Kako li se samo evropljani ZACRVENIŠE, a mi tako sramežljivi!!!
fffffffffffffff tvoja razmišljanja i drukanje su smiješni.kakve li usporedbe’ako trebaš ledo evo ja ću ti prodati za 9000 kn sada.
Ledo,Jamnica su momentalno firme koje jedino prave prave novce.Proizvodnja i prodaja ide bolje nego ikada.pa pogledaj malo po trgovinama i oko sebe po restoranima,caffe barovima…Pa svi piju janu i kupuju sladolede.Pogledaj malo na moru.Više se ne troši na skupa vina,coca cole…, vec ljudi piju vodu .Ovo ljetno vrijeme je najbolje za Ledo.Pa to i mala dijeca znaju.
A o Todoriću da će imati probleme….možda za 5 godina.Jer do tada je sve kredite prebacio i sad ima samo kamatu.A ti pošto si takav znanac reci koja to firma u Hr može.Njega prate svjetske banke i tu nema problema.Jedini problem će biti nakon 5 godina koje najveće svjetskae kompanije budu kupile Ledo,jamnicu…Budu se trgale u redu za te firme.pa on je pozicioniran na područiju cijele ex YU.
Uz to on još i kupuje a sada kupuju samo najjači.Oni koji imaju novac i viziju.
Toliko o tome.
načekat češ se ledu na 9000 kn
Hrvatska izlazi iz krize brojke potvrđuju ove godine sezona je rekordna
Srušen rekord po broju dolazaka
U Hrvatsku je proteklog vikenda ušlo 1.357.000 putnika. To je, prema podacima MUP-a, za 203.000 više nego u trećem vikendu srpnja lani i za 41.000 više nego turistički rekordne 2008.
Od petka do nedjelje u ponoć u Hrvatsku je ušlo 1.119.000 stranih i 238.000 domaćih putnika te 404.000 vozila, objavio je MUP podatke granične policije. U usporedbi s prošlim vikendom, to je povećanje od 187.000 putnika i 56.000 vozila.
Industrijska je proizvodnja u Hrvatskoj u lipnju u odnosu na svibanj pala za 2,7 posto, dok kalendarski prilagođeni podaci na godišnjoj razini pokazuju pad industrijske proizvodnje u lipnju ove u odnosu na lipanj prošle godine za 4 posto, objavio je danas Državni zavod za statistiku.
a jaca kosorača i šunker lažu da ind. proizvodnja raste [bye]
fffffffffffffffffff,
znam da moram čekati.Ali meni se ne žuri.
Do kada?
2011 početak ili polovica 2011?
Meni je to dugoročno,mogu i čekati preuzimanje.To bi bilo najbolje.
Hrvatski menadžeri vrlo pesimistični u pogledu izlaska iz recesije
Hrvatski menadžeri uvjerljivo su najpesimističniji kada je riječ o izlasku gospodarstva iz recesije. Za razliku od europskih kolega koji smatraju da je gospodarska kriza dosegla svoj vrhunac krajem prošle godine, čak 60 posto domaćih očekuje da će se to dogoditi krajem ove ili čak sljedeće godine.
Rezanje troškova i smanjenje nelikvidnosti i dalje su u fokusu hrvatskog gospodarstva dok su strane kompanije već započele s rastom poslovanja i snažnim prodajnim inicijativama. Ključni su to pokazatelji najnovije studije o trendovima u restrukturiranju koje je provela konzultantska kuća Roland Berger.
Ovo, peto po redu istraživanje u Hrvatskoj, provedeno je među 40-tak malih i srednjih poduzeća iz sedam različitih industrijskih grana. Prema ispitanicima, kriza u Hrvatskoj najviše je uzrokovala pad prodaje, smanjenje investicija te kronične probleme s naplatom dugovanja. Više od 60 posto menadžera procjenjuje da će navedeni problemi obilježiti i sljedeću godinu. Posebno zabrinjava kako gotovo svi ispitanici predviđaju dodatno smanjenje broja zaposlenih, pad privatne potrošnje te donošenje novih vladinih mjera.
