Kupnje
Cijena Količina
55,00 297
54,01 160
54,00 475
53,50 90
53,21 56
53,01 310
52,00 960
51,81 350
51,50 101
51,01 500
Prodaja
Cijena Količina
57,66 179
57,67 10
57,68 150
57,90 550
57,97 8
57,98 500
58,00 1831
58,01 300
58,90 7
59,50 168
Pozdrav!
Eto malo obavjesti o dogadanjima od Andabaka na http://www.seebiz.eu/hr
ajde netko k/p ako nije problem
hvala
Kolege, da li ste vidjeli interview sa nasim magom J. Andabakom na SEEbiz.eu? Vrlo je interesantan. Cudi me sto dionica nije odletjela u nebo.
Šta kaže Andabak?
Ovaj što drži ovaj nalog na 58,00- 1831kom, pravo je strašilo i ovi mali se guraju ispred njega jer misle da neće i njega progutat…a i on…zašto nas ne pusti da poletimo…pa i njemu će bit bolje.. [angry]
a i nije im neko strašilo, samo ga treba načeti i mali će ga pozobljati, a malo veći forumaš to podere u jednom nalogu…
INTERVJU
Andabak: Stubičke toplice biti će najluksuznije u Europi
Autor/izvor: Marina Šunjerga
Kupio sam 10,9 posto dionica tvrtke Hoteli Makarska d.d. i to ulaganje je priprema za trenutak kada će država ponuditi svoj dio dionica na tržište. Nadam se da ću tada kupiti Hotele Makarska.
Jako Andabak, predsjednik Uprave Sunce Koncerna, u nekoliko je godina izgradio snažnu poziciju u turističkom sektoru te izgradio prepoznatljiv hotelski brand Blue Sun. S njim smo razgovarali o planovima za buduće akvizicije, prodaji većinskog udjela u kompaniji grčkom Marfinu i projektu Stubičke toplice.
SEEBIZ: Jednom ste rekli da ste prije ulaska u sektor turizma znali samo kako biti dobar gost. Kako ste se uopće upustili u turistički sektor?
ANDABAK: Diplomirao sam elektrotehniku i nakon što sam se bavio fizikom slučajno sam krenuo u posao s osiguranjem. Najprije sam s nekoliko partnera osnovao Helios osiguranje, a potom samostalno Sunce osiguranje i već sam tada razmišljao o novim programima. Tada sam formirao Poliklinike Sunce i već je tada moja orijentacija bila usmjerena ka zdravlju. U širem je smislu zdravlje vezano s turizmom i to je bilo ono što me pomalo okretalo ka toj grani. Malo po malo ovladavao sam dionicama društava kao što su Zlatni rat i Brela da bih došao u poziciju većinskog vlasništva nad tim društvima.
Da bi bili uspješni u turizmu morate savladati nekoliko psiholoških barijera, jer treba shvatiti kako se bavite uslugom pa se pomalo morate pretvoriti u slugu.
SEEBIZ: Kako biti uspješan u turizmu?
ANDABAK: Da bi bili uspješni u turizmu morate savladati nekoliko psiholoških barijera, jer treba shvatiti kako se bavite uslugom pa se pomalo morate pretvoriti u slugu. Kad to riješite, onda je sve puno lakše i lakše je postići dobre rezultate. Također morate znati što želite ponuditi i definirati svoj proizvod. Važno je i znati što gost želi i mislim da je moja prednost bila što sam imao iskustvo čestih putovanja i naučio biti dobar gost.
SEEBIZ: Svoje hotele ujedinili ste pod brandom Blue Sun. Jeste li od početka imali plan kreirati prepoznatljiv brand i kako ste ga stvarali?
ANDABAK: Istina je, odmah sam želio stvoriti prepoznatljiv imidž mojih objekata. Na osnovu osjetila vida stječu se prvi dojmovi tako da je eksterijer i interijer objekta iznimno bitan. Želio sam da moji hoteli imaju mediteranski imidž karakterističan za naše podneblje. Također, želio sam stvoriti uvjete ugodnog osjećanja za sve koji se nalaze u mojim hotelima. Za goste, koji uvijek moraju biti na prvom mjestu, ali i za djelatnike. U početku sam imao pritisaka, od strane partnera, da uđemo u neki od velikih hotelskih lanaca. Tada sam bio protiv, jer sam smatrao da zahvaljujući poziciji na kojoj se nalaze, naši hoteli moraju biti visoke kategorije, i da bez obzira na to što nismo imali tehničke uvjete i nemamo standardizirane uvjete, imamo druge prednosti. Ako bi prihvatili preslikavanje stranih brandova oskrnaviti ćemo potencijal kojeg imamo. Prihvatili smo tu odgovornost, mada smo znali kako ćemo nekoliko godina morati nuditi usluge i po nižim cijenama te ulagati značajna sredstva u podizanje kvalitete.
Partneri su me pitali koliko sam spreman investirati. Ja sam rekao otprilike stotinjak milijuna eura investirati, što pokazuje da bi oni trebali investirati još tristo milijuna eura, što bi ukupno bio budžet s kojim bi se moglo planirati i nove hotelske projekte.
SEEBIZ: Kompaniju ste prodali grčkom Marfin Investment Groupu. Kakva će ubuduće biti Vaša pozicija u tvrtki i hoće li biti promjena u pristupu poslu?
ANDABAK: U mjesecu lipnju ta transakcija biti će realizirana. U odnosima će se promijeniti vrlo malo ili ništa. I dalje ćemo samostalno upravljati tvrtkom i raditi brandment. Tako smo se dogovorili i, prema njihovim riječima, upravo su nas i odabrali za partnera za njihov razvoj i budućnost u Hrvatskoj. U budućnosti ćemo vidjeti koliko će biti potrebe širenja i na druge grane.
SEEBIZ: S obzirom da vaš partn
…a lipanj ima 30 dana, pa nam sad ne preostaje nist drugo neg strpljivo cekati 🙂
Kolega susjed , ak nije problem moezete nas i dalje obavijestavati o mercedesu, cisto da znamo info malo prije neg ostali hehe …i par sati prije objave ce biti davoljno da se napravi mala prednost pred ostalima koji ce vijest tek procitati na nekom od portala…
Molim ako netko moze K/P,
hvala