Avax ne znam jeste li čitali ali već sam napisao da je nama dioničarima u interesu da kupujemo odlične dionice jeftino.
moj dojam je da sada namjerno ruše cijenu da odrade prekrcaj na nekoj razini, moguće 7000 kn, moguće i 6000…ali koja je to naopaka logika sada po tim cijenama prodavati ono što su prije 5 godina plaćali po 8000 kn!?! jadne naše mirovine!
.onda je bila ovakva sjekira sa 20 hiljada prema dole.
evo i MM je pobjegao s kupnje kad mu se prodaja približila, valjda se boji da ga neće tko imati isplatiti za uslugu, što li?!? tragikomedija
hanfa treba blokirati trgovanje Ledom dok se neutvrde materijalne cinjenice oko izdanih jamstava Agrokoru pod hitno nemam Ledo ali ovo nije normalno
evo i MM je pobjegao s kupnje kad mu se prodaja približila, valjda se boji da ga neće tko imati isplatiti za uslugu, što li?!? tragikomedija
onaj MM sa dvije dionice ? baš tako tragikomedija
LEDO
meni to ovako izgleda.
ne znaci da sam u pravu ali oprez.
ledo po 3.500!?? ako se to dogodi, onda će se i cijene svih ostalih dionica na burzi prepoloviti
ledo po 3.500!?? ako se to dogodi, onda će se i cijene svih ostalih dionica na burzi prepoloviti
[/quote]
pogledaj graf , pa reci sta vidis.
po meni je probijen support na 7500 kn i sad bi se trebao realizirati padajuci obrnuti trokut sa targetom na 3500.
imas MACD weekly u sellu .
tak i tak cijena na burzi nije realna vrijednost neceg nego trenutno stanje igraca.
ali i fundamentalno, 950 EPS za ledo se mozda smanji ?! tko zna
Kako ono – ne pokušavajte uhvatiti padajući nož 😀
A gledajte, svašta tu može biti, odbijanac sa 5000 na 10000 ili pad na 3500 i onda trading range 3500-5500.
Gledajte fundamente i stavite svoj novac i čekajte. Strpljivost se isplati a panična prodaja je prilika za investicije. Timing je teško pogoditi doduše, zato ću ja ulaziti pomalo i nježno, sa stilom.
Ja zentam i što niže padne to je atraktivnije. Već smo skoro 50% pada od peaka. A ovaj daljnji leg down samo znači da je još više ljudi spremno prodati. Dakle još atraktivnije
Morate znati da Ledo ima Earning power. Čak i da izgubi kratkoročnu imovinu, strojevi i ljudi su tu te dalje prave i prodaju sladoled. A ljeto će biti toplo kažu a sladoledi se uvijek ližu. Čak i da prodaja padne zbog kiksanja Konzuma, i dalje postoji demand. Ledo je brand. I to posrnuli izgleda ali ne svojom krivicom! Nije menadžment počeo izbacivati loše sladolede ili lošu ribu pa su ljudi se okrenuli od njega. On je i dalje tu, porizvodi. A konzumovi dućani su i dalje na svakom boljem uglu i rade i prodaju.
Potrebno je pretjrpeti kratkoročnu bol za budući profit.