Kraš zbog ucjene Kauflanda alarmirao Slavka Linića i Tihomira Jakovinu

Naslovnica Forum Komentari članaka Kraš zbog ucjene Kauflanda alarmirao Slavka Linića i Tihomira Jakovinu

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

Kraš je jedna velika štetočina za ovu zemlju i bilo bi najbolje da nestane.
Svaka čast Kauflandu i masi njegovih kvalitetnih i jeftinijih proizvoda od Kraševih.

Kraš se gubi i ne može konkurirati stranim proizvodima i mislim da je tu srž problema. Sigurno da strani lanci preferiraju svoje marke i reketarski se odnose prema domaćim proivođačima jer im je to omogućeno no i njima je u interesu imati renomirane domaće brendove. Kraš je nekoć imao većinu tržišta bivše države a sada su izgubljeni. Razumljivo je da je gubitak tržišta bio neminovan, no ovo je previše. Uz tako moćan i prepoznatljiv brend, i proizvode za kojima potražnja ne oscilira previše oni stalno stagniraju. Kandit i Zvečevo su im već blizu, a do pred 15 godina u usporedbi sa Krašom bili su patuljci. Prije Kraševim napolitankama nije bilo konkurencije, sada se kvaliteta tako razvodnila da su prosječne a poprilično skupe. Da ne govorim o Griottama i Bajaderama koje nisu ni sjena onih od prije. Evo uspjeli su biti u gubitku 600.000 kn, meni se čini mi da je managment ove firme izrazito nesposoban. Ovakav brend, proizvode i renome tako srozati u roku od 10 godina, to je popriličan pothvat…

Kraš nema managementa, jer oni što bi ga trebali kao predstavljati ne mogu stati pod definiciju managera.
Nažalost u krivu si crnagujo nema ništa ni od Kandita ni od Zvečeva, pa pogledaj im bilance i njima je sudnji dan vrlo blizu. Kraft je nažalost pobrisao pod sa našim velikim konditorima…

Jedino što vrijedi kod stranih lanaca je konditorski program i znatno je jeftiniji od domaćih. To je srž problema. Ja npr neću nikad kupit njihovo meso jer mi je npr Pik Vrbovec puno bolji ali svi ovi slatkiši,čokolade i slično su ok kvalitete…čokolade su im po 5 kn i to od 100g,ne varaju na gramazi kao Kraš i ostali


Jedino što vrijedi kod stranih lanaca je konditorski program i znatno je jeftiniji od domaćih. To je srž problema. Ja npr neću nikad kupit njihovo meso jer mi je npr Pik Vrbovec puno bolji ali svi ovi slatkiši,čokolade i slično su ok kvalitete…čokolade su im po 5 kn i to od 100g,ne varaju na gramazi kao Kraš i ostali

Slažem se sa napisanim. Dodao bih na prvu rečenicu samo još i zamrznute slastice.

a ne znam, kad smo kod kauflanda i slatkiša u njemu, ima brdo poljske, makedonske, srpske i slične robe od kojih mi njaveći dio ništa ne valja, no s druge strane kraševe cijene su često prenabrijane. Ona čok. bananica je bila ak se ne varam 3 kune. 3 kune za tu glupost, puno previše. i tak tome slično…

ugl. imali su puno vremena da e prilagode, a oni su odlučili graditi krašgrade i polagano propadati. jbg. tko im je kriv, kao i podravci uostalom. mislim, žalosno je to, ali šta je tu je, očigledno smo nesposobni previše lopovski nastrojeni pa sve upropastimo, a onda kuknjava kriv je ovaj kriv je onaj

Bit će još i gore ulaskom u EU…Kraš i Podravka dosta izvoze na tržišta Cefte gdje će sad njihovi proizvodi poskupit…ne znam u brojkama ali su to znatne cifre. Neka od Krasevih milijardu prihoda bude i 10% izvoz na ji europe to je 100 mil kuna,a to je velik udarac pored pada prodaje u RH. Za Podravku su to još i veći iznosi.

Kakvih sve komentara ima, nevjerojatno.

