…ali sigurno je nekog tko ima toliko zemljista oko zl split. Onog dana kad svi interesi budu zadovoljeni..kad svi "psi oglodju" sta se oglodat da..onda ce se ovo prepustit tržistu..i onda ce se vidjet koliko sta vrijedi (bar teoretski tako kazemo)…Dali dionica vrijedi jednu kunu…dali 200.3300…ili tisucu…o tome necemo jer nema smisla.
Pozdrav
Pa valjda bi toj drzavi onda bilo u interesu da sto bolje unovci to svoje vlasnistvo oko ZL Split. Ali i tu se prodalo drzim sve sto se prodat da. Ja mislim da se ZL Split vise nece sirit.Barem ne u narednih 50tak godina.
http://www.slobodnadalmacija.hr/Split-%C5%BEupanija/tabid/76/articleType/ArticleView/articleId/226395/Default.aspx
Ne kolega..drzavi je u interesu da ga sto jeftinije oduzme od ksst sto je na kraju krajeva i uspijela prebijanjem dugova jedne drzavne tvrtke predajom njene imovine drugoj. Jedino sto su “zaboravili” na poreznoj listi duznika skinut taj dug sa ksst…neznam jesu li zemljiste vec prebacili na zl split..ali dug ksst jos uvijek stoji.
Pozdrav
A kako joj je to interesu kad je vecinski vlasnik i jednog i drugog subjekta.Jednostavno to ne razumijem.Meni to vise slici na preljevanje supljeg u prazno mada s obzirom da KSST rade gubitak,a ZL plus izgleda kao racionalna odluka.
Evo pa sami ste odgovorili. Oboje su u vlasnistvu drzave..Jedan radi pozitivno drugi je gubitas s ogromnom imovinom. Dok je tako lakse je od gubitasa prenijet imovinu na drugog nego prodajom jednog pa onda opet kupnjom iste. Da se ksst prodao prije drzavu bi puno skuplje kostao odkup zemljista za sl split..ovako su bez i jedne kune dosli do mogucnosti prosirenja iste.
Rekao sam vam da kad se svi “najedu” onda tvrtka ide na trziste…a sta ce i koliko do tada ostat..to je vec druga tema.
Za sad se bar place isplacuju redovno..zasostaci se smanjuju…porezni dug je navodno u fazi brisanja…itd..itd…dali je to dobro..?..pa recimo s obzirom na neke tvrtke koje kotiraju na zse…da nije losije.
Pozdrav
@lucijan
I kako je to sve sto ste napisali dobro za dionicare??? Kad se svi najedu tvrtka ide na trziste i sto ce od nje ostat za utrzit?? Dugovi??
@ lucijan
Država je kao vlasnik Staklenika napravila već mnogo genijalnih ekonomskih poteza.
Neki od najboljih su:
– prebacivanje zemlje iz KSST u ZL po takvih cijeni da se Staklenike ostavi u stanju zaduženosti.
– zaduživanje jedne državne tvrtke (KSST) kod druge državne tvrtke (CROS) uz lihvarske kamate.
– zaduživanje državne tvrtke (KSST) kod privatne tvrtke (Agrofructus) uz super lihvarske kamate. Agrofructus = Agrokor, pa zaključak ne moram pisati.
Stalno zadržavanje Staklenika u stanju zaduženosti radi se planirano i služi postizanju nekog cilja.
Ako je cilj prelazak KSST u vlasništvo Agrokora možda bih mogao predložiti državi jedno bezbolno rješenje. Dajte Staklenike Agrokoru (bez poklanjanja) kao zamjenu za dio poticaja koje im i tako dajete, a novac sve teže skupljate. Na taj način svi postižu svoje ciljeve, a nećete se više ni sramotiti vodeći ove jadne prozirne igrice.
Najbolje u cijeloj priči bilo bi to što priznavanjem realne vrijednosti takvom transakcijom nebi oštetili male dioničare. To bi bilo prvi put da niste do kraja zajebali sve što je bilo moguće.
S nadom u pozitivan ishod, srdačan pozdrav.
Dionicare..?…ajmo najprije vidjet koje dionicare kolega..Audio kao vecinski..njih bas briga..toliko su tvrtki unistili da jedna manje vise ne igra ulogu.
Oni koje su dionice dobili kao kompenzaciju za oduzetu zemlju po cijeni od 7000 kn..?…ili su ih vec rasprodali..ili su raznim imovinskim ostavstinama rasporedjene na manji broj imaoca koji i ovako za njih nisu nista platili pa koliko dobili dobili…isto uostalom rade i branitelji i pitanje je koliko ih uopce jos i ima u vlasnistvu.
Uz duzno postovanje svih..mislim da tu nitko osim g. goluba , ukljucujuci i mene nije ulozio vise od 10ak tisuca eura i sad dali oni bili za koji dan..mjesec godinu…vise ili nula…nece nam promjenit zivot i na nama je rizik da ce tvrtka i nakon namire svojih dugova vrijedit vise nego trenutnih 35 mil kuna.
A sto se tice tih dugova…koliko vidim po izvjescu..redovno se otplacuju i smanjuju..Tvrtka nije u stecaju ni u psn nagodbi…radnici redovno dobijaju placu…porezni dug je reguliran ( bar je takva sluzbena obavijest)…i sta ostaje..Vodovod ?…Vodovod je i ovako u vlasnickoj strukturi…moze privatizacijom povecat “prebijanjem duga samom sebi” broj dionica i u svom interesu tezit njihovoj vecoj cijeni.
Tako da vidite…ima raznih dionicara..i raznih dugova. Oni dionicari koji su dionice stjecali po 7000…44000…ili po trenutnih 300…ili za nista…imat ce i drugacije koristi…a mozda i nitko od svega nece dobit nista…Da je znati sta ce biti …nebi ni ja ni vi bilo ovdje.
Pozdrav
Javni dug doseže 200 milijardi kuna, a o tome nitko ne vodi računa, ni znanost, niti opozicija, sindikati, a ponajmanje poslodavci, pa se tako čuju pitanja zašto se prodaju Croatia osiguranje i HPB ili ide u monetizaciju autocesta, a samo za autoceste iduće godine na naplatu dolazi 5 milijardi kuna duga i ako se to ne riješi, za toliko će još porasti javni dug. Taj nam dug nitko neće oprostiti, višim porezima ga ne možemo smanjivati, dakle ostaje nam samo privatizacija i prihodi od prodaje nekretnina. Stoga se ubrzano radi na pripremi popisa što će se sve privatizirati i prodati, jer je 2 milijarde kuna godišnjih prihoda od privatizacije premalo, kazao je ministar financija.[/b]
evo kako izgleda bajka o rajčicama ,mozda se napiše koja pričica za djecu i o našim staklenicima
Ovako izgleda putovanje jedne koktel rajčice od staklenika do dućana
A nakon “sto ” godina usvojen je zupanijski plan pa sad nebi trebae postojat administrativne prepreke za provedbu istog…a ako se ikad obistini da porezna skine ovaj dug na ime “poklonjenog” zemljista onda ce i bilanca drugacije izgledat..ali o tom potom.
Ili da i tu nadjemo nekog tko ima auto sa ruskim tablicama i krene obilazit pogone.?
Pozdrav
…Ili da i tu nadjemo nekog tko ima auto sa ruskim tablicama i krene obilazit pogone.?..
Pa to je vec pravo razmisljanje.Ja cu vam to odradit mukte.Ako treba i auta sa diplomatskim tablicama. Znam neke diplomate i dobar sam sa njima ako treba vozit ce ukrug oko pogona danonocno.