Lero je Podravkin promašaj težak 20 milijuna eura

Naslovnica Forum Komentari članaka Lero je Podravkin promašaj težak 20 milijuna eura

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

To nije problem Lera kao takvog, nego nesposobnih Podravkinih uprava koje su brend i proizvodnju umjesto unaprijedili, totalno uništili.

iz ovog članka bi se moglo zaključiti da je “ulaganje u promociju branda”, tj. lupanje novca u reklame sve što treba napraviti.

brand čini vrhunska tehnologija, organizacija proizvodnje i kontrola kvalitete, tek ako se to drži stalno na visokoj razini promocija ima nekog smisla.

u dobroj vjeri par puta sam kušao lero, i onda ga počeo zaobilaziti u širokom luku, to je jedan jako zaslađeni bućkuriš bez ikakvog prepoznatljivog okusa, i ako netko doista vjeruje da se priča o uspješnom poslovanju svodi na ulaganje puno novca u reklamu, jako je u krivu.

autizam naših menadžera je na vrhuncu, bar u tom segmentu u hrvatskoj uspješno funkcionira niz brandova, od coca-cole do stranih pivovara, tko je htio, mogao je puno naučiti pukim promatranjem istih pa bi znao koliko je napora u svim sektorima poslovanja potrebno da bi se stvorio i održao brand.

apropos, ako u studenoj imaju najsuvremeniju proizvodnju, a ne ide im baš dobro, to jasno znači da i tu proizvode gubitke, jer “najsuvremenija proizvodnja” znači jako veliko investiranje, a vrijeme povrata investicije sasvim je ograničeno upotrebnim vijekom najboljih performansi, i svaki izgbljeni dan ne može se nadoknaditi nikad u povijesti.

kad se samo malo zagrebe, odmah ispliva potpuna nekompetentnost naših mendadžera a povijest pokazuje da “domaće zvijezde” iz plive ama baš nigdje nisu napravili dobar rezultat, što vjerojatno znači da je i njihovo obrazovanje bilo ceremonijalno i nesolidno.

a ne bi bilo ni toga malog grebanja da se nije našao neki savjestan revizor koji je uzeo pošteno odraditi svoj dio posla, inače bi sve ostalo u dubokoj tišini dok jednog dana ne objave opći bankrot podravke.

osi@ dobro si to napisao i zapazio. vjerojatno je i Studena na istom putu kao i Lero. No kad si već spomenuo strance nije ni njima tako jednostavno osim nenadomjestive CocaCole…ni njihova Bistra nije polučila uspjeh.jana i Jamnica tu praktiki drže glavninu tržišta.
mislim da se Podravkinom segmentu pića crno piše jer dobre sokove još imaju i Vindija i Maraska a Hrvatska je premalo tržište za sve

New Report

Close