ili je samo dovoljno bida da se netko istrese…
[/quote]
Pa nikako da se netko istrese, ima do 1 580 ravno 202 komada.
Kada bi ti kupci počeli sa tim nalozima lupati po prodaji otišlo bi u blokadu i još ohoho povrh toga.
lp
[/quote]
A niste li rekli da na LKPC ne želite dizati buku,ćini mi se da ni sami niste sigurni u svoju investiciju,mislim da čete to prodati prvom prilikom ako dođe do rasta 5-10%,a drugima govorite da kupuju
[/quote]
Hvala što se brinete kolega, jedino što nemojte iznositi laži, ljubazno vas molim.
lp
[/quote]
U ćemu je problem,evo neko pokupio lkpc,vama raste NAV na imovinu -svi sretni i zadovoljni
Ova PODRAVKA bi mogla gadno zaroniti jer gdje se ova FIMA umješa tu trava ne raste na par dionica prave dar mar a i ovdje će jako brzo pokazati svoju moć a regulator to samo gleda.
ili je samo dovoljno bida da se netko istrese…
[/quote]
Pa nikako da se netko istrese, ima do 1 580 ravno 202 komada.
Kada bi ti kupci počeli sa tim nalozima lupati po prodaji otišlo bi u blokadu i još ohoho povrh toga.
lp
[/quote]
A niste li rekli da na LKPC ne želite dizati buku,ćini mi se da ni sami niste sigurni u svoju investiciju,mislim da čete to prodati prvom prilikom ako dođe do rasta 5-10%,a drugima govorite da kupuju
[/quote]
Hvala što se brinete kolega, jedino što nemojte iznositi laži, ljubazno vas molim.
lp
[/quote]
U ćemu je problem,evo neko pokupio lkpc,vama raste NAV na imovinu -svi sretni i zadovoljni
[/quote]
Fino čiščenje nema šta, i netko ostavio na bidu 34 komada po 1629.
lp
HT je na realnoj vrijednosti, ostali su pregrijani, sutra bude hladnih tuševa!
ev Car se oglasio i to ce svakako utjecat na TK a to cemo osjetiti u narednom periodu.
Rohatinski bankama oslobodio 2,9 milijardi kuna: Novca ima dovoljno!
ev Car se oglasio i to ce svakako utjecat na TK a to cemo osjetiti u narednom periodu.
Rohatinski bankama oslobodio 2,9 milijardi kuna: Novca ima dovoljno!
IDES BEBA [thumbsup] pozdrav kesolovcima [bye]
HT je na realnoj vrijednosti, ostali su pregrijani, sutra bude hladnih tuševa!
Možda će se neki znojiti sutra….
Brodari od srpnja zaostaju za Crobexom
Datum: ATPL Crobex
03.02.10. 1025,93 2212,18
15.01.10. 1049,81 2158,21
04.01.10. 966,76 2023,36
15.12.09. 992,81 2022,46
01.12.09. 1047,81 2115,00
16.11.09. 1121,70 2146,52
02.11.09. 999,00 2117,74
15.10.09. 1146,32 2292,23
01.10.09. 1134,53 2212,86
15.09.09. 1157,56 2200,84
01.09.09. 1096,37 2015,45
14.08.09. 1136,36 1917,57
03.08.09. 1113,68 1928,62
15.07.09. 1134,03 1889,14
01.07.09. 1052,88 1821,81
15.06.09. 1135,40 1956,86
01.06.09. 1260,42 2272,94
Bradari za razliku od ostalih dionica u Crobexu ne ovise puno o gospodarskim prilikama u Hrvatskoj. Po svemu sudeći dobar dio svijeta je izišao iz recesije ( bar privremeno ), potražnja za brodskim prijevozom znatno varira, ali je došla na razine kada se posluje s dobiti, Hrvatska tone sve dublje u recesiju i još nije dotakla dno, a na burzi jačaju dionice tvrtki koje posluju u Hr, a one koje relativno uspješno posluju u svijetu stagniraju. Činjenica je da su oni u 2009 ostvarili manje gubitke koji su zanemarivi u usporedbi s enormnim dobitcima iz 2008. I kako burza teoretski pokazuje budućnost brodari bi trebali rasti, a ne rastu.
Zašto u ovom trenutku, ni upravama brodara ( trezori ), ni fondovima ne odgovara rast brodara?
To ne znam.
No zbog navedenih argumenata vjerujem da bi i brodari u skorije vrijeme trebali nešto rasti?
Kad i koliko opet ne znam.
Ja sam naravno većinom portfelja u brodarima, i ovo nije nagovor na kupnju, samo razmišljam.
Sretno svima.
[undecid]
Građevinari debelo zaostaju za brodarima:
iako je gospodarska kriza smanjila obujam građ. radova građevinari još uvijek posluju s dobiti za razliku od brodara čija je sudbina jako upitna. Pitanje je hoće li vozarine više ikako narasti s obzirom na smanjenu potražnju za prijevozom, i sve veći broj novogradnji koje izlaze iz brodogradilišta.
Evo vam jedan lapsus.
– DLKV vodeći hrvatski građevinar je u dvije godine korigiran 80 % dok je u 2009 g objavio rekordnu zaradu i prihod.
– ATPL vodeći hrv. brodar je korigiran 70% dok je za 2009 objavio izvješće s padom prihoda od nevjerovatnih 55% i gubitkom 50 ml kn.
Iako se hrvatsko gospodarstvo lagano oporavlja, u brodarskom sektoru je još puno nepoznanica i vozarine lagano klize.
Pa tko je sad tu lud.
Ja sam naravno većinom u građevinarima i ovo nije nagovor na kupnju već samo razmišljam.
Ova PODRAVKA bi mogla gadno zaroniti jer gdje se ova FIMA umješa tu trava ne raste na par dionica prave dar mar a i ovdje će jako brzo pokazati svoju moć a regulator to samo gleda.
e moj kolega, veče se tu igre vode i ja tu uskoro očekujem upravo suprotno, Podravka je dobra udavača a mladoženja zaručnički prsten(prvih oko 10%) može kupiti samo na ZSE.
Inaće samo da znaš, Fimine dionice su pod zalogom OTP banke za 34 milijuna eura kredita što ti za početak iznosi 58,94 eura lil 430kuna po dionici a i Podravka ima opciju prvokupa dionica .
Građevinari debelo zaostaju za brodarima:
iako je gospodarska kriza smanjila obujam građ. radova građevinari još uvijek posluju s dobiti za razliku od brodara čija je sudbina jako upitna. Pitanje je hoće li vozarine više ikako narasti s obzirom na smanjenu potražnju za prijevozom, i sve veći broj novogradnji koje izlaze iz brodogradilišta.
Evo vam jedan lapsus.
– DLKV vodeći hrvatski građevinar je u dvije godine korigiran 80 % dok je u 2009 g objavio rekordnu zaradu i prihod.
– ATPL vodeći hrv. brodar je korigiran 70% dok je za 2009 objavio izvješće s padom prihoda od nevjerovatnih 55% i gubitkom 50 ml kn.
Iako se hrvatsko gospodarstvo lagano oporavlja, u brodarskom sektoru je još puno nepoznanica i vozarine lagano klize.
Pa tko je sad tu lud.
Ja sam naravno većinom u građevinarima i ovo nije nagovor na kupnju već samo razmišljam.
Očekivanja, psiha…