LEDO (Ledo d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska LEDO (Ledo d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

ajmo pajdo s 20 kom na asku lupi, imaš kupnju na 5500

FEDYA = ENTENTINIS= LIZAČ, PARDON BRISAČ PODOVA AZ-A I DINKECOVIH NAOČALA.

eto da ti skratimo muke, počastili smo te po asku

FEDYA = ENTENTINIS= LIZAČ, PARDON BRISAČ PODOVA AZ-A I DINKECOVIH NAOČALA.

[/quote]

Kaj da ja objašnjavam, pa kolega vam je prije postao graf, gdje se sve vidi tokom par godina, samo treba gledati…
A ovo oko pamfleta i ht.
Pa dajte molim Vas, na koje to faktore to treba obratiti pozornost? Ima 100 tipova ulagača i svaki gleda svoje faktore.
Nadam se da znate kaj bi se dogodilo da svi gledamo iste…bila bi slaba brutalna zarada..
[/quote]

Izvrstan odgovor!!! i primjer svaka cast. aplauz.
Marza sigurnosti se valjda ocitava na grafu, to bum moral malo bolje pogledat na investopediu.
Faktore = financijske pokazatelje, odlicno ste na to ukazali i iz svake vase recenice se ocituje znanje i snaga u financijama.
Ovakve ljude treba odmoderirati sto hitnije a mene u blokadu skroz.

nije bitno dal dobis pare na racun, glavno da prikazes dobit, kuš ne!


eto da ti skratimo muke, počastili smo te po asku

Vidljiv je trud da se kontrolira rast, no prosječna cijena napreduje, ipak će oni što kupuju morati malo više odrješiti kesu jer za veće količine morati će malo jače podignuti cijenu. No, ove Šukerove obveznice mogle bi ubiti živost na TK na mjesec dana, zato će stpljivi profitirati u studenom i prosincu


eto da ti skratimo muke, počastili smo te po asku

Zbog čega je to važno tko je koga?????

Liži………liži……….rat sladoledara [kiss]

Tihi rat Agrokora i Lidla, koji je počeo dampinškim cijenama uvoznog sladoleda, a nastavio se žestokim oglašivačkim ratom cijenama i brendovima u “domaćem” i “stranom” timu, ulazi u završnicu.

Agrokorove su tvrtke, doznajemo, u ponedjeljak prekinule suradnju s njemačkim hard diskonterom koji sa svojih polica, sve je sigurnije, istjeruje hrvatske proizvođače pritiskajući ih da u njihovoj mreži ostave tek nekoliko svojih brendova.

Tako je bilo i s Krašom, Vindijom…, a koliko je trgovački rat uzeo maha, možda najbolje govori činjenica da je Lidl lani bio peti, a u prvoj polovici ove godine treći najveći uvoznik u Hrvatsku, najveći od svih stranih trgovačkih lanaca.

Istina, Todorićev Konzum je uvjerljivo na prvome mjestu, no s obzirom na ostatak Todorićeva proizvodnog carstva, uvoz u ukupnom prometu Agrokora čini sedam, a u Lidlovu, koji je isključivi uvoznik, i više od 50 posto.

Iako Agrokorova odluka još nije konačna, financijska će šteta, smatraju, sada biti manja nego poslije daljnjim širenjem i jačanjem Lidla u RH, prvo s domaćim brendovima, a potom s jeftinim privatnim markama koje kod kupaca stvaraju percepciju da se sve može jeftino kupiti bez obzira na troškove proizvodnje i kvalitetu.

U Lidlu tek kažu da i dalje pregovaraju o nastavku poslovne suradnje s Agrokorom, s kojim su “uvijek imali dobru i konstruktivnu komunikaciju te se tome nadaju i u budućnosti”. No, ako Agrokor jednostrano obustavi isporuku svojih proizvoda, neće plakati. U mogućnosti su, tvrde, adekvatno ih zamijeniti.

Pa kaj ovi ratuju s sladoledom na zimu? To ti je ko da rusi i ukrajinci ratuju oko plina sred ljeta [lol] Nebu dobro….nebu…. [undecid]Mislim..tak i tak sljedećih 6 mjeseci nedu bog zna kaj zmrzline prodali.Al da je ledo preskup to je fakat istina..ak moram birati jedan familjarni sladoled ili dva pečena piceka…bogme ja sam za piceka [smiley]

"kad je kriza velika,glupom je to razočaranje do smrti ,a pametnom prilika još veća"

Baš smo slistili 2 kinga, nema boljeg sladoleda. Oni jeftinjaci iz Lidla su ko smrznuta voda bez okusa. Ko da uspoređuješ fićeka i mercedesa. King vrijedi svake lipe, užitak okusa u svakom zalogaju. Poslije ledovog sladoleda stvarno ne želim više niti jedan drugi osim Ledo, bome znaju napraviti sladoled. Dok ližem king postaje mi jasno zašto je ledo tako uspješan u Mađarskoj.
Ovaj Lidl je jeftin, ali neki dan sam kupio masline u staklenki i stvarno ne valjaju, malene, mekane i razvodnjene-nisu ni za pojesti. Prije toga sam kupio zvijezdine-koje su bile prva liga-velike, sočne, ukusne, tvrde i nisu niti puno skuplje. Pazim da kupujem jeftinije i čini se da Konzum ne može parirati u cijenama Lidlu no izgleda da je Lidl pritisak s cijenama doveo do toga da ima previše škarta, nekvalitetne robe i poluproizvoda.


