LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.


da li su dionice iz dokapa već alocirane na sda . Da li netko zna?

Naj bitnije je da je luka puna love vidiš da nemaju kad pribrojit kunice pa da vide koje kupac a kamali da ih da vlasnicima.Koja tromost u lkpc nije valjda da je kolektivni godišnji(PLAĆENI).


ovoj dionici nema spasa…

evidentno je da slijedi armagedon…

hoce li biti u pravu ova razjarena gomila koja govori kako je kraj blizu?

[undecid]


Znaci da je vrijeme za preokret. [kiss]

http://www.poslovni.hr/vijesti/ulaganje-300-milijuna-eura-u-luku-ploce-udvostrucit-ce-prihode-do-2016-godine-183414.aspx
dali to znači da će do tada dionica biti na ovim razinama


http://www.poslovni.hr/vijesti/ulaganje-300-milijuna-eura-u-luku-ploce-udvostrucit-ce-prihode-do-2016-godine-183414.aspx
dali to znači da će do tada dionica biti na ovim razinama

Ne nego čim se alociraju dionice i prođe cijeli proces dokapa počnje rast cijena dionica LKPC,
negdje po mojoj procjeni od jeseni ili prije.
Taj rast cijene dionice će se pratiti sve do 2016. pa možda i dalje, uz naravno korekcije te neračunajući da nas opali još neka kriza.
Jer uz ovakve fundamente i buduća ulaganja drugačije nemože. Moguće su još samo nekakve manipulacije slične ovoj, ali za njih nakon provedenog dokapa nema više puno mjesta….možda pred sljedeći dokap koji je najavljen….tko će znat, možemo se samo nadati najboljemu što ova dionica i zaslužuje( manje hercegovačke pohlepe).

"Lipa 'sovka i Bogu je draga "

rita, 19.07.2011. u 20:48
možda pred sljedeći dokap koji je najavljen….tko će znat, možemo se samo nadati najboljemu što ova dionica i zaslužuje( manje hercegovačke pohlepe).

ne volim iznositi predviđanja jer su na našoj burzi nezahvalna a i često izgledaju ko jeftin druk. ali mene baš taj dodatni dokap od 130 000komada najviše golica. zašto i za koga su ostavljene???? ti tu vidiš strah a ja vidim boost na kvadrat. ta informacija će po mom razmišljanju biti gorivo za raketni pogon u pravcu rasta cijene.

livin' from hand to poor mouth you an' me an' my secret south



http://www.poslovni.hr/vijesti/ulaganje-300-milijuna-eura-u-luku-ploce-udvostrucit-ce-prihode-do-2016-godine-183414.aspx
dali to znači da će do tada dionica biti na ovim razinama

Ne nego čim se alociraju dionice i prođe cijeli proces dokapa počnje rast cijena dionica LKPC,
negdje po mojoj procjeni od jeseni ili prije.
Taj rast cijene dionice će se pratiti sve do 2016. pa možda i dalje, uz naravno korekcije te neračunajući da nas opali još neka kriza.
Jer uz ovakve fundamente i buduća ulaganja drugačije nemože. Moguće su još samo nekakve manipulacije slične ovoj, ali za njih nakon provedenog dokapa nema više puno mjesta….možda pred sljedeći dokap koji je najavljen….tko će znat, možemo se samo nadati najboljemu što ova dionica i zaslužuje( manje hercegovačke pohlepe).
[/quote]
Kada nema mogućnosti ,da se podigne cijena ,sada su krivi Hercegovci-bravo(već uhodana špranca),ovdje ti je dugoročno čekanje i skupljanje po nižim cijenama,drži se cijene od 100 eura i skupljaj.


1.Udaljenost između Zenice i Ploča je 275 kilometara, a udaljenost između Zenice i Bara je čak 829 kilometara. Vlasnici Mitala i Gikila su stranci pa nevjerujem da će plaćat tri puta skuplji prijevoz.

2.U prvih 6 mjeseci LUBA je pretovarila 387.836 tona, a LKPC u 16 idućih dana 429.502 tona robe. Toliko o poduzetnim đetićima i njihovom razvoju na nova tržišta.

