To nije problem Lera kao takvog, nego nesposobnih Podravkinih uprava koje su brend i proizvodnju umjesto unaprijedili, totalno uništili.
iz ovog članka bi se moglo zaključiti da je “ulaganje u promociju branda”, tj. lupanje novca u reklame sve što treba napraviti.
brand čini vrhunska tehnologija, organizacija proizvodnje i kontrola kvalitete, tek ako se to drži stalno na visokoj razini promocija ima nekog smisla.
u dobroj vjeri par puta sam kušao lero, i onda ga počeo zaobilaziti u širokom luku, to je jedan jako zaslađeni bućkuriš bez ikakvog prepoznatljivog okusa, i ako netko doista vjeruje da se priča o uspješnom poslovanju svodi na ulaganje puno novca u reklamu, jako je u krivu.
autizam naših menadžera je na vrhuncu, bar u tom segmentu u hrvatskoj uspješno funkcionira niz brandova, od coca-cole do stranih pivovara, tko je htio, mogao je puno naučiti pukim promatranjem istih pa bi znao koliko je napora u svim sektorima poslovanja potrebno da bi se stvorio i održao brand.
apropos, ako u studenoj imaju najsuvremeniju proizvodnju, a ne ide im baš dobro, to jasno znači da i tu proizvode gubitke, jer “najsuvremenija proizvodnja” znači jako veliko investiranje, a vrijeme povrata investicije sasvim je ograničeno upotrebnim vijekom najboljih performansi, i svaki izgbljeni dan ne može se nadoknaditi nikad u povijesti.
kad se samo malo zagrebe, odmah ispliva potpuna nekompetentnost naših mendadžera a povijest pokazuje da “domaće zvijezde” iz plive ama baš nigdje nisu napravili dobar rezultat, što vjerojatno znači da je i njihovo obrazovanje bilo ceremonijalno i nesolidno.
a ne bi bilo ni toga malog grebanja da se nije našao neki savjestan revizor koji je uzeo pošteno odraditi svoj dio posla, inače bi sve ostalo u dubokoj tišini dok jednog dana ne objave opći bankrot podravke.
osi@ dobro si to napisao i zapazio. vjerojatno je i Studena na istom putu kao i Lero. No kad si već spomenuo strance nije ni njima tako jednostavno osim nenadomjestive CocaCole…ni njihova Bistra nije polučila uspjeh.jana i Jamnica tu praktiki drže glavninu tržišta.
mislim da se Podravkinom segmentu pića crno piše jer dobre sokove još imaju i Vindija i Maraska a Hrvatska je premalo tržište za sve