LKPC (Luka Ploče d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LKPC (Luka Ploče d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

nema panike,na kunu sigurno neće


Zašto bi đetići polagali tračnice prema Čapljini ako je BIH pred bankrotom? [yawn]

Za Crnogorce ta trasa pruge nije isključivo pitanje transporta roba prema BiH,to je malko šire pitanje nego što želiš insinuirati i time omalovažiti ono što sam rekao. Shvaćam da se na temi o LKPC svaka sumnja u buduću perspektivu dočeka na nož,no to ne mijenja činjenicu da je LUBA prva luka na dometu brodova od svih EX YU republika i da trenutno ima neiskorištene kapacitete. Trebalo bi samo vidjeti isplati li se više uvoznicima transportirati robu preko Bara i Čapljine ili preko Ploča. Dobro je za LKPC što su Crnogorci tromi pa je za pretpostaviti da će spomenutu prugu graditi cca 4-5 godina. S tim u svezi nebitno je pitanje bankrota federacije,bitno je pitanje koliko od postojećeg pretovara LUBA može prebaciti na sebe, a može prilično.

@ vanjanja

Sumnja u buduću perspektivu LKPC trebala bi biti argumentirana i potkrijepljena činjenicama. Ako nije, onda nije riječ o sumnji nego o nečemu drugome.

Inače, najveći komitenti LKPC su:
– Alpiq energia Italia s.p.a
– Gikil d.o.o. Lukavac
– Arcelormittal d.o.o. Zenica
– Cemex d.d. Split
– Aluminij d.d. Mostar
– JSC Kauno Tiekimas
– Agrana studen sugar trading Gmbg Beč



Zašto bi đetići polagali tračnice prema Čapljini ako je BIH pred bankrotom? [yawn]

Za Crnogorce ta trasa pruge nije isključivo pitanje transporta roba prema BiH,to je malko šire pitanje nego što želiš insinuirati i time omalovažiti ono što sam rekao. Shvaćam da se na temi o LKPC svaka sumnja u buduću perspektivu dočeka na nož,no to ne mijenja činjenicu da je LUBA prva luka na dometu brodova od svih EX YU republika i da trenutno ima neiskorištene kapacitete. Trebalo bi samo vidjeti isplati li se više uvoznicima transportirati robu preko Bara i Čapljine ili preko Ploča. Dobro je za LKPC što su Crnogorci tromi pa je za pretpostaviti da će spomenutu prugu graditi cca 4-5 godina. S tim u svezi nebitno je pitanje bankrota federacije,bitno je pitanje koliko od postojećeg pretovara LUBA može prebaciti na sebe, a može prilično.
[/quote]

šta kaže kolega Plavi na ovo?
ja najvolim njegovo mišljenje i analize čut
[smiley]

"Bog će ga kazniti koliko druka!!" Rato, 2012

http://www.luka-ploce.hr/hr/l_najava.php

[thumbsup]

Luka Bar

PRETOVARENO U JUNU
ponedeljak, 04 jul 2011 06:05
U Luci Bar je od 1. do 30 juna, sa 13 brodova, pretovareno ukupno 100.655 tona tereta. Od toga je bilo 77.565 tona rasutih, 18.461 tona tečnih i 4.628 tona generalnih tereta.
[lol] [lol] [lol]

1.Udaljenost između Zenice i Ploča je 275 kilometara, a udaljenost između Zenice i Bara je čak 829 kilometara. Vlasnici Mitala i Gikila su stranci pa nevjerujem da će plaćat tri puta skuplji prijevoz.

2.U prvih 6 mjeseci LUBA je pretovarila 387.836 tona, a LKPC u 16 idućih dana 429.502 tona robe. Toliko o poduzetnim đetićima i njihovom razvoju na nova tržišta.

3.Gradnja pruge Čapljina – Nikšić je najavljena već 2008. (kako se vlasti smjenjuju, tako novi i obećavaju)

Mislim da smo apsorbirali LUBU i LKPC, ako je i bilo ikakvih dilema. [smiley]

Ulaganje u sebe je najbolje ulaganje


http://www.luka-ploce.hr/hr/l_najava.php

[thumbsup]

yohnny u nas se uvijek rastom nagrađivala dionica čije poduzeće propada ili ne valja pišljiva boba ili nema nikakvu strateško značenje tj max je izložena postojećoj i budućoj konkurenciji.

livin' from hand to poor mouth you an' me an' my secret south



Zašto bi đetići polagali tračnice prema Čapljini ako je BIH pred bankrotom? [yawn]

Za Crnogorce ta trasa pruge nije isključivo pitanje transporta roba prema BiH,to je malko šire pitanje nego što želiš insinuirati i time omalovažiti ono što sam rekao. Shvaćam da se na temi o LKPC svaka sumnja u buduću perspektivu dočeka na nož,no to ne mijenja činjenicu da je LUBA prva luka na dometu brodova od svih EX YU republika i da trenutno ima neiskorištene kapacitete. Trebalo bi samo vidjeti isplati li se više uvoznicima transportirati robu preko Bara i Čapljine ili preko Ploča. Dobro je za LKPC što su Crnogorci tromi pa je za pretpostaviti da će spomenutu prugu graditi cca 4-5 godina. S tim u svezi nebitno je pitanje bankrota federacije,bitno je pitanje koliko od postojećeg pretovara LUBA može prebaciti na sebe, a može prilično.
[/quote]

vidim veliku stručnost kod kolege. samo bih ga pitao koliko dionica luba posjeduje? jer ovako faliti đetiće a ne sudjelovati u toj prepotencijalnoj dionici bi stvarno bilo suludo. pa recite kolega….koliko???

livin' from hand to poor mouth you an' me an' my secret south

da li su dionice iz dokapa već alocirane na sda . Da li netko zna?

nisu

The cure for low price is low price. Demand goes up, supply comes down, the price goes up.

ovoj dionici nema spasa…

evidentno je da slijedi armagedon…

hoce li biti u pravu ova razjarena gomila koja govori kako je kraj blizu?

[undecid]

New Report

Close