1.
Izgleda da si preskočio osnovnu školu. Od oka,bez mjerenja,tvrdim da je udaljenost od Bara do Zenice maksimalno dvostruka u odnosu na relaciju Ploče-Zenica,a isto tako odgovorno tvrdim da je morska udaljenost od Bara do Ploča veća nego što je udaljenost od Bara do Čapljine željeznicom. Dodam li na to veću potrošnju goriva kod prometala na moru zbog veće gustoće medija, površnom računicom dolazim do zaključka da je isplativiji transport preko Bara.

2. Želiš li reći da LKPC pretovari 430.000 tona u 16 dana. Pa to je nevjerojatno kolega, po tvojoj računici LKPC pretovari 10 mil. tona godišnje.


vidim veliku stručnost kod kolege. samo bih ga pitao koliko dionica luba posjeduje? jer ovako faliti đetiće a ne sudjelovati u toj prepotencijalnoj dionici bi stvarno bilo suludo. pa recite kolega….koliko???

Nemam ni LUBA ni LKPC, ali ne bi bilo glupo pogledati dionicu koja se ovih dana trži na 0,17 booka,za razliku od LKPC (1,44 booka) ili LKRI (2,8 booka). Samo sam mislio uljuđeno razgovarati o perspektivi LKPC, nema razloga da se srdite kolega.


…drži se cijene od 100 eura i skupljaj.

ne daj Bože Eura za 10 HRK [tongue]

PETINA, 19.07.2011. u 23:03
@rita

ali mene baš taj dodatni dokap od 130 000komada najviše golica.

http://www.ebrd.com/pages/news/features/wto_trade.shtml


bisakovi, 20.07.2011. u 04:32
možda pred sljedeći dokap koji je najavljen….tko će znat, možemo se samo nadati najboljemu što ova dionica i zaslužuje( manje hercegovačke pohlepe).

ne volim iznositi predviđanja jer su na našoj burzi nezahvalna a i često izgledaju ko jeftin druk. ali mene baš taj dodatni dokap od 130 000komada najviše golica. zašto i za koga su ostavljene???? ti tu vidiš strah a ja vidim boost na kvadrat. ta informacija će po mom razmišljanju biti gorivo za raketni pogon u pravcu rasta cijene.

[/quote]
Nevjerovatna upornost.
Kada ne "pale argumenti" gleda se u "kristalnu kuglu"!!!
I najvećem laiku je sada jasno da slijedi daljnji pad cijene LKPC.
Ista je definitivno precjenjena i bez jasne perspektive jer je previše oslonjena na BiH,a nema niti
kvalitetnu infrastrukturu.
Možda dugoročno i bude nešto od LKPC,ali ne definitivno u slijedećih 5 godina.
Lock out za radnike će brzo proći,a tada imate velik broj dionica koje će vjerovatno prodavati po
600 kuna ili manje uz fantastičnu zaradu od 50%.
Dakle,gotovo sve moje prognoze vezane za LKPC pokazale su se točnim.
Pozdrav i više sreće sa nekom drugom dionicom jer ova je definitivno "pušiona".

vanjanja

strojar25, 20.07.2011. u 07:39

1.Izgleda da si preskočio osnovnu školu. Od oka,bez mjerenja,tvrdim da je udaljenost od Bara do Zenice maksimalno dvostruka u odnosu na relaciju Ploče-Zenica,a isto tako odgovorno tvrdim da je morska udaljenost od Bara do Ploča veća nego što je udaljenost od Bara do Čapljine željeznicom. Dodam li na to veću potrošnju goriva kod prometala na moru zbog veće gustoće medija, površnom računicom dolazim do zaključka da je isplativiji transport preko Bara.

2. Želiš li reći da LKPC pretovari 430.000 tona u 16 dana. Pa to je nevjerojatno kolega, po tvojoj računici LKPC pretovari 10 mil. tona godišnje.

1. http://www.gradploce.com/hr/vijesti.asp?ids=1669

2. http://www.luka-ploce.hr/hr/l_najava.php

Vidim da ti matematika nije jača strana [smiley], zato digitron u ruke i računaj [yawn]

Kada dođeš do zaključka da je jedan brod 74000t = 1500 vagona = 60 kompozicija = 16200 km (60 x Bar-Čapljina) probaj izračunat isplativost prijevoza, e da i nemoj zaboravit gustoću medija hahaha

Ulaganje u sebe je najbolje ulaganje

New Report

Close