Kraj građevinskog buma

Naslovnica Forum Komentari članaka Kraj građevinskog buma

Forum namijenjen komentiranju objavljenih članaka.

dajte se malo uozbiljite – ovo je baš neprofesionalno, zabiti se u ured i gnječiti suhe statističke izvještaje:

pad građevinskih dozvola izravna je posljedica katastrofalnog novog zakona o gradnji (čitaj: betoniranju) te još goreg pravilnika o licenciranju, a nekoliko ogromnih investicija, koje bi same preokrenule statistiku, stalo je ili se od njih odustalo.

sad i sitni investitori npr. građevinica od 500-600 kvadrata odlažu gradnju dok ne domisle kako izbjeći novi nepotreban trošak vezan za angažman licenciranih izvođača – istim je porasla cijena zbog male konkurencije, ionako su nekonkurentni jer su preveliki, a i ne mogu pokriti raspoloživi opseg poslova, pa žestoko kasne stvarajući nove troškove investitorima

hitna smjena ministrice i eto novog građevinskog buma, čak i mogućeg rasta građevinskih dionica. osim igh, naravno.

upravo tako, ministrica je svjesno i (zlo)namjerno prepisivanjem određenih dijelova njemačkih i inih zakona izblokirala sektor koji u uvjetima potpune asimetrije (inače bi turizam bio 10%) nosi 6% BDP-a. Naime, cirkus s cestama i infrastrukturom ima smisla samo ako u nekom drugom zakonu ima bar spomena o OBAVEZAMA DRŽAVE PREMA GRAĐANIMA.
nije nevažno da je ministrica dioničar IGH i da je IGH prije tog cirkusa izašao na strana tržišta svom snagom. ne bi li za pet godina uletio "spasiti" Hrvatsku ko supermen.
bilo bi zgodno saznati može li ministar koji je proizveo veliku štetu za državni proračun odgovarati krivično ili svojom imovinom. pa onda usput nek i za astaldi plate. i još x sličnih " pothvata".
kaže Šarinić "mi tada nismo znali kako se pišu ugovori". O, znali ste, znali.
ovo je vrlo loše napisan članak.

http://seebiz.eu/hr/tvrtke/infrastruktura/autoceste-gradevinski-lobi-gura-apsurdni-pravac-dubrovnik-doli,53550.html

Ovo je kratkovidno napisan članak. U Hrvatskoj ima još toliko posla za građevinare da će on ito slijedećih 10 godina teško uspjeti odraditi. Samo infratrukturne građevine javne namjene kao što su LNG terminal na Krku, novi terminali u Luci Rijeka, Ploče, Zadar, nizinska pruga Rijeka-Zagreb-Botovo, novi Pleso terminal, sjeverna ZG zaobilaznica, Istarski ipsilon u punom profilu novi elektroenergetski objekti sl.projekti imaju vriijednost 10x veću od ove koju članak navodi..ako tu dodamo cijeli privatni sektor…posla ima ko u priči..treba to sve odraditi..a naši građevinari idu i van..CG, Bosna, Afrika…

Sve će doći na svoje realne vrijednosti.Moji postovi nisu nagovor niti na kupnju niti na prodaju dionica!

New Report

Close