Istraživanje je također pokazalo kako više od polovice hrvatskih tvrtki teško dolazi do kapitala putem kredita, pri čemu poduzetnicima najviše problema zadaju visoke kamatne stope i postroženi uvjeti dobivanja kredita. "Nelikvidnost je pogodila 50 posto hrvatskih kompanija, a nepovoljni kreditni uvjeti izraženiji su u Hrvatskoj nego u drugim zemljama. Ta činjenica može rezultirati strateškim nedostacima kompanija u kratkoročnom i srednjoročnom razdoblju što će dodatno smanjiti njihovu konkurentnost", istaknuo je dr. Vladimir Preveden, izvršni partner zagrebačkog ureda Roland Bergera.
Što se tiče mjera koje su hrvatske tvrtke poduzele u borbi sa recesijom, čak dvije trećine njih smanjilo je troškove zaposlenika, uključujući stopiranje novih zapošljavanja, zamrzavanje i smanjenje plaća. U usporedbi s Europom, u kojoj je čak 37 posto kompanija smanjilo broj zaposlenika za 10 posto, u Hrvatskoj je to učinio upola manji broj. Umjesto na otkaze, većina hrvatskih kompanija češće se odlučuje na smanjenje plaća radnicima. Kao razlog tih blažih mjera hrvatski menadžeri naveli su bojazan da bi smanjenje broja zaposlenih dodatno usporilo oporavak gospodarstva.
I dok se većina kompanija u svijetu već okreće snažnijim prodajnim inicijativama i drugim mjerama koje bi trebale dovesti do rasta poslovanja, u Hrvatskoj je situacija u potpunosti suprotna, navode iz Roland Bergera. Rezanje troškova i dalje se vidi kao spas od recesije, a velika većina domaćih menadžera smatra da će financijske institucije te sektor turizma prvi osjetiti poboljšanja.
"Kriza je ujedno i prilika za restrukturiranje, a potencijalni oporavak moguć je izlaskom na nova tržišta i regije. To hrvatski menadžeri nažalost nisu dovoljno prepoznali", upozorava Preveden i dodaje kako unatoč svim negativnostima ova situacija donosi i korisne lekcije: "Treba poboljšati upravljanje likvidnosti, ojačati kapitalne pozicije, uvesti fleksibilnije troškovne politike te odustati od rezanja troškova kao glavne antirecesijske mjere. Usporedo s time nužno je već sada odrediti strateške smjernice za rast kroz internacionalizaciju. Jedino tako hrvatske će kompanije biti spremne za buduće izazove".
(pd)
Hrvatski menadžeri vrlo pesimistični u pogledu izlaska iz recesije
Hrvatski menadžeri uvjerljivo su najpesimističniji kada je riječ o izlasku gospodarstva iz recesije. Za razliku od europskih kolega koji smatraju da je gospodarska kriza dosegla svoj vrhunac krajem prošle godine, čak 60 posto domaćih očekuje da će se to dogoditi krajem ove ili čak sljedeće godine.
Rezanje troškova i smanjenje nelikvidnosti i dalje su u fokusu hrvatskog gospodarstva dok su strane kompanije već započele s rastom poslovanja i snažnim prodajnim inicijativama. Ključni su to pokazatelji najnovije studije o trendovima u restrukturiranju koje je provela konzultantska kuća Roland Berger.
Ovo, peto po redu istraživanje u Hrvatskoj, provedeno je među 40-tak malih i srednjih poduzeća iz sedam različitih industrijskih grana. Prema ispitanicima, kriza u Hrvatskoj najviše je uzrokovala pad prodaje, smanjenje investicija te kronične probleme s naplatom dugovanja. Više od 60 posto menadžera procjenjuje da će navedeni problemi obilježiti i sljedeću godinu. Posebno zabrinjava kako gotovo svi ispitanici predviđaju dodatno smanjenje broja zaposlenih, pad privatne potrošnje te donošenje novih vladinih mjera.
Istraživanje je također pokazalo kako više od polovice hrvatskih tvrtki teško dolazi do kapitala putem kredita, pri čemu poduzetnicima najviše problema zadaju visoke kamatne stope i postroženi uvjeti dobivanja kredita. "Nelikvidnost je pogodila 50 posto hrvatskih kompanija, a nepovoljni kreditni uvjeti izraženiji su u Hrvatskoj nego u drugim zemljama. Ta činjenica može rezultirati strateškim nedostacima kompanija u kratkoročnom i srednjoročnom razdoblju što će dodatno smanjiti njihovu konkurentnost", istaknuo je dr. Vladimir Preveden, izvršni partner zagrebačkog ureda Roland Bergera.
