Kamp Lanterna ugostio predstavnike ADAC-a, inozemne medije i Saborski odbor za turizam
24.5.2011 15:18:00 | Autor/Izvor limun.hr
Valamarov kamp Lanterna u ponedjeljak su povodom dodjele prestižne nagrade Super-Platz 2011 i Crvene table posjetili predstavnici ADAC-a, najvećeg europskog autokluba koji dodjeljuje nagradu, inozemni novinari specijalizirani za kamping industriju te sedam članova Saborskog odbora za turizam, na čelu s Gari Cappellijem, predsjednikom Odbora. Ovo je prvi put da su predstavnici političkog života noćili u mobilnim kućicama jednog kampa. Na press konferenciji za novinare koja se održala na terasi Lanternovog restorana Adria, glavni urednik ADAC-ovog kamping vodiča Camping Caravan istaknuo je da ADAC ima 17,5 milijuna članova i najveći je autoklub u Europi te i drugi u svijetu, navodi se u priopćenju.
Nije riječ samo o autoklubu, već i organizaciji za zaštitu potrošača koja pruža pomoć na cesti i ostale usluge. Ipak, naša najvažnija uloga je izdavanje kamp-vodiča koji se svake godine tiska u 150 tisuća primjeraka i u kojem donosimo informacije o 5.400 kampova u Europi. Nije lako postati Super-Platz kampom, a još je teže to i ostati, zaključio je Thurn.
ADAC-ov tim čini 25 inspektora koji svake godine posjećuju u prosjeku dvije tisuće kampova i potom sastavljaju izvješća nužna za kvalifikaciju kampa. Glavni kriteriji po kojima se dodjeljuje Super-Platz su sanitarije, parcele, dodatni sadržaji, razonoda i animacija.
ADAC je ove godine ocjenjivao 20 tisuća kampova i u vodič ih uvrstio 5.000 iz cijele Europe, od čega ih je 79 dobilo priznanje Super-Platz. Kampu Lanterna želim dobrodošlicu u ovaj klub, rekao je na konferenciji za novinare Stefan Thurn, glavni urednik ADAC-ova vodiča.
Valamar je kreirao brand "Camping on the Adriatic“ i to je po kapacitetima i kvaliteti vodeći brand kamping ponude u Hrvatskoj. Valamarovih devet kampova koji se nalaze sve od Istre pa do Dubrovnika sadrži oko 8 tisuća smještajnih jedinica i to u mobilnim kućicama, potpuno opremljenim parcelama i apartmanima. U jednom danu u Valamarovim kampovima može se smjestiti i do 23 tisuće gostiju, a u 2010. godini kampovi su ostvarili preko 1,6 milijuna noćenja.
Lanterna predstavlja našu viziju kampa u kojemu, osim visoke kvalitete usluge, priroda i očuvanje okoliša imaju najveći značaj. To je Valamarov doživljaj kampiranja kojeg želimo prenijeti svim našim posjetiteljima. Naravno, sve to ne bi bilo moguće bez ulaganja. U kamp Lanterna smo u posljednjih pet godina uložili smo više od 47 milijuna kuna. Priznanje Supert-Platz poticaj nam je za daljnje inovacije i investicije u naših devet kampova. Tijekom posljednjih pet godina, u hardware, dakle opremu i uređenje svih kampova, Valamar je uložio 137 milijuna kuna, a u idućih pet godina, prema strateškom planu, u razvoj kampova planira uložiti još oko 200 milijuna kuna, istaknuo je Peter Fuchs, predsjednik Uprave tvrtke Valamar hoteli i ljetovališta d.o.o.
O trenutnom stanju na kamping tržištu Hrvatske govorio je na konferenciji Veljko Ostojić, predsjednik Uprave tvrtke Riviera Poreč i predsjednik Izvršnog odbora Kamping udruženja Hrvatske, osvrnuvši se na činjenicu kako su glavne odlike hrvatskih kampova izuzetno atraktivne lokacije u neposrednoj blizini mora, no da ta činjenica nije dovoljna za uspjeh.
Kontinuirano ulaganje u razvoj, odnosno kvalitetu je imperativ tržišnog opstanka. Činjenica koju danas želim posebno naglasiti je da su dobri financijski rezultati poslovanja kampova omogućili brojne investicije, a ponekad i preživljavanje hotelskog segmenta u kompanijama koje imaju takav mix proizvoda. Preduvjet za razvoj kampinga na dugi rok je svakako je donošenje Zakona o turističkom zemljištu. No, treba jasno reći, sam čin donošenja zakona nije automatski riješio problem. Stvorio je osnovni okvir za njegovo rješavanje. Pred nama je još puno posla da se danas već spremni projekti počnu realizirati. I tu očekujemo od Vlade RH brzo i kvalitetno djelovanje
Taj kamp ima samo 3 zvijezdice, ali ovo je dobar znak, ACDC-ova nagrade jako puno vrijede u ovoj industriji!
