Jako dobro, ali premalo i nedovoljno!
Konačno jedno odlično Linićevo izlaganje!
Šteta da kod Croatia Airlinesa nije otišao do kraja. Naime gledajući sudbine Maleva i Adria Airwaysa ja bih se kladio da Crotia Airlines prime skrivene subvencije iz budžeta. To će se vjerojatno kada uđemo u EU brzo “razotkriti”, a onda će uslijediti (konačno) stečaj . Uosalom, tko li sve nije prodefilirao korz NO Croatia Airlinesa? Od Tončija Vrdoljaka do Blanke Matković i Siniše Petrovića. Prava modna revija!
Što se tiče 3. maja, točno je da se naše fizičko radništvo ponaša krajnje nezrelo. Ali i na Liniću je da postavi pitanje kako brodogradilište koje ima temeljni kapital od 400 milijuna kuna Uljanik) može kupiti drugo brodogradilište koje godišnje samo na kamate na svoj dug plaća oko 250 milijuna kuna? Linić bi se trebao prisjetiti one uzrečice “Qui tacit, consentire videtur!”.
I što je s golemim dugovima naših brodogradilišata? Da li je sve otišlo u javni dug?
Govoreći o odgovornosi Vlade, Linić bi konačno trebao uzeti na nišan jedan ozbiljan sistemski defekt: njegovo ministarsvo koristi pravosuđe kao minus na tekućem računu – golem broj parnica u tijeku koje zajedno prelaze 100 milijardi kuna omogućuju državi da “na poček” radi s novcima kojih nema, i to godinama.
O tome je svojevremeno jedan sudac Trgvačkog suda napisao rad pod naslovom “Mit o reformi pravosuđa” koji mu, zbog medijske blokade i straha od objavljivanja, nitko nije htio objaviti.
Utješno je da zbog duga od 44 milijarde eura dobro surađujemo s MMF-om.
Ali suradnje s “trojkom” – koja će uskoro početi – bit će još bolja!
Price da su nase stjuardese preplacene su van pameti. Pitao suprugu i ona kaze da senior stjuardesa na Thai airlinesu ima sa svim dodacima oko 100 K bahta sto je oko 3300 zelenih.
Price da su nase stjuardese preplacene su van pameti. Pitao suprugu i ona kaze da senior stjuardesa na Thai airlinesu ima sa svim dodacima oko 100 K bahta sto je oko 3300 zelenih.
Koliko ja znam Thai Airlines ne postoji. Ali postoji Thai Airways.
Thai Airways je u vlasnistvu vlade Thailanda koja je vec desteljecima jedna od najkorumpiranijih na planeti. Moze biti, ali meni je vrlo tesko vjerovati da se tamo ikakvi drzavni poslovi dobivaju transparentno i da su ti poslovi svima dostupni. I tesko mi je vjerovati da u zemlji koja je poznata po nevjerojatnim socijalnim razlikama nemozes naci stjuardesu ispod 3300 dollara mjesecno.
Jako dobro, ali premalo i nedovoljno!
Konačno jedno odlično Linićevo izlaganje!
Šteta da kod Croatia Airlinesa nije otišao do kraja. Naime gledajući sudbine Maleva i Adria Airwaysa ja bih se kladio da Crotia Airlines prime skrivene subvencije iz budžeta. To će se vjerojatno kada uđemo u EU brzo "razotkriti", a onda će uslijediti (konačno) stečaj . Uosalom, tko li sve nije prodefilirao korz NO Croatia Airlinesa? Od Tončija Vrdoljaka do Blanke Matković i Siniše Petrovića. Prava modna revija!
Što se tiče 3. maja, točno je da se naše fizičko radništvo ponaša krajnje nezrelo. Ali i na Liniću je da postavi pitanje kako brodogradilište koje ima temeljni kapital od 400 milijuna kuna Uljanik) može kupiti drugo brodogradilište koje godišnje samo na kamate na svoj dug plaća oko 250 milijuna kuna? Linić bi se trebao prisjetiti one uzrečice "Qui tacit, consentire videtur!".
I što je s golemim dugovima naših brodogradilišata? Da li je sve otišlo u javni dug?
Govoreći o odgovornosi Vlade, Linić bi konačno trebao uzeti na nišan jedan ozbiljan sistemski defekt: njegovo ministarsvo koristi pravosuđe kao minus na tekućem računu – golem broj parnica u tijeku koje zajedno prelaze 100 milijardi kuna omogućuju državi da "na poček" radi s novcima kojih nema, i to godinama.
O tome je svojevremeno jedan sudac Trgvačkog suda napisao rad pod naslovom "Mit o reformi pravosuđa" koji mu, zbog medijske blokade i straha od objavljivanja, nitko nije htio objaviti.
