još tjedan dana a u tih par dana jasno da ne mogu kupiti svi koji požele tj. mogu ali će plaćati dosta više (takvih je uvijek) i time nama dižu cijenu…[thumbsup] [thumbsup]
Mora sve doći na svoje i to brže nego mislimo.
Evo vijesti koja se čekala…
http://www.zse.hr/default.aspx?id=33783
Kupljena dizalica!!!
To znači od sada samo UP! UP! UP! [lol]
ne stignem pročitati… al vjerujem da je dizalica na raketni pogon :))))) jerbo ćemo u ovom vakumu svi ostati bez zraka :))))
Evo vijesti koja se čekala…
http://www.zse.hr/default.aspx?id=33783
Kupljena dizalica!!!
To znači od sada samo UP! UP! UP! [lol]
ne stignem pročitati… al vjerujem da je dizalica na raketni pogon :))))) jerbo ćemo u ovom vakumu svi ostati bez zraka :))))
[/quote]
Moze li nam ta dizalica pomoci da DIGNE CIJENU DIONICE ? [lol]
Evo vijesti koja se čekala…
http://www.zse.hr/default.aspx?id=33783
Kupljena dizalica!!!
To znači od sada samo UP! UP! UP! [lol]
ne stignem pročitati… al vjerujem da je dizalica na raketni pogon :))))) jerbo ćemo u ovom vakumu svi ostati bez zraka :))))
[/quote]
Moze li nam ta dizalica pomoci da DIGNE CIJENU DIONICE ? [lol]
[/quote]
Bojim se kratkoročno baš i ne, cijena se fiksirala na ovim razinama i čeka se skupština
Konkurencija radi punom parom
http://www.jutarnji.hr/drama-u-rijeci–tanzanijski-brod-skoro-se-prevrnuo/918645/
ovo je presmiješno -3,31%
mislim da je ovo isključivo pokazatelj što ulagači misle o ovakvoj netransparentnosti prema ulagačima…. [yawn]
Konkurencija radi punom parom
http://www.jutarnji.hr/drama-u-rijeci–tanzanijski-brod-skoro-se-prevrnuo/918645/
Takve stare kante treba zabraniti da uplovljavaju u naše luke
Iako za to nema službene potvrde, pretpostavlja se da je do nagnuća došlo jer nije ispražnjen dio balastnih tankova, vjerojatno zato što su cijevi dotrajale.
Time je priča o takozvanim podstandardnim brodovima, koji su glavna boljka svih hrvatskih luka, dobila novo poglavlje, iako je od 1. siječnja na snazi režim postrožene kontrole koji bi trebao spriječiti njihov dolazak. Brod trenutno pridržavaju tegljači Jadranskog pomorskog servisa, a teret se pokušava iskrcati.
Gulf Forest, dug 78 metara i nosivosti 2,5 tisuće tona, izgrađen je 1972. godine, a matična mu je luka Zanzibar. U Rijeku je stigao 7. siječnja i iskrcao sol, a uz Bratislavsko pristanište privezan je od 13. siječnja.
Dioničas sam LKPC i zanima hoću li moći kad steknem uvjete za kupnju povlaštenih dionica prodati one koje sam imao da bi mogao kupiti povlaštene? Unaprijed zahvaljujem na odgovoru!
ovo je presmiješno -3,31%
mislim da je ovo isključivo pokazatelj što ulagači misle o ovakvoj netransparentnosti prema ulagačima…. [yawn]
Šta se čudiš, gdje je naša država uključena tu trava ne raste [cry]
Dioničas sam LKPC i zanima hoću li moći kad steknem uvjete za kupnju povlaštenih dionica prodati one koje sam imao da bi mogao kupiti povlaštene? Unaprijed zahvaljujem na odgovoru!
Da i s tim novcem kupiti nove na koje ste stekli pravo. Ali nakon 26.01.2011 kako bi ostvarili pravo da sudjelujete u dokapu.
Malo je čudno ali kaj bumo ve?! Jednostavno moram sudjelovati u ovom dokapu pa kaj bu bu.Nebu me nihče po glavi vudril….valjda [undecid]
Malo je čudno ali kaj bumo ve?! Jednostavno moram sudjelovati u ovom dokapu pa kaj bu bu.Nebu me nihče po glavi vudril….valjda [undecid]
Tko ne riskira ne profitira… [thumbsup]
PS ja isto idem u dokap… [lol]