To znači da ovaj kamp ima dobre izglede daljnjim unaprijeđenjem kvalitete (4*) ući u sam europski vrh (npr. u katalog "Leading Campings of Europe": http://www.leadingcampings.de/ u kojem je za sada samo jedan kamp iz RH), ostvarivati tada i uz još bolju popunjenost i osjetno više cijene a uz sigurno ne tome proporcionalni rast rashoda tj. može postati prava cash-cow!
Hrvatska je oduvijek bila jedna od najboljih europskih kamping destinacija, i očito da imamo sposobnosti ući i kvalitativno u sam europski vrh. Istra ostaruje ogromne količine kamp prometa, stvarno ne vidim razloga da u toj količini i već visokoj kvaliteti ovakve jake turističke kuće kao što je naša ne izrode i kampove koji će biti doslovno u samom samom europskom vrhu, da zavladamo gornjom ljestvicom! To će se osjetiti i u generiranju keša! 😉
DOM HOLDING D.D./REDOVNA KORF-R-A
Vlasnik/nositelj računa Stanje [%] Vrsta računa Mjesto
1. VALAMAR GRUPA D.D. 2.903.776 38,89 Osnovni račun ZAGREB, HRVATSKA
2. EPIMA D.O.O. 1.131.615 15,15 Osnovni račun ZAGREB, HRVATSKA
3. DOM HOLDING D.D. (1/1) 360.172 4,82 Osnovni račun ZAGREB, HRVATSKA
4. BA KIĆ NENAD 200.332 2,68 Osnovni račun ZAGREB, HRVATSKA
5. PBZ D.D. 132.029 1,77 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
6. VOLKSBANK D.D. 109.513 1,47 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
7. ZAGREBAČKA BANKA D.D. 92.671 1,24 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
8. CREDO BANKA D.D. 70.625 0,95 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
9. BILBIJA IGOR 50.096 0,67 Osnovni račun ZAGREB, HRVATSKA
10. PBZ D.D. 46.271 0,62 Skrb. račun ZAGREB, HRVATSKA
Ukupno: 68,26
+2363
Još jedno moje razmišljanje,poneseno činjenicama,i razlog zašto gledam ask odotraga.Ne zanimaju me cifre ispod 200 kuna,a evo i zašto:
Solaris -zadnja 279,u plusu 6,02
Riviera holding-240,u plusu 4,35
Rabac,zadnja-234,98,u plusu 4,79
Plava laguna na istom 1710 kn
E sad naš KORF 82,5,u plusu 2 posto.Pa zar mu nije mjesto gore navedenima po cijeni.Ovako se samo svi naguravamo ,kupujemo prodajemo i zarađujemo za naše brokere,i za velike koji tako itako samo kupuju,i čekaju gore navedene cijene.Da li smo mi maći spremni za jedan takav uzlet????????????
pa naravno da jesmo.
Sad kad vidim postove ovog peye jasno mi je zasto su me toliko punili jedinicama na pozitivne postove…zato sam i prestao pisati jer ne zelim bit trpan u isti kos s drukerima
Dobro je peyo svi znamo da je ovo dobra dionica i da ima ljepu budučnost, no nije ti drukanje pomoglo ni kada si prosli put bio tu, pisoa svake 2minute i na kraju izasao s gubitkom (mozes pricati kolko hoces da si izasao s dobitkom kad ti je ulaz bio 63) nece ti ni sada previse pomoci drukanje nisu na burzi mala djeca koja donose odluke na temelju foruma (zapravo na nekim dionicama ko da i jesu)….
Opusti se i uzivaj , a rast ce doc sam i bez druka jer se temelji na nekim mnogo kompleksinim stvarima od ovoga sto pises samo ovaj put budi strpljiv..
Aha,ne pašu tako" visoke"cijene,ali sory to je realnost koja dolazi u realizaciju.Jako brzo će se top 10 izmijeniti,nadam se da ste svjesni toga.Ovo vrijedi za sve naše debelo podcijenjene dionice koje će strani fondovi dobiti na pladnju.A mi,mi ćemo se opet igrati i po njihovim cijenama,zarađivati za burek ,nekad i za ćevape,i razmišljati o vremenima kad su cijene naših dionica bile ……ovakve kao danas.