Utješno je da zbog duga od 44 milijarde eura dobro surađujemo s MMF-om.
Ali suradnje s "trojkom" – koja će uskoro početi – bit će još bolja!
Dobro izlaganje, kao i sve ostalo, otici ce u dug, a platit cemo ga mi. Model korumpiranog komunizma ce nas stajati toga da idemo sigurnim putem-prema najsiromasnijoj EU clanici.
Da smo stvarno presli u trzisnu ekonomiju, inicijalni sok bi bio puno veci(i sav ovaj korov od kompanija bi propao ili sam opstao), ali bi krenuo oporavak, a sada cemo imati ekonomiju “bez jedne ruke i jedne noge”, a ostat ce nam enormni dugovi.
Cisti textbook example failed statea.
Koliko ja znam Thai Airlines ne postoji. Ali postoji Thai Airways.
Thai Airways je u vlasnistvu vlade Thailanda koja je vec desteljecima jedna od najkorumpiranijih na planeti. Moze biti, ali meni je vrlo tesko vjerovati da se tamo ikakvi drzavni poslovi dobivaju transparentno i da su ti poslovi svima dostupni. I tesko mi je vjerovati da u zemlji koja je poznata po nevjerojatnim socijalnim razlikama nemozes naci stjuardesu ispod 3300 dollara mjesecno.
Zivio dole par godina i drzim da su manje koruptivni od nas.A daleko sposobniji.Ovde kad ides na posteno po regularnoj proceduri najvise kosta jer nikad ne bude gotovo. Ali eto oni imaju koruptivnu Vladu i naspram ovim nasim postenjacinama su jezivi. Zato me zena non stop pita da im iznajmimo Linica,Milanovica,Vrdoljak.Odusevljena je njihovim postenjem i sposobnoscu.
A hebiga i za ovo cu ocito morati doci do ugovora o radu. Na ovome forumu sve trebas dokumentirat,a ni onda kad vide svojim ocima ne vjeruju. A do tada.
http://www.thaivisa.com/forum/topic/544042-salaries-for-thai-airline-stewards-stewardesses/
@frenkie
Ne znam koliko je kredibilan izvor informacija ovaj forum. Ima ih koji tvrde da zaradjuju 3300 dollara, a ima ih koji tvrde da je placa pola toga. Ovaj koji tvrdi da zaradjuju 3300 dollara u jednom postu tvrdi da tajlandske stjuardese izmedju letova sjede na sanku i cekaju da im netko plati drinks.
Je li to brutto ili netto? Jer za nekoga ko zivi u Zagrebu placa od 9200 bruto je oko 17K neto, sto je skoro 3000 dollara.
Nemam ja nista protiv da ih se plati $30000 dollara. Samo smatram da bi to trebala placati firma, a ne drzavni proracun. Isto smatram da bi firma trebala biti privatna, a ne drzavna pa bi se onda ljudi zaposljavali po kvalifikacijama, a ne po vezama.
Nemam ja nista protiv da ih se plati $30000 dollara. Samo smatram da bi to trebala placati firma, a ne drzavni proracun. Isto smatram da bi firma trebala biti privatna, a ne drzavna pa bi se onda ljudi zaposljavali po kvalifikacijama, a ne po vezama.
Ovo je kljuc svega. Niti ovo sto imaju, defacto nikad nisu zaradili. Kod nas, cim je nesto drzavno, automatski znaci da vlast ubaci sve svoje uhljebe, u pravilu nesposobne. Zato je privatizacija nuzna-nema druge.
Meni i dalje nije jasno, kako s cijenama karata, koje su uzasne, i uz ogromne dotacije iz proracuna, uz to da imaju mnogo amnej place nego vani, ta firma ne moze opstati.
Da smo sve ovo zatvorili jos davno, sad ne bi imali ovakav dug. Novac ne dolazi s neba, nego iz poreza zbog kojih sve druge, pa cak i inace zdrave firme, polako zatvaraju. Postajemo ekonomsko groblje.
Samo smatram da bi to trebala placati firma, a ne drzavni proracun. Isto smatram da bi firma trebala biti privatna, a ne drzavna pa bi se onda ljudi zaposljavali po kvalifikacijama, a ne po vezama.
Placa senior stjuardese je 100 kila bahta sa svim dodacima tako kaze zenina prija. U Tajlandu ne poznaju pojam brutto. U njih se gleda lova na ruke. Slazem se sa ovim da bi ih trebala placat firma,a da bi ih placala firma treba dovest sposobnu upravu. Je li se slazes. Eno tamo je nekakav rezimski nounar napisa kako na Ryana bidne stjuardese trebaju platit kurs i uniformu i zato firma ima po miljarde profita. Nije napisao da se tamo leti za 10-20 eura i da firma ipak ima profit i da bi trebalo mozda dovest upravu Ryan aira da vodi firmu nego naplatti stjuardesama kurs i uniformu. Ma gadljivo. I to ne nounar nego nounarka. Kazem ti ja bi strajkao tu dok ne ostane spaljena zemlja. Dok sve ne propadne.
