Kad pročitaš ovaj intervju moraš jednostavno uzdahnuti i zapitati se: tko to pobogu, diksreditira i pritišće naš menadžment u javnim tvrtkama???!!
Menadžment opsjednut modernizacijom hrvatskih željeznica, pridobivanjem eusredstava a onda netko pusti račune iz reprezentacije! Upravo one račune koji eto bili su plaćeni službenom karticom, ali koji „zbog internog propusta službi u HŽI-u“ kao troškovi „nisu bili obustavljeni s plaće“ direktoru. Pa to je pobogu „potvrdila i interna kontrola koja je provjerila cijeli slučaj!“
Ne znam kako vama, ali „meni se srce cepa!!!“
Taman na vrijeme da se se spasi gamad uhljebnicka jer ce bit para sad u firmi a nece bit pred bankrotom. Super, jos 30 godina bacanja para u vatru
Uažu miljarde , kako bi povečali godišnje gubitke na još više miljardi.
Rekonstrukcija pruga oko Zagreba.?
Put Rijeka Zg 5 – 6 h
Vidi se da nemaš ojma, pogledaj tko gradi postojeću željeznicu, i vidi iz koje firme Kršić dolazi, pa
ćeš znati da Hdel ima izuzetne šanse a nikakvi Viadukt , iako imam Viaduktove dionice
misliš zbog likvidnosti?, neće pelješki ili zavidovići će ga spasit