Što se tiče mjera koje su hrvatske tvrtke poduzele u borbi sa recesijom, čak dvije trećine njih smanjilo je troškove zaposlenika, uključujući stopiranje novih zapošljavanja, zamrzavanje i smanjenje plaća. U usporedbi s Europom, u kojoj je čak 37 posto kompanija smanjilo broj zaposlenika za 10 posto, u Hrvatskoj je to učinio upola manji broj. Umjesto na otkaze, većina hrvatskih kompanija češće se odlučuje na smanjenje plaća radnicima. Kao razlog tih blažih mjera hrvatski menadžeri naveli su bojazan da bi smanjenje broja zaposlenih dodatno usporilo oporavak gospodarstva.
I dok se većina kompanija u svijetu već okreće snažnijim prodajnim inicijativama i drugim mjerama koje bi trebale dovesti do rasta poslovanja, u Hrvatskoj je situacija u potpunosti suprotna, navode iz Roland Bergera. Rezanje troškova i dalje se vidi kao spas od recesije, a velika većina domaćih menadžera smatra da će financijske institucije te sektor turizma prvi osjetiti poboljšanja.
"Kriza je ujedno i prilika za restrukturiranje, a potencijalni oporavak moguć je izlaskom na nova tržišta i regije. To hrvatski menadžeri nažalost nisu dovoljno prepoznali", upozorava Preveden i dodaje kako unatoč svim negativnostima ova situacija donosi i korisne lekcije: "Treba poboljšati upravljanje likvidnosti, ojačati kapitalne pozicije, uvesti fleksibilnije troškovne politike te odustati od rezanja troškova kao glavne antirecesijske mjere. Usporedo s time nužno je već sada odrediti strateške smjernice za rast kroz internacionalizaciju. Jedino tako hrvatske će kompanije biti spremne za buduće izazove".
(pd)
Naša kriza nije nalik svjeckoj pa ni naši meneđeri svjeckima, pa jasno da su pesimistični.
Mi tek izlazimo iz socijalizma, pa namigivanje uz janjetinu, razbacivanje tuđim novcem kod sisanja države, plaćanje poreza , blagonaklonost inspekcija i žvaljenej s politikom pada u drugi plan, pa tko ne bi bio pesimističan. Odjednom neki balavci ko Tedeschi kupuju okolo firme i sole pamet o turizmu na Korčuli, bibere o Podravci, onakim ljudinama i kalibrima koji su uzdigli naše društvo, t
@verdi
Do tog zakljucka sam ja dosao prije par godina kad sam imao namjeru otvoriti firmu u HR.
Ali posle pola godine od kontakta sa vlastima,istrazivanje o mogucnostima saradnje,info o faktickoj birokraciji …itd ,odlucio sam da to ne ucinim. I danas vidim da sam ucinio pravo.
U HR treba injekcija novih idea,kontakta sa ljudima koji imaju iskustvo iz inozemstva,kreativnosti u pogledu modernog businessa,pogled na buducnost zajednice…i t d
Svedani su nacija koja je uvjek bila jedna od prvih u gledanju obnove i na tehnickom i socialnom podrucju.
Hrvati su pametan narod ali u svijetu vlada zakon konkurencije, i onaj sto se najbolje prilagodi "buducnosti" taj ce najvise dobit.
…
I dok se većina kompanija u svijetu već okreće snažnijim prodajnim inicijativama i drugim mjerama koje bi trebale dovesti do rasta poslovanja, u Hrvatskoj je situacija u potpunosti suprotna, navode iz Roland Bergera. Rezanje troškova i dalje se vidi kao spas od recesije, a velika većina domaćih menadžera smatra da će financijske institucije te sektor turizma prvi osjetiti poboljšanja.
….
ma Preveden se malo zabunio … zaboravio čovjek da su baš te svjetske kompanije vlasnici naših banaka, Plive, Ercsona, INE, Dukata, itd, itd, … pa da zapravo ti pametni belosvjetski menadžeri kontorliraju 80-85% gosppodarske snage Hrvatske.
Dragi moj Preveden … zajeb potječe od tih svjetskih menadžera, a ne naše buranije koja kontorlira poljoprivredne zadruge.
