi on sigurno bio u top10.
– ali po meni je tu najveća perspektiva u radovima 300M i proviziji 5-10%.
– te provizije će sigurno poskupiti invsticiju za 50M, ali koga za to briga, dodatno će se za to zadužiti i to bi bilo to.
– ovako i ne mora biti, ali ja to ovako nekako vidim.
– I love this game. "
——————————————————————————-
Kolege investitori u LKPC ,
o tome ja pišem već pola godine .
To nije drukanje ni za ni protiv .
1.Udaljenost između Zenice i Ploča je 275 kilometara, a udaljenost između Zenice i Bara je čak 829 kilometara. Vlasnici Mitala i Gikila su stranci pa nevjerujem da će plaćat tri puta skuplji prijevoz
Kolega, ima jedna poslovica koja kaže da za žabu u zdencu nebo nije veće od otvora zdenca. Tom poslovicom bi se otprilike moglo opisati zajedničko viđenje vas forumaša na poslovnom. Ja cijelo vrijeme spominjem potencijalnu prugu Bar-Podgorica-Nikšić-Čapljina, a vi uporno iz zdenca trubite o dionici Bar-Beograd-Zenica (vjerujem da ste na to mislili). Uzmite malo redalicu u ruke i zemljovid Balkana,pa pogledajte kolika je udaljenost u km na relaciji Bar-Podgorica-NIkšić-Čapljina-Zenica,a onda pogledajte kolika je morska udaljenost Bar-Ploče,pa će vam biti jasnije o čemu govorim. Ne shavaćam zašto se svi pjenite na moju hipotezu da u doglednoj budućnosti luka Bar može naškoditi poslovanju LKPC. Vjerujte,dovoljno bi bilo da Rusi,kao braća po vjeri,uđu u LUBA i ova spomenuta pruga prema Čapljini će biti napravljena dok kažete "Copram". No,nije sad toliko važno hoće li se sve ovo dogoditi, puno je važnije to što vi niste u stanju razmišljati o biko kakvim nepovoljnostima za LKPC,a svaku hipotezu koja vam ne ide u prilog dočekate kao da vam se netko prijeti vatrenim oružjem. Vaše burne reakcije dovode do zaključka da ste svi pokupovali LKPC u rasponu od 850-1800 Kn,te vam u tom smislu ovaj topic služi isključivo za drukanje o velikoj perspektivi LKPC,a ne za argumentiranu raspravu.
1.Udaljenost između Zenice i Ploča je 275 kilometara, a udaljenost između Zenice i Bara je čak 829 kilometara. Vlasnici Mitala i Gikila su stranci pa nevjerujem da će plaćat tri puta skuplji prijevoz
Kolega, ima jedna poslovica koja kaže da za žabu u zdencu nebo nije veće od otvora zdenca. Tom poslovicom bi se otprilike moglo opisati zajedničko viđenje vas forumaša na poslovnom. Ja cijelo vrijeme spominjem potencijalnu prugu Bar-Podgorica-Nikšić-Čapljina, a vi uporno iz zdenca trubite o dionici Bar-Beograd-Zenica (vjerujem da ste na to mislili). Uzmite malo redalicu u ruke i zemljovid Balkana,pa pogledajte kolika je udaljenost u km na relaciji Bar-Podgorica-NIkšić-Čapljina-Zenica,a onda pogledajte kolika je morska udaljenost Bar-Ploče,pa će vam biti jasnije o čemu govorim. Ne shavaćam zašto se svi pjenite na moju hipotezu da u doglednoj budućnosti luka Bar može naškoditi poslovanju LKPC. Vjerujte,dovoljno bi bilo da Rusi,kao braća po vjeri,uđu u LUBA i ova spomenuta pruga prema Čapljini će biti napravljena dok kažete "Copram". No,nije sad toliko važno hoće li se sve ovo dogoditi, puno je važnije to što vi niste u stanju razmišljati o biko kakvim nepovoljnostima za LKPC,a svaku hipotezu koja vam ne ide u prilog dočekate kao da vam se netko prijeti vatrenim oružjem. Vaše burne reakcije dovode do zaključka da ste svi pokupovali LKPC u rasponu od 850-1800 Kn,te vam u tom smislu ovaj topic služi isključivo za drukanje o velikoj perspektivi LKPC,a ne za argumentiranu raspravu.
[/quote]
ako je dionica tako loša,tko je svakodnevno kupuje,a ne lupa se po bidu
Nemam ni LUBA ni LKPC, ali ne bi bilo glupo pogledati dionicu koja se ovih dana trži na 0,17 booka,za razliku od LKPC (1,44 booka) ili LKRI (2,8 booka). Samo sam mislio uljuđeno razgovarati o perspektivi LKPC, nema razloga da se srdite kolega.
[/quote]
pa nije slučajno 0,17 booka. ni pored toga je nitko ne kupuje. ali bez srdžbe kolega po booku ona ima 850% rast do lkpc booka. ali vi ipak ovdje pišete o luba a ne vjerujem da na temi luba pišete o lkpc…to je ono što buni. i uistinu se čudim što je ne posjedujete. jer kao što rekoh gotovo 10 puta rast dok uhvati luku po parametru kojeg ste našli vjerodostojnim komentirati. i uistinu ovaj komentar nema zlu namjeru niti srdžbu u sebi.
@bisakovi
ne gledam u nikakvu kuglu. ali da sam očito oslijepio jesam jer nisam uspio pročitati niti jedan vaš argument osim podatka o lock up dionicama i osudi bih na potpunu propast. uostalom kad vas ne zanima ova dionica što radite ovdje???? jel vam toliko dosadno u životu ili ste samo zločesti što ste ostavili gaće na burzi pa sijete zlo po ljudima koji su puni para i kupuju jeftino?? i nekako mislim da onaj vaš pozdrav nije iskren…da će zloba proraditi i da ćemo se još čuti.
lp
[/quote]
Postoji ona stara narodna "s parama se hvale djeca i budale"!
Vi i ako imate nešto "para" ovakvim investiranjem ostat će te bez njih.To je sigurno.
A ja ako Vas zanima živim daleko od Hrvatske i ponešto trgujem na stranim burzama.
Život vani mi je omogućila između ostalog zagrebačka burza.
Ako netko dobije 25% dionica LKPC po 400 kuna,a drugi plate višestruko više,što mislite što
to znači za budućnost cijene dionice?
No ne želite vi argumente ni drugačije mišljenje,stoga odustajem.
I žalim Vas I NE RAZUMIJEM
No ne želim Vas vređati pa i Vi pokušajte biti tolerantniji prema drugima.
Pozdrav