kolega da ste kompetentni za pisanje na korf-u sigurno ne bi izišli prije ovog rasta (ako se dobro sjećam ušli i izišli ste oko 60 i kusur)…većina ljudi koji su duže u ovoj dionici svjesni su potencijala i strpljivo čekaju svoje targete, a ovo drukanje može samo otjerati ljude koji napišu ponešto korisno…
Nastavno na moj "izuzetno dobro ocijenjeni" post o kampovima, pogledajta kako izgleda cjenik jednog vrhunskog europskog kampa (Francuska) koji doduše uopće niti nije na morskoj obali (par km udaljen od mora):
http://www.sequoiaparc.com/infos/doc/397_en.pdf
Cijene su dobrih 25 % više od najboljih i najskupljih hrvatskih kampova, a mislim da je slobodno očekivati da će dugoročno cijene raste sa EU-inflacijom (koja se "cilja" na do 2 % a zbog ovog printanja posljedicom globalne krize vjerojatno da će u narednom dužem periodu biti barem dobrih 2 %) tj. kada bismo npr. očekivali kroz npr. nekih 10-ak godina naše najbolje kampove dovesti u rang ovoga i njemu sličnih ("u europski vrh") i s time dakle postepeno (pogotovo ulaskom u EU i eurozonu) konvergenciju i cijena u skladu, to bi značilo da oni danas već najskuplji kampovi u RH teoretski mogu kroz 10-ak godina cijene povećati dobrih 50-ak % tj. u prosjeku godišnje narednih 10-ak godina barem 4 % rast eurske cijene i kod onih najnajskupljih (a koliko tek onda ovdje? :D).
Zamislite koliko se tek ovi naši 3* kampovi mogu kvalitetom preobraziti, kakve cijene mogu postizati, kakav izvor zarade postojati. Naime zbog neke vrste "unatarnje deflacije" koja se kod nas mora odigrati u narednom periodu ako mislimo kao država ne-bankrotirati mi čemo zapravo uz rast prihoda (koji bi mogao biti i dosta veći od rasta cijena jer se popunjenost 5., 9. pa i 6. mjeseca može još drastično popraviti) imati barem relativni pad i fiksnih troškova (i uz konstatni volumen, a pogovo ovako) i posebice varijablnih tj. profitabilnost već profitabilnih kampova se može u narednom dugoročnom razdoblju bitno povećavati a što će omogućavati daljnje reinvestiranje u podizanje kvalitete/cijena, i sigurno ostavljati značajan višak keša koji će se reinvestirati u druge biznise (npr. hotelski koji će postajati konkurentan paralelno s time) i nakon čega će s vremenom ostajati i krajnji višak koji će se morati isplaćivati kroz dividende čime će naše turističke firme postajati zaista pravi blue-chipovi među kojima će očito dominirati KORF koji drži tako ogroman dio kapaciteta industrije.
P.S. Cijene uključuju PDV od 5,5 %. Zamislite da se kod nas možda i PDV sa tih 10 % spusti na razinu konkurencije? A da ne govorimo o PDV-u za ostale usluge/hranu koji je 23 % da se spusti na onaj kakav nam ima konkurencija, koliko bi tek uz iste krajnje cijene to imalo utjecaj na profitabilnost turizma…
Sad kad vidim postove ovog peye jasno mi je zasto su me toliko punili jedinicama na pozitivne postove…zato sam i prestao pisati jer ne zelim bit trpan u isti kos s drukerima
Dobro je peyo svi znamo da je ovo dobra dionica i da ima ljepu budučnost, no nije ti drukanje pomoglo ni kada si prosli put bio tu, pisoa svake 2minute i na kraju izasao s gubitkom (mozes pricati kolko hoces da si izasao s dobitkom kad ti je ulaz bio 63) nece ti ni sada previse pomoci drukanje nisu na burzi mala djeca koja donose odluke na temelju foruma (zapravo na nekim dionicama ko da i jesu)….
Opusti se i uzivaj , a rast ce doc sam i bez druka jer se temelji na nekim mnogo kompleksinim stvarima od ovoga sto pises samo ovaj put budi strpljiv..
Pusti peyu on misli da mnogi ulagači padaju na forumaška piskaranja..ja vijerujem u ovu dionicu već dugo..i znam da će cijena doći na razinu drugih turističkih dionica a to je preko 200kn..samo budite strpljivi..
Za KORF je najbolje, odnosno Epimu koja drži Valamar da taj svoj portfelj prodaje, jer oni samo znaju generirati gubitak u turizmu. Ja konkretno znam za Rabac d.d. da osim određena ulaganja u hotelske objekte na planu sadržaja, a pogotovo privlačenju turista se slabo radi. Inače se slažem da uz još aktivniju ulogu države u pomaganju turizma kao strateške grane može se postići profitabilnost i produljenje sezone, ali mislim samo u top destinacijama- Rovinj, Dubrovnik, mogli bi i Poreč i Pula
očito si prespavao puno pozitivnih vijesti, pogotovo u vezi Rapca, Riviere i svih povezanih poduzeća, kampova, popunjenosti, angažmana u vezi dovođenja turista…… Treba prvo se informirati pa onda komentirati…..