Zajeb je i to što najprije moramo vani platiti 6-7- mlrd za servisiranje dugova, a tek onda uprihodovati (ne i zaraditi već samo uprihodovati) isto toliko od turista iz tih zemalja (koje su se prethodno naplatile).
Hrvatski menadžeri vrlo pesimistični u pogledu izlaska iz recesije
Hrvatski menadžeri uvjerljivo su najpesimističniji kada je riječ o izlasku gospodarstva iz recesije. Za razliku od europskih kolega koji smatraju da je gospodarska kriza dosegla svoj vrhunac krajem prošle godine, čak 60 posto domaćih očekuje da će se to dogoditi krajem ove ili čak sljedeće godine.
Rezanje troškova i smanjenje nelikvidnosti i dalje su u fokusu hrvatskog gospodarstva dok su strane kompanije već započele s rastom poslovanja i snažnim prodajnim inicijativama. Ključni su to pokazatelji najnovije studije o trendovima u restrukturiranju koje je provela konzultantska kuća Roland Berger.
Ovo, peto po redu istraživanje u Hrvatskoj, provedeno je među 40-tak malih i srednjih poduzeća iz sedam različitih industrijskih grana. Prema ispitanicima, kriza u Hrvatskoj najviše je uzrokovala pad prodaje, smanjenje investicija te kronične probleme s naplatom dugovanja. Više od 60 posto menadžera procjenjuje da će navedeni problemi obilježiti i sljedeću godinu. Posebno zabrinjava kako gotovo svi ispitanici predviđaju dodatno smanjenje broja zaposlenih, pad privatne potrošnje te donošenje novih vladinih mjera.
Istraživanje je također pokazalo kako više od polovice hrvatskih tvrtki teško dolazi do kapitala putem kredita, pri čemu poduzetnicima najviše problema zadaju visoke kamatne stope i postroženi uvjeti dobivanja kredita. "Nelikvidnost je pogodila 50 posto hrvatskih kompanija, a nepovoljni kreditni uvjeti izraženiji su u Hrvatskoj nego u drugim zemljama. Ta činjenica može rezultirati strateškim nedostacima kompanija u kratkoročnom i srednjoročnom razdoblju što će dodatno smanjiti njihovu konkurentnost", istaknuo je dr. Vladimir Preveden, izvršni partner zagrebačkog ureda Roland Bergera.
Što se tiče mjera koje su hrvatske tvrtke poduzele u borbi sa recesijom, čak dvije trećine njih smanjilo je troškove zaposlenika, uključujući stopiranje novih zapošljavanja, zamrzavanje i smanjenje plaća. U usporedbi s Europom, u kojoj je čak 37 posto kompanija smanjilo broj zaposlenika za 10 posto, u Hrvatskoj je to učinio upola manji broj. Umjesto na otkaze, većina hrvatskih kompanija češće se odlučuje na smanjenje plaća radnicima. Kao razlog tih blažih mjera hrvatski menadžeri naveli su bojazan da bi smanjenje broja zaposlenih dodatno usporilo oporavak gospodarstva.
I dok se većina kompanija u svijetu već okreće snažnijim prodajnim inicijativama i drugim mjerama koje bi trebale dovesti do rasta poslovanja, u Hrvatskoj je situacija u potpunosti suprotna, navode iz Roland Bergera. Rezanje troškova i dalje se vidi kao spas od recesije, a velika većina domaćih menadžera smatra da će financijske institucije te sektor turizma prvi osjetiti poboljšanja.
"Kriza je ujedno i prilika za restrukturiranje, a potencijalni oporavak moguć je izlaskom na nova tržišta i regije. To hrvatski menadžeri nažalost nisu dovoljno prepoznali", upozorava Preveden i dodaje kako unatoč svim negativnostima ova situacija donosi i korisne lekcije: "Treba poboljšati upravljanje likvidnosti, ojačati kapitalne pozicije, uvesti fleksibilnije troškovne politike te odustati od rezanja troškova kao glavne antirecesijske mjere. Usporedo s time nužno je već sada odrediti strateške smjernice za rast kroz internacionalizaciju. Jedino tako hrvatske će kompanije biti spremne za buduće izazove".
(pd)
Osobno me njihovo misljenje ne interesira a tome u prilog ide i ovaj komentar.
‘Hrvatski menadžeri su neznalice: Samo dijele otkaze i režu plaće’