Ledov moto bi mogao biti kupujte hrvatsko – izbjegavajte ledo.

Pa neki dan sam gledao na tv kako je todoric sa svojim motom konzumirajte hrvatsko najveci uvoznik hrane u rh. Među firmama prednjaće konzum i LEDO.
***obrisano***


ŽIVA ISTINA! JE.. GA RH STOJI IZA NJEGA….


Baš smo slistili 2 kinga, nema boljeg sladoleda. Oni jeftinjaci iz Lidla su ko smrznuta voda bez okusa. Ko da uspoređuješ fićeka i mercedesa. King vrijedi svake lipe, užitak okusa u svakom zalogaju. Poslije ledovog sladoleda stvarno ne želim više niti jedan drugi osim Ledo, bome znaju napraviti sladoled. Dok ližem king postaje mi jasno zašto je ledo tako uspješan u Mađarskoj.
Ovaj Lidl je jeftin, ali neki dan sam kupio masline u staklenki i stvarno ne valjaju, malene, mekane i razvodnjene-nisu ni za pojesti. Prije toga sam kupio zvijezdine-koje su bile prva liga-velike, sočne, ukusne, tvrde i nisu niti puno skuplje. Pazim da kupujem jeftinije i čini se da Konzum ne može parirati u cijenama Lidlu no izgleda da je Lidl pritisak s cijenama doveo do toga da ima previše škarta, nekvalitetne robe i poluproizvoda.

Koliko god bili siromašni ljudi ipak nisu glupi, prije ili kasnije će shvatiti što ne valja a što valja, što vrijedi platiti a što izbjegavati u širokom luku.

Neki dan sam u Konzumu kupio "K- plus indijske oraščiće" (da, i Konzum je pun smeća), čovjek bi rekao da to može biti jeftino a ok kvalitete ako nije brendirano, pogotovo ako je do sada bilo podnošljive kvalitete – a stvar je završila ovako: bacio sam cijelo pakiranje u koš za smeće i ništa od moje omiljene slane poslatice, do sutra dan kada sam kupio Franckove, kvalitetne kao i uvijek. (koje najčešće kupujem, ali K-plus me mami da uštedim, očito nema smisla nadati se da je to moguće, uvijek su bitno lošiji, ali zadnji puta čak nejestivi što me razljutilo, osjećam se opljačkanim!)

Nije stvar samo u tome da brendirani proizvodi a od brenda u kojeg imaš izgrađeno povjerenje na temelju iskustva "moraju biti bolji" nego je problem kada oni jeftini imaju tako nepostojanu kvalitetu, pod istim imenom i istom pakiranju s vremena na vrijeme dolaze očito različiti proizvodi, jedan puta kupiš "i prođeš time jeftino" jer je bilo podnošljive kvalitete – drugi puta baciš (pa si to uračunaj i vidi koliki si zapravo na kraju uopće jeftino prošao) jer se ne može jesti a da ni sam svojim očima ne vjeruješ i pitaš se "zašto??", kako "to" može ne valjati, e očito da u jeftinim proizvodima sve može, da i indijski oraščići mogu ne valjati, nisam vjerovao da i oni mogu ispasti loši, ali očito da mogu (valjda taj koji pakira za k-plusu ima nabavu koja ne mari za kvalitetu nego samo po cijeni kupuje pa što god mu poslali ako je po pravoj cijeni, i to spakira i baš ga briga što ne valja).

Sladoled kao i svi prehrambeni proizvodi, od onih najtrivijalnijih (gore spomenuto) do složenih (sladoled), moraju prije svega imati postojanu kvalitetu, kada kupiš da znaš što kupuješ – Ledo radi vrhunski sladoled i uvijek vrhunski, to je poanta u kvalitetnim brendovima: znaš što kupuješ i to što znaš je dobro!

P.S. Nemam LEDO u portfelju, slična stvar kao što sam neki dan napisao na ATGR – firma i dionica koja mi je zanimljiva… ali nemam je u portfelju jer nisam uspio kupiti kada se moglo po cijenama koje su mi odgovarale – jednom možda uspijem, pa ću češće svraćati na ovu temu, sada komentiram samo kad mi nešto baš zapne za oko 🙂

Jednom sam prilikom kupio sladoled u Lidlu za probu. Kupio sam jedan sebi i jedan malom braci. Ja sam ga stoički podnio a mali braco je zaplakao. Zakleo sam se da više neću rasplakati malog bracu. Evo sad baš njupamo Belje slaninu i tučemo Ožujsko. Grandissimo za desert. [thumbsup]

I'LL BE BACK

Neki dan sam u Konzumu kupio "K- plus indijske oraščiće" (da, i Konzum je pun smeća), čovjek bi rekao da to može biti jeftino a ok kvalitete ako nije brendirano, pogotovo ako je do sada bilo podnošljive kvalitete – a stvar je završila ovako: bacio sam cijelo pakiranje u koš za smeće i ništa od moje omiljene slane poslatice, do sutra dan kada sam kupio Franckove, kvalitetne kao i uvijek. (koje najčešće kupujem, ali K-plus me mami da uštedim, očito nema smisla nadati se da je to moguće, uvijek su bitno lošiji, ali zadnji puta čak nejestivi što me razljutilo, osjećam se opljačkanim!)


Zato ja kad kupujem robnu marku uvijek pogledam tko je proizvodjac i samo na temelju toga donosim odluku uzimam li proizvod ili ne. Za cokolade se zna tko ih radi za Konuzm [smiley].

tko malo trazi, malo i dobije

New Report

Close