Kažu 7. izvoznik u zemlji.Kažu gubici zbog štrajka preko miliona dnevno što znači kad rade da su i primici toliki.Kažu ako ode u stečaj bit će veliki udar na hrvatsko gospodarstvo,turizam ,Inu,zračne luke…A onda kažu da žive na teret proračuna.Ko… piloti i stujardese ili neko drugi u toj kompaniji? Možda ona silna administracija ili skupi menađerski ugovori ili milioni otpremnina neuspješnim menađerima ili možda nadzori odbori.Gospodine Liniću budite konkretni ko u toj kompaniji živi ili još bolje…zbog koga kompanija živi na račun proračuna?!
Slazem se sa ovim da bi ih trebala placat firma,a da bi ih placala firma treba dovest sposobnu upravu. Je li se slazes. Eno tamo je nekakav rezimski nounar napisa kako na Ryana bidne stjuardese trebaju platit kurs i uniformu i zato firma ima po miljarde profita. Nije napisao da se tamo leti za 10-20 eura i da firma ipak ima profit i da bi trebalo mozda dovest upravu Ryan aira da vodi firmu nego naplatti stjuardesama kurs i uniformu. Ma gadljivo. I to ne nounar nego nounarka. Kazem ti ja bi strajkao tu dok ne ostane spaljena zemlja. Dok sve ne propadne.
Problem je da su u Hrvatskoj sposbne uprave rijetkost gdje god je drzava vlasnik.
Ja neznam poslovni model CA. Postoje poslovni modeli koje cak ni vrlo kvalitetne uprave nisu uspjele spasiti. Komercijalno zrakoplovstvo je grana koja obiluje stecajevima. Amarcan, Delta, Continental su sigurno imali iskusne i kvalitetne uprave pa su zavrsili u stecaju.
Inace nisam ljubitelj JL, medutim sjuardese se moraju suociti sa cinjenicom da konkurencija raste. Puno je cura koje su spremne raditi posao za puno manje od 9200 kuna. Konkurencija koja ima takve stjuardese moze ponuditi nize cijene prijevoza. Ako recimo Indijski programer radi za 2x manje nego hrvatski treba li drzava Hrvatska subvencionirati placu hrvatskog programera da bi njegova firma i dalje mogla praviti software? Treba li Hrvatska subvencionirati svaki posao koji je izlozen konkurenciji?
…Inace nisam ljubitelj JL, medutim sjuardese se moraju suociti sa cinjenicom da konkurencija raste. Puno je cura koje su spremne raditi posao za puno manje od 9200 kuna. Konkurencija koja ima takve stjuardese moze ponuditi nize cijene prijevoza. Ako recimo Indijski programer radi za 2x manje nego hrvatski treba li drzava Hrvatska subvencionirati placu hrvatskog programera da bi njegova firma i dalje mogla praviti software? Treba li Hrvatska subvencionirati svaki posao koji je izlozen konkurenciji?
CA ima cca 1070 zaposlenih.Od toga 214 stjuarda i stjuardesa. I cak da je tvoja prica o placama tocna da primaju 9200 mjesecno,ajmo im skinit placu na pola. Dajmo im 4600. Ustedili smo 984 tisuce kuna mjesecno. ili nesto vise 11 milja godisnje.
I kazes problem su stjuardese.A gubitak stotine miljuna godisnje. Meni ovo ne stima. Ali ajmo jos bolje ne dajmo im placu uopce ustedit cemo 23,5 miljuna kuna. Nije lose. Dajmo otkaz i pilotima svima do jednog pa ce CA biti prvi prijevoznik koji ce prevoziti putnike pod motom nemamo pilota u avionu.
Od 1070 zaposlenih cca 300 je letacko osoblje. Ne vjerujem da imaju vise od 20 mehanicara ,a ostatak su ovi sposobni bez kojih se ocito ne moze. Sve mozes dirat samo ne diraj upravu i manađere,a oni su najveci krivac za ovakvo stanje. Mozemo poceti sa krivo odabranim zrakoplovima za pocetak koji uopce ne udovoljavaju potrebama CA. Da ih nisu mozda stjuardese narucile. Otvaranje nebuloznih linija koje su prije otvaranja osudjene na propast…. Ali spasit cemo firmu da stjuarfesama skinemo po place. Ma kako da ne. Tu pricu moze pusit jedino podoban stranacki kadar. Ja ne.