@mikro
namjenjeno za proizvodnju i razne obrtničko-proizvodne usluge jer trogir nema uopće takvu zonu.Kako ovo glupo zvuci. Za ono sto im je Bogom dano ni to nisu nuspili iskoroistit.Nego daj mi reci sta ce se tu proizvodit. Kakvi obrti ce tu bit?? Stari obrti u izumiranju?? postolari,urari,gradit cemo male barkice od drva. Sve to moze ali zemlja u koju samo triba ubost nesto i sama radja i to su uspili upropastit i sad se okrecemo nakon toga "nano" tehnologiji,a nismo bili u stanju posijat kupmir i izvadit ga iz zemlje. Ma price za malu djecu. I kazes u marini se vrti 200-300 ljudi,a oko aerodroma 10 puta vise. I sto sad.Interesira me koliki je godisnji promet birtije Ikar na Resniku,a drzim da nije vele. I sad cemo gradit hotele na arerodromu u kojima ce spavat gosti koji se slucajno zateknu na aerodromu kad CA stupi u strajk. Pa nije ti ovo aerodrom poput onoga u Frankfurtu na "Majci".
Ova firma ti je Carnival,i nisu to nikakvi karnevali vec skroz ozbiljna firma i siguran sam da nece,a zato pokusajmo nac sad svabu.Mozda tvornica BMW???
Kažeš glupo zvuči…a kako ovo zvuči "proda sa ja,žena i punica dionice KSST jer sam našao izvdtke zemljišni knjiga koje usput znam da nisu uređene ali su za mene one nepobitni dokaz da staklenici ne vride niš".
Što se tiče obrtništva i proizvodnje …imaš obrta koji zapošljavaju na desetine radnika npr. trogir ima dugu brodograđenu industriju stotine kvalificirani radnika i koliko se pogona može otvoriti samo u toj djelatnosti
Divulje će biti putnička luka a ako je ponuda Carnival Line još uvik aktualna Milanović bi treba na kolinima ih moliti da dođu jer bi donili para više nego cili trogir.Minimun 1 000 000 novih putnika ,minimum 1 000 novih radnih mjesta
pa sad kontaj.
Na kraju ja imam dionice KSST i vjerujem u svoje ulaganje pa za to i pišem na ovom forumu a ti si svoje proda i ne vjeruješ u vrijednost ove tvrtke a svaki dan pišeš nekoliko postova "jel ti se to čini glupo".
Inače svima sve najbolje.
Hvala moderatoru što neće pobrisati ovaj post
[/quote]
ma koja putnička luka u divuljama i kakve to veze ima s ksst-r-a
kesi ti bio ikad di oni imaju zemlju šta se spušta od aerodroma
znao bi da je tamo dubina mora 1-3 metre ,a tamo di već postoji gat za katamarane nije zemlja od ksst već od vojske
@ffffffff
Pa sta ako je 3 metra.Ne tribaju se sidrit. Jos bolje. Carnivalovi kapetani se samo zalete i nasucu u plitko pod motom Carnivala “Bow in tomatoes” ili na hrvatskom provom u pome. Ali pari da je nasim radnicima staklenika problem malo proceprkat divulje motičicom do jedno 10 metara dubine s obzirom da je Carnival dreamu minimalni gaz 8,2 m. Brod je duzine 308 m i sirine 41. Koliki mul triba zgradit samo za prihvatit jedan takav brod????
Pa nije ovo jugoplastikina pasara od 4 metra za koju mul naliju dva vlaja u jedno jutro.
Meni se čini da će ovo uskoro na 1400kn.
Prije 2 mjeseca godine gospodnje strana 501. Sta ti se zove bit prognozer moj covik.Samo obrises onu jedinicu i sve stima. Od danas vise ne gledam vremensku prognozu nego samo tebe zovem kad mi triba.
droetker
Nemam namjeru nikoga uvjeravati u nešto jer bi to onda bilo drukanje pogotovo kada ne posjedujem ove dionice. Mislim da je ovdje sve jasno, a ostali neka se i dalje samo zavaravaju, navlače naivne i očekuju Godota.
@ffffffff
Pa sta ako je 3 metra.Ne tribaju se sidrit. Jos bolje. Carnivalovi kapetani se samo zalete i nasucu u plitko pod motom Carnivala "Bow in tomatoes" ili na hrvatskom provom u pome. Ali pari da je nasim radnicima staklenika problem malo proceprkat divulje motičicom do jedno 10 metara dubine s obzirom da je Carnival dreamu minimalni gaz 8,2 m. Brod je duzine 308 m i sirine 41. Koliki mul triba zgradit samo za prihvatit jedan takav brod????
Pa nije ovo jugoplastikina pasara od 4 metra za koju mul naliju dva vlaja u jedno jutro.
http://limun.hr/main.aspx?ID=608988&pojam=ka%C5%A1telanski%20staklenici
malo štiva za vikend
http://limun.hr/main.aspx?ID=603697&pojam=divulje
imamo i domaći ulagača
http://limun.hr/main.aspx?ID=495870&pojam=divulje
Ante Vrcan ili ti ga kum od našeg ministra Petra Čobankovića!
