Turizam u kolovozu utržio petinu više nego prije korone
To je mjesec u kojem se inače ostvaruju najviše cijene i svakako će utjecati na ukupan prihod sektora u 2021. godini.
HRVATSKA OSTVARUJE VRLO DOBRE TURISTIČKE REZULTATE I U POSLJEDNJEM TJEDNU KOLOVOZA
https://novac.jutarnji.hr/novac/aktualno/hrvatska-ostvaruje-vrlo-dobre-turisticke-rezultate-i-u-posljednjem-tjednu-kolovoza-15099028
“Mi i dalje bilježimo velik interes turista za dolazak u Hrvatsku, sa svih naših ključnih emitivnih tržišta i prema svemu sudeći, imat ćemo kvalitetnu i dugu posezonu što će dodatno poboljšati ukupni turistički rezultat ove godine. Najnoviji podaci o fiskaliziranom prometu za protekli tjedan pokazuju nastavak odličnih rezultata turističke sezone. U djelatnosti ugostiteljstva i turizma, u prethodnom tjednu je zabilježeno povećanje vrijednosti fiskaliziranih računa od čak 20 posto u odnosu na 2019. godinu (a za prethodne tjedne kolovoza povecanje od 23 posto u odnosu na 2019.). Hrvatska je do sada uspjela ostvariti preko 75 posto turističkih noćenja i preko 80 posto financijskog učinka iz 2019. godine, uz odlične najave za posezonu.”
Stoga uopce nema objektivnog razloga za panicnu rasprodaju tur. dionica. Turisticke kompanije vec su ostvarile fantastican financijski rezultat (preko 80% iz 2019.) i da vise nista ne prihoduju bilo bi sasvim dovoljno. Ova posezona je cisti poklon. Iako ce jadranska regija sutra najvjerojatnije ipak ici u ECDC crveno, jer je incidencija po svemu sudeci pretjerano porasla prije svega u SDŽ, posezona ce se nesmetano odviti bar na osnovu zelenog statusa jadranskih zupanija prema njemackoj Robert Koch listi, ali i cinjenice da je broj incidencija prakticno postao nevazan. A i radi se o samo jos mjesec i pol dana posezone koji ce se ionako odvrtiti po inerciji (a u kojima lovimo preostalih tek 20%).
Prica o ep. listi Britanije (koja je izvan EU) i manjem broju Britanaca koji su se odlucili zbog toga vratiti iz Crne Gore (opet izvan EU) za nas ne znaci zapravo nista i moze predstavljati podlogu samo za promaseno zakljucivanje o obustavi nase posezone. A za eventualnu paniku nekih naivnih malih ulagaca i paranoidan strah od “odlaska u crveno” i kad je to postalo deplasirano postoji lijek – drugi ulagaci koji ce ih jedva docekati na bidu.
@budfox
Problem je u glavama ulagača, mnogi sada drže prst na okidaču i ako vide da smo u crvenom stisnut će tipku za prodaju po bidu.
ja čekam da prodam ako pređe 30,,,ako obala ode u crveno,,,više ne čekam i prodavam sav rivp po bidu,,,jer ovdje svaka loša vjest postane lavina i pomete sve pred sobom,,,
Arena Hospitality: Sezona je premašila očekivanja
https://privredni.hr/arena-hospitality-sezona-je-premasila-ocekivanja
Pogoršana COVID situacija u Hrvatskoj: Umrlo 11 osoba, 798 novih slučajeva
https://www.vecernji.hr/vijesti/zabiljezeno-798-novih-slucajeva-hospitalizirano-440-osoba-1520034
U Hrvatskoj je prema podacima Porezne uprave o ukupnim iznosima fiskaliziranih računa u kolovozu oboren apsolutni rekord ukupnog iznosa potrošnje u jednom mjesecu u povijesti. Na početku druge pandemijske godine za redom nitko nije očekivao da je tako nešto moguće, pogotovo ne da će turistička sezona biti uvjerljivo uspješnija nego ona 2019. godine. Prema zapažanju mladog hrvatskog ekonomiste Ivice Brkljače u kolovozu je ukupni iznos fiskaliziranih računa iznosio 25,6 milijardi kuna ili 3 milijarde (12%) više nego u kolovozu 2019. godine.
Jadranska Hrvatska ostala i slijedeci tjedan narancasta.
Obala je ostala oranž
Stigla je nova korona-karta: Jadran ostao u narančastom, Panonska Hrvatska se zacrvenila
Beroš je rekao kako se Panonska Hrvatska zacrvenila zbog visokog postotka pozitivnih među testiranima