Komentari trgovanja na hrvatskom tržištu kapitala

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Komentari trgovanja na hrvatskom tržištu kapitala

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

mislim da je već zajaukao ….

Cookie Monster

Premješteno iz teme: Tehnička Analiza – grafovi, savjeti i analize

Samo stoga što nismo u EU i što nas slovenci ne vole i štopaju (hvala dragom Bogu), idemo i danas gore bez obzira na već navedeno i na blago zelenilo s druge strane bare. Slaže li se tko samnom ili ima druka ali dokazanoga za dole…..
Pozdravlja Vas vaš Mrgud !! [bye]

I very much love INGRA !!

@znanac
Hvala puno, jos samo da dodje info o tome koliko MF-ovi imaju novaca u OIF-ovima i na konju smo. Naime ako MF-ovi imaju kao sto sam rekao jos 100 ili vise milja u OIF-ovima tada bi mogli prirediti jos jedan jaci val prema dolje.

VIVA LA REVOLUCION !!!

Po predtrgovanju bi trebali gore .

Bumo vidili.

6 miliona u deset minuta vrlo dobro……ide ipak gore na kraju!

dan je pametniji od noći

Jesam vam govorio jučer. Danas ipak potvrda završetka trenda rasta.

CROBEXA na 1000 BODOVA SE TREBAMO NAJMANJE BOJATI !!!



Zanimljivo je promatrati prinose OIF-ova u zadnjih mjesec dana ili samo od pocetka 2009. Niti jedan, u 2009, nije uspio pobijediti CROBEX, sto vise najaci je na 1% ispod prinosa CROBEX-a. Razumljiva mi je diverzifikacija portfelja ali zar ona ne bi trebala biti u svrsi nadmasivanja index-a?

a povijest nam govori da dionički fondovi (otvoreni, pa i zatvoreni) u pravilu NE POBIJEĐUJU indeks. Iznimno je rijetko, i uglavnom stvar "slučajnosti" da neki fond pobijedi indeks, tj. nikada to ne ostvaruju "na duži period", uvijek postoje fondovi koji će pobijediti indeks određene godine, ali to ništa ne govori o tome da li će pobijediti iduće godine, ili gledajući na duži rok – u pravilu nema načina to da predvidiš. Ići ulagati u fond sa idejom da će tvoj fond pobijediti indeks je čisto pogađanja. Osim toga mnogi fondovi imaju dugoročno gledano nezanemarive upravljačke naknade. Zato je za prosječnog investitora (tj. u pravilu sve investitore koji planiraju neki dio svojih sredstava uložiti u fondove) najpametniji izbor neki indeksni fond sa malom upravljačkom naknadom. Kod nas je samo jedan indeksni fond… vjerojatno da je dobar izbor ako misliš u fond neki, izabrati baš njega! I istina, činjenica je da uvijek (kao što vidimo i kod nas na primjeru dotičnog fonda) da malo ljudi izabere tu opciju, svi se pokušavaju kockati i računati na to da mogu predvidjeti koji će ove godine recimo, biti "najbolji fond", koji će ove godine pobijediti indeks… to im baš i nije mudra odluka, mudri su ovi koji jednostavno uplate u indeksni fond.

Postoje neki fondovi koji su na duži rok pobijedili indeks, ali to je tako rijeko i tako teško nekome za znati ga izabrati… to ono ako baš znaš tko upravlja njim, kako stvari stoje taj će njime upravljati duže vrijeme, i taj čovjek je čovjek za kojega se ima na temelju čega reći (dugogodišnje recimo iskustva i rezultata koji stoje iza njega) da je "super-investitor", e stvar je što su mnoge "zvijezde" kratkog sjaja, puno je tih super-investitora koji potraju 3-4 godine, i onda se "uprosječne"…

Tako da, ako ne poznaješ osobno "nekog Buffett-a" i znaš da on vodi "taj i taj fond" i imaš mu razloga vjerovati, ne razmišljaj: indeksni fond je najpametniji izbor!
[/quote]

Moj fond prati indeks samo u padu. Kad je rast u pitanju nigdje ga nema.

who dares, wins

Gotovo s panikom sad možemo nastaviti trend…

Kupovna moć Hrvata pukla, čekamo posljedice

Šoping groznica je ipak zaobišla Hrvatsku. U studenome 2008. godine promet u trgovini na malo realno je pao čak 11 postu u odnosu na mjesec prije. Na godišnjoj je razini pad od 4 posto, a podaci kažu da je pala prodaja kruha 10 posto, mesa 16 posto, motornih goriva 20 posto, namještaja i opreme 14 posto. Analitičari su očekivali određeno smanjenje potrošnje i discipliniranje stanovništva, ali ipak ne u razmjerima koji su zabilježeni u predzadnjem mjesecu 2008. godine.

U Njemačkoj, primjerice, promet od trgovine na malo u studenome 2008. u odnosu na listopad realno je povećan 0,7 posto, a u usporedbi sa studenim 2007. pao realno 3,0 posto. Uspoređujući navike hrvatskih i njemačkih potrošača, Zdeslav Šantić, analