Ali dajte molim vas, Milić kao referenca. Pa taj u svakoj epizodi svojih putešestvija na račun tv pretplatnika potroši pola sata na prelazak preko pješačkog i filozofiranja oko istog.
Slika i prilika HTVa.
Samo ću se kratko nadovezati na raspravu o brodogradilištima. Nedavno sam gledao dokumentarac o najvećem brodogradilištu na svijetu u Kini i na pitanje Milića koliko ima varilac nakon 10 godina staža u brodogradilištu odgovor poslovođe je bio 4300 dolara prosječno, a radnik negdje 3500 dolara i oni su sa takvim plaćama konkurentni. Koji radnik na bilo kojem radnom mjestu, ako izostavimo upravu u našem bilo kojem brodogradilištu ima četvrtinu te plaće. Po meni je problem očigledno kao i u svim ostalim "državnim" firmama u lošem vođenju i kako je K-PAX kometirao najlakše je s tuđim q… po plotu mahat i ne voditi brigu o nićemu.
Stotka od mene, i ja sam gledao taj dokumentarac. Pa neka sad netko kaže kako je jeftinija radna snaga njima prednost. Ako nije to, šta je? Cijena sirovina možda?
[/quote]
Jok . Treba nam promjena paradigme !! [lol]
Usput jel znaju skverani da se na istoku dize 4 puta vise love za isto radno mjesto?
Samo ću se kratko nadovezati na raspravu o brodogradilištima. Nedavno sam gledao dokumentarac o najvećem brodogradilištu na svijetu u Kini i na pitanje Milića koliko ima varilac nakon 10 godina staža u brodogradilištu odgovor poslovođe je bio 4300 dolara prosječno, a radnik negdje 3500 dolara i oni su sa takvim plaćama konkurentni. Koji radnik na bilo kojem radnom mjestu, ako izostavimo upravu u našem bilo kojem brodogradilištu ima četvrtinu te plaće. Po meni je problem očigledno kao i u svim ostalim "državnim" firmama u lošem vođenju i kako je K-PAX kometirao najlakše je s tuđim q… po plotu mahat i ne voditi brigu o nićemu.
Pa baš i nije neki primjer. Moj brat s nekoliko godina staža kao liječnik ovdje u Hrvatskoj dobije plaću malo iznad 7000 kuna neto, to je manje od 1000 eurića. Jel i on konkurentan?
prosao sam dosta zemalja i mogu vam kazati , drage kolege, da je nasa situacija poprilicno jedinstvena. I drugi su su sami pojeli i unistili svoju industriju, znanje, nauku, fakultete, zaduzili se , korumpirali se, prodali resurse i zemplju itd itd
Sve je to vidjeno stotine puta.
Ali rijetki su uz to uspjeli korumpirat svoje vlastite gradjane !!! Tj lijepih 40tak posto gradjanstva minimalno. Imas HDZ glasacko tijelo + lazne invalide + lazne branitelje + prijevremene penzionere + kao rak sirecu drz administraciju i javnu upravu itd itd
E to jos nisam vidio. Ako netko ima komparaciju – volio bih je cuti.
bravo jozo!!! ovo je najveća istina i počelo svih naših problema: imamo korumpirane građane tj. glasače [thumbsup]
Samo ću se kratko nadovezati na raspravu o brodogradilištima. Nedavno sam gledao dokumentarac o najvećem brodogradilištu na svijetu u Kini i na pitanje Milića koliko ima varilac nakon 10 godina staža u brodogradilištu odgovor poslovođe je bio 4300 dolara prosječno, a radnik negdje 3500 dolara i oni su sa takvim plaćama konkurentni. Koji radnik na bilo kojem radnom mjestu, ako izostavimo upravu u našem bilo kojem brodogradilištu ima četvrtinu te plaće. Po meni je problem očigledno kao i u svim ostalim "državnim" firmama u lošem vođenju i kako je K-PAX kometirao najlakše je s tuđim q… po plotu mahat i ne voditi brigu o nićemu.
Ja mislim da oni jako dobro vode državne firme,samo što dobit preusmjere na neke druge račune,nama sitnozuboj stoci nepoznate..a onda kad "usfali" onda uskačemo mi sa haračem.
…GM, AIG i najvece banke su propale pa se malo zapitajte hoce li kod nas samo pevec bankrotirati….
GM bankrotirao, ovo je ekskluziva. [lol]
[/quote]
pricam o poslovanju koje je dovelo na rub bankrota koje je spasila drzava i porezni obveznici…
mislite da ce kod nas drzava spasavat posrnule gradevinare?
kako ce izgledati drugi krug privatizacije brodogradilista?
u najboljem slucaju drzava ce preuzeti jamstva i kredite za brodogradnju jer moramo resiti navedeno pod pritiskom EU.
kome ce vise drzava davati poslove daljnje gradnje autocesta ili zastititi poduzeca od propadanja???
izdvojili ste samo dio posta i doslovno preveli kao ispali pametni, pokazujete samo svoju ogranicenost… [bye]
niste primjetili da u tom škveru ima još 50% radnika koji nisu stalno zaposleni i koji rade za mizernu nadnicu i bez ikakvih prava.kod nas je obratno [lol]
prosao sam dosta zemalja i mogu vam kazati , drage kolege, da je nasa situacija poprilicno jedinstvena. I drugi su su sami pojeli i unistili svoju industriju, znanje, nauku, fakultete, zaduzili se , korumpirali se, prodali resurse i zemplju itd itd
Sve je to vidjeno stotine puta.