1. Ako Milka u Njemačkoj npr. košta 0,6-0,7 € (a košta!), zapitate li se zašto u njemačkim lancima u RH košta oko 1,0 €? Dakle, nije baš da je Kraš taj koji “nabrijava” cijene, nego su i porezi veći, plaća se dijelom i carina, trgovci uzimaju veće provizije itd.

2. Kako to da Milka vani košta tako malo, često i duplo manje od drugih čokolada? Milka vani nije nikakav luksuz, nego teški prosjek. I ne možete mi reći da je to ista čokolada kao prije 5-10 godina, jer nije. Kada već isto kažete za Dorinu.

3. Istina je da i Kraš zaračunava nešto veću proviziju na našem tržištu, ali što je tu čudno ako je vodeći na tržištu i ima poznato ime. Pa valjda je logično da ponudi niže cijene tamo gdje se probija nego na domaćem tržištu. I Lindt je skuplji u Švicarskoj nego u okolnim zemljama.

Nisam neki veliki ljubitelj Dorine, draži mi je recimo Mikado, ali mi je nevjerojatno koliko se glorificiraju strani slatkiši nauštrb domaćih proizvođača koji su im barem ravnopravni. I ne mogu shvatiti da nekome one čokolade za 4-5 kn kod diskontera mogu biti iste kao Dorina i Milka, kada su od njih miljama daleko. Po toj logici svi bi vani kupovali samo te čokolade, ali kada ljudi žele kupiti poštenu čokoladu ipak biraju druge marke.

Dobar je komentar koji govori o tome da Kraš nema pravog managementa. Ovdje nije problem Kaufland već Kraš-eva nespremnost za dolazak konkurencije.
Mijenjaju strategiju poslovanja iz godine u godinu samo da zadovolje “lažnu sliku dobroog poslovanja” zbog svojih dioničara.
Tekst je naravno jednostran kao i priopćenja “izvora bliskom Krašu” – čitaj izvora iz Kraša. Kada se govori o 40% rabata plus marketing to nije nikakva novost za Kraš. Te iste brojke Kraš godinama daje Todorićevom Konzuma u čije su “ralje” već odavno ušli. Čini mi se da preko 40% domaće proizvodnje prodaju preko Konzuma i njegovih satelita, a onda politiku poslovanja Kraš više ni ne može voditi samostalno.
Sve je to Todorić.
A o Krašogradu i sličnim lutanjima ne treba ni pisati u vremenima kada se tržišni udjeli kod najvažnijih brendova preko noći gube sa dvocifrenim brojkama.


Te iste brojke Kraš godinama daje Todorićevom Konzuma u čije su "ralje" već odavno ušli. Čini mi se da preko 40% domaće proizvodnje prodaju preko Konzuma i njegovih satelita, a onda politiku poslovanja Kraš više ni ne može voditi samostalno.

Iako neznam od kud ti te brojke za Konzum, vjerojatno baljezgariš, ali ako Konzum radi 40% domaće prozivodnje Kraša, onda možda i zavrjeđuju takav rabat, zar ne? Pogotovo ako se uzme u obzir da ih možda favorizira u odnosu na druge strane konditorske proizvode….

Kraš bi trebao se klanjati i Konzumu i Kauflandu i Plodinama i Sparu i Billi i svima drugima što mu velikodušno daju većinu polica koje bi sigurno mogli kvalitetnije komercijalizirati prodajući kvalitetniju, atraktivniju robu sa jedne strane nižim cijenama a s druge strane višim maržama za sebe. Ovako osiguravaju milijunske plaće i bonuse smiješnim tzv. managerima i grade im sale za vjenjačanja (hej oni se bave iznajmljivanjem sala za vjenčanja)…

Ne znam točno koliko su otprilike cijene Dorine a Milke dodju 9-10 kuna po dućanima. Mozda ove iz Lidla nisu tog ranga ali ni ne zaostaju previše a dodju 5 kn i imaju 100g. To je znatna razlika! Nek neka obitelj radi neki dječji rođendan mogu usparat 100-200 kuna a sve solidna kvaliteta…čemu onda čudjenje. Ostale stvari su im više manje šrot ali nažalost po naše konditore u tome su dobri s kvalitetom i to se masovno kupuje.

New Report

Close