[/quote]
hm, samo da ne ispadne opet nova afera i počnu pljuštati ostavke [undecid]
[/quote]
Čobanković je Jadrankin najodaniji čovjek i nema šanse da tu bude problema. Sa druge strane, Vlada će se morati jako potruditi da što prije i što bolje proda KSST i da tako opravda najave Čobankovića! Izuzetno pozitivno za dioničare. Vidjet ćete, very soon!
Govorio je Smart……i istovreeno prodavao[emo_smijeh]
[/quote]
@mikro
Nisam moga cekat odma sam procita.Na ovaj clanak sam ti vec dao odgovor jucer. Mislim mozemo mi pricat da ce to bit lansirna stanica za space shuttle,ali od toga nema nista.Znaci ulagace u Kastela ne privlaci nista jer se u Kastela u prethodne 3 godine od izlaska clanka nije ulozila lipa,a niti ce. Pitanje je trebalo biti sto privlaci ulagace u Kastelanske staklenike??? Odgovor bi po meni bio bolesna opsesija.Ulagat u firmu koja trosi ko raketa,a pogonsko gorivo joj je zemlja je po meni suludo.
http://limun.hr/main.aspx?ID=608988&pojam=ka%C5%A1telanski%20staklenici [limun.hr]
Ovi su odustali kad su culi da se planira luka za kruzere.
http://limun.hr/main.aspx?ID=603697&pojam=divulje [limun.hr]
I evo poznata luke za kruzere.Nakon 4 godine od luke i dalje imamo samo Carnivalov moto Provom u pome jer bi im uz otezanu manovru kastelanskim zaljevom oko brodova jos trebali zujat hidroavioni. Mada se lopata nije jos zakopala.A sad malo cinjenica za produbit ovo na dubinu potrebnu za prihvat kruzera to bi mogao po meni odradit Jan de Nul.A ako bi oni za ovo uzeli manje od 100 milja erla ja glavu osicem,a di je ostatak(gatovi, ceste,infrastruktura,hoteli, apartmani,tankovi za gorivo(imas li predodzbu koliko goriva bunkera samo jedan brod klase dream npr??),sabirne centar za prihvat otpada,kaljuze, sludgea, skladista hrane,frizideri,terminal za prihvat putnika…)? Ajoj pa to su cifre vece od LNG terminala na Krku,Omble i Plomina zajedno.
http://limun.hr/main.aspx?ID=495870&pojam=divulje [limun.hr]
Nakon ljeta AUDIO se cijepa na tri dijela, fokus na restrukturiranju tvrtki
Prevedeno znači kako se sve priče privode kraju ma što vi mislili.[emo_namigusa]
Poslovanje Kastelanskih staklenika ne vrijedi nista.
To je svima jasno.
Pored ovakvog vlasnika i menadznenta samo poslovanje vrijedi minus xx milijuna. Nesto slicno kao svojevremeno tvrtke gosp Kutle.
Jedina vrijednost Kastelanskih je zemljiste. A koliko ono vrijedi pokazat ce trziste kad za to dodje vrijeme. Ali se bojim da ce puno aviona poletjeti i sletjeti sa i na splitski aerodrom prije nego se ova i ovakva Vlada odluci ista napraviti.
sduvnjak kako je krenulo još će ovdi nastupit robna trampa ,ionako imaju slab plasman proizvoda, pa će početi plačati šalšom dugoročne obvezama,a pomama i kukumare kratkoročne obveze
Poslovanje Kastelanskih staklenika ne vrijedi nista.
To je svima jasno.
Pored ovakvog vlasnika i menadznenta samo poslovanje vrijedi minus xx milijuna. Nesto slicno kao svojevremeno tvrtke gosp Kutle.
Jedina vrijednost Kastelanskih je zemljiste. A koliko ono vrijedi pokazat ce trziste kad za to dodje vrijeme. Ali se bojim da ce puno aviona poletjeti i sletjeti sa i na splitski aerodrom prije nego se ova i ovakva Vlada odluci ista napraviti.
Dakle KSST posjeduje oko 290 000 m2 građevinskog zemljišta s da je zemljište resnik još pod staklenicima tj. djelomično se odvija proizvodnja ali je pretvoreno u građevinsko i za koju godinu tamo može niknuti mali grad.Kako god bilo i sad pod staklenicima ima veliku vridnost .
Zemljište Kaštela između aerodroma i magistrale nema staklenike a koje je također postalo građevinsko može ići u prodaju bilo kad.
Knežine imaju svu infrastrukturu staklenike i pogone .
Vridnost …trenutna tržišna je oko 45 milijuna kuna plus 30-tak milijun kuna dugova sve skupa oko 75 milijuna kuna ili oko 700 kuna po dionici.
Sve je odlično samo treba bolji gazda, ali vlada je stavila KSST na listu za prodaju.
[/quote]
Svako jutro ista priča….odmah na otvaranju tržišta netko proda par komada dionica ksst-r-a po prvoj ponudi na kupnju. Moram vidjeti sa HANFOM da li to isti lik radi, jer ako isti to radi onda bi to bila čista manipulacija, a to moramo spriječiti. Je l’ tako?