samo se ti ne pravi pametan….
linicu ja mislim da se nema sta krasti pa je panika.zasto bi se ceste dale u koncesiju, ?????????? rupa u proracunu ce biti jos veca i da imate tih 3milj e jer se previse trosi a nista se neradi.
Neće ih nitko odnjet nego će stranac fino otpustiti većinu radnika,zamjeniti ih sa aparatima za novce..eventualno za sezonu angažirati ljude,ukinuti dosta ulaza na autocestu i još povisiti cijene.
Ne plašim se onih koji stvaraju cirkus, ali se plašim Linića i njegove financijske politike. Ove njegove izjave prepune floskula i plitke demagogije su samo još jedan dokaz da je taj strah itekako opravdan.
Linic kaze-ili koncesija autocesta, ili bankrot… nazalost ja mislim da ce bankrot drzave biti sto god se ucini… i te 3mrd bi nestale u sekundi. Drzavni aparat i dalje raste, i bez reformi, ovo nece biti ni kap u moru. Mozda samo dogoda implozije.
Ovaj linić kao i drug šef mu slučajni premijer, je totalno izgubio pamet.
I misli da se je to dogodilo i sa svima oko njega uključujući i narod.
Zašto ju ne bi dao građanima u Koncesiju? Zašto bi novac MORAO dolaziti izvana, ima dovoljno štednje da se uloži u koncesiju, ako je pogodno strancu zašto ne bi bilo pogodno i nama. Ne treba nama stranac da upravlja, lako se ode 3 mjeseca i nauči upravljanje autocestom ali problem je što se kod nas krade i uzima sa strane.
Zašto ju ne bi dao građanima u Koncesiju? Zašto bi novac MORAO dolaziti izvana, ima dovoljno štednje da se uloži u koncesiju, ako je pogodno strancu zašto ne bi bilo pogodno i nama. Ne treba nama stranac da upravlja, lako se ode 3 mjeseca i nauči upravljanje autocestom ali problem je što se kod nas krade i uzima sa strane.
Je, a mi bi onda trebali nastaviti solidarno financirati sve one uhljebe sa hebackim placam. Kako da ne.
A sto se tice Linica i monetizacije – spaljivanje love i kupovina jos par godina mira pa onda HEP i tada kraj. Ako su vec odlucili to dati u koncesiju, mogli su tu lovu vratiti u gospodarstvo kroz hrpu dobrih projekata pa onda jos povuci lovu iz EU fondova i to bi bilo nesto.
Ovak cemo to s.ickat za godinu/dvije i odgodit neizbjezno. A nebi se zacudio da ce drzava placati koncesionaru ako mu bude falilo love tj. ako bude prihodio manje nego sto je zamislio. E to bi bila izdaja.
Kao sto su napravili sa novim terminalom ZLZ i francuzima.
Zašto ju ne bi dao građanima u Koncesiju? Zašto bi novac MORAO dolaziti izvana, ima dovoljno štednje da se uloži u koncesiju, ako je pogodno strancu zašto ne bi bilo pogodno i nama. Ne treba nama stranac da upravlja, lako se ode 3 mjeseca i nauči upravljanje autocestom ali problem je što se kod nas krade i uzima sa strane.
Ne mora, ali ako to mi zadrzimo, onda cemo ti i ja platiti racun, a stranacki paraziti, uhljebi, rodaci i svi ostali ce opet posisati tu lovu. Zato smo i sada u ovakvoj situaciji.
Drzava treba otpustiti 70% viska kadra, sniziti place, uvesti vinjete, i zaustaviti kradu. Uciniti ceste jeftinije korisnicima-i onda bi to bilo ok. Ali, dok je god u “nasem” vlasnistvu(puk placa, stranke/rode zapsoljavaju), bit ce ista pjesma.
Osim toga, situacija je sada toliko losa, doslovno smo na samom rubu bankrota, da gori pod nogama za ovim parama.