Ali rijetki su uz to uspjeli korumpirat svoje vlastite gradjane !!! Tj lijepih 40tak posto gradjanstva minimalno. Imas HDZ glasacko tijelo + lazne invalide + lazne branitelje + prijevremene penzionere + kao rak sirecu drz administraciju i javnu upravu itd itd
E to jos nisam vidio. Ako netko ima komparaciju – volio bih je cuti.
narod ima vlast kakvu zaslužuje…..
…GM, AIG i najvece banke su propale pa se malo zapitajte hoce li kod nas samo pevec bankrotirati….
GM bankrotirao, ovo je ekskluziva. [lol]
[/quote]
pricam o poslovanju koje je dovelo na rub bankrota koje je spasila drzava i porezni obveznici…
mislite da ce kod nas drzava spasavat posrnule gradevinare?
kako ce izgledati drugi krug privatizacije brodogradilista?
u najboljem slucaju drzava ce preuzeti jamstva i kredite za brodogradnju jer moramo resiti navedeno pod pritiskom EU.
kome ce vise drzava davati poslove daljnje gradnje autocesta ili zastititi poduzeca od propadanja???
izdvojili ste samo dio posta i doslovno preveli kao ispali pametni, pokazujete samo svoju ogranicenost… [bye]
[/quote]
ajde, nit sam ja ograničen nit si ti bezveznjak, malo šege ne škodi, što si takva mimoza.
Građevinari će svoju sreću morati potražiti van granica a ova prepostavka da će država preuzeti jamstva i kredite brodogradnje … ovo je opet ekskluziva jer ovo je 2009. godina, molim bez uvrede ovaj put. Država već ima golema jamstva na vratu za dugove brodogradilišta prema bankama i želi ih uvaliti budućim vlasnicima a obavezala se da ih neće više kamuflirati u "potpore". Sorry.
Tako uvjek u novinama tračaju građevinare , vidim da većina posluju jako dobro …Sada se žele ukrcati pa plačaju novinske članke koji se trude eksponirati sve najgore
a ne sjete se navesti puno toga drugoga kao dobra izvješća .
Građevinari su bili gadno ogovarani prije par mjeseci a onda je iza sljedio skok a tako će i sada
sljediti nakon što ogovaranja stanu …
…GM, AIG i najvece banke su propale pa se malo zapitajte hoce li kod nas samo pevec bankrotirati….
GM bankrotirao, ovo je ekskluziva. [lol]
[/quote]
pricam o poslovanju koje je dovelo na rub bankrota koje je spasila drzava i porezni obveznici…
mislite da ce kod nas drzava spasavat posrnule gradevinare?
kako ce izgledati drugi krug privatizacije brodogradilista?
u najboljem slucaju drzava ce preuzeti jamstva i kredite za brodogradnju jer moramo resiti navedeno pod pritiskom EU.
kome ce vise drzava davati poslove daljnje gradnje autocesta ili zastititi poduzeca od propadanja???
izdvojili ste samo dio posta i doslovno preveli kao ispali pametni, pokazujete samo svoju ogranicenost… [bye]
[/quote]
ajde, nit sam ja ograničen nit si ti bezveznjak, malo šege ne škodi, što si takva mimoza.
Građevinari će svoju sreću morati potražiti van granica a ova prepostavka da će država preuzeti jamstva i kredite brodogradnje … ovo je opet ekskluziva jer ovo je 2009. godina, molim bez uvrede ovaj put. Država već ima golema jamstva na vratu za dugove brodogradilišta prema bankama i želi ih uvaliti budućim vlasnicima a obavezala se da ih neće više kamuflirati u "potpore". Sorry.
[/quote]
kolega upravo o tome pricam, nemaju snage za preuzeti kredite teske 8-9 miljardi kuna…
spominjem kao moguce scenarije, naglas razmisljam a Vama je sve ekskluziva.
prvi puta su pokusali utrpat sva zaduzenja pa vidimo kako je proslo…
Postovani, da cujem Vasa promisljanja da li ce i pod kojim uvjetima doci do drugog kruga natjecaja za brodogradnju?
http://www.vecernji.hr/vijesti/brodogradilista-bez-boljih-uvjeta-prodaje-ii-krugu-nece-biti-ponuda-clanak-31842
Imajmo na umu da s ovakvom ponudom preuzimanja svih dugova ne mogu u drugi krug, nije ekskluziva samo rumenige nije naglas rekao sve moguce scenarije…
Proizvodnja staje, vjerovnici nestrpljivi, stecajevi na vidiku, od koga ce se banke i vjerovnici naplatiti? od budućih kupaca zasigurno ne!
Nebi li naplata duga mogla doci na prezaduzenu drzavu? Pa nije buffet potpisao jamstva nego smranader.
Da ne budem toliko ekskluzivan slobodan sam cuti promisljeno razmisljanje.