Zašto bi đetići polagali tračnice prema Čapljini ako je BIH pred bankrotom? [yawn]
Za Crnogorce ta trasa pruge nije isključivo pitanje transporta roba prema BiH,to je malko šire pitanje nego što želiš insinuirati i time omalovažiti ono što sam rekao. Shvaćam da se na temi o LKPC svaka sumnja u buduću perspektivu dočeka na nož,no to ne mijenja činjenicu da je LUBA prva luka na dometu brodova od svih EX YU republika i da trenutno ima neiskorištene kapacitete. Trebalo bi samo vidjeti isplati li se više uvoznicima transportirati robu preko Bara i Čapljine ili preko Ploča. Dobro je za LKPC što su Crnogorci tromi pa je za pretpostaviti da će spomenutu prugu graditi cca 4-5 godina. S tim u svezi nebitno je pitanje bankrota federacije,bitno je pitanje koliko od postojećeg pretovara LUBA može prebaciti na sebe, a može prilično.
@ vanjanja
Sumnja u buduću perspektivu LKPC trebala bi biti argumentirana i potkrijepljena činjenicama. Ako nije, onda nije riječ o sumnji nego o nečemu drugome.
Inače, najveći komitenti LKPC su:
– Alpiq energia Italia s.p.a
– Gikil d.o.o. Lukavac
– Arcelormittal d.o.o. Zenica
– Cemex d.d. Split
– Aluminij d.d. Mostar
– JSC Kauno Tiekimas
– Agrana studen sugar trading Gmbg Beč
Za Crnogorce ta trasa pruge nije isključivo pitanje transporta roba prema BiH,to je malko šire pitanje nego što želiš insinuirati i time omalovažiti ono što sam rekao. Shvaćam da se na temi o LKPC svaka sumnja u buduću perspektivu dočeka na nož,no to ne mijenja činjenicu da je LUBA prva luka na dometu brodova od svih EX YU republika i da trenutno ima neiskorištene kapacitete. Trebalo bi samo vidjeti isplati li se više uvoznicima transportirati robu preko Bara i Čapljine ili preko Ploča. Dobro je za LKPC što su Crnogorci tromi pa je za pretpostaviti da će spomenutu prugu graditi cca 4-5 godina. S tim u svezi nebitno je pitanje bankrota federacije,bitno je pitanje koliko od postojećeg pretovara LUBA može prebaciti na sebe, a može prilično.
[/quote]
šta kaže kolega Plavi na ovo?
ja najvolim njegovo mišljenje i analize čut
[smiley]
http://www.luka-ploce.hr/hr/l_najava.php
[thumbsup]
Luka Bar
PRETOVARENO U JUNU
ponedeljak, 04 jul 2011 06:05
U Luci Bar je od 1. do 30 juna, sa 13 brodova, pretovareno ukupno 100.655 tona tereta. Od toga je bilo 77.565 tona rasutih, 18.461 tona tečnih i 4.628 tona generalnih tereta.
[lol] [lol] [lol]
1.Udaljenost između Zenice i Ploča je 275 kilometara, a udaljenost između Zenice i Bara je čak 829 kilometara. Vlasnici Mitala i Gikila su stranci pa nevjerujem da će plaćat tri puta skuplji prijevoz.
2.U prvih 6 mjeseci LUBA je pretovarila 387.836 tona, a LKPC u 16 idućih dana 429.502 tona robe. Toliko o poduzetnim đetićima i njihovom razvoju na nova tržišta.
3.Gradnja pruge Čapljina – Nikšić je najavljena već 2008. (kako se vlasti smjenjuju, tako novi i obećavaju)
Mislim da smo apsorbirali LUBU i LKPC, ako je i bilo ikakvih dilema. [smiley]
yohnny u nas se uvijek rastom nagrađivala dionica čije poduzeće propada ili ne valja pišljiva boba ili nema nikakvu strateško značenje tj max je izložena postojećoj i budućoj konkurenciji.
Za Crnogorce ta trasa pruge nije isključivo pitanje transporta roba prema BiH,to je malko šire pitanje nego što želiš insinuirati i time omalovažiti ono što sam rekao. Shvaćam da se na temi o LKPC svaka sumnja u buduću perspektivu dočeka na nož,no to ne mijenja činjenicu da je LUBA prva luka na dometu brodova od svih EX YU republika i da trenutno ima neiskorištene kapacitete. Trebalo bi samo vidjeti isplati li se više uvoznicima transportirati robu preko Bara i Čapljine ili preko Ploča. Dobro je za LKPC što su Crnogorci tromi pa je za pretpostaviti da će spomenutu prugu graditi cca 4-5 godina. S tim u svezi nebitno je pitanje bankrota federacije,bitno je pitanje koliko od postojećeg pretovara LUBA može prebaciti na sebe, a može prilično.
[/quote]
vidim veliku stručnost kod kolege. samo bih ga pitao koliko dionica luba posjeduje? jer ovako faliti đetiće a ne sudjelovati u toj prepotencijalnoj dionici bi stvarno bilo suludo. pa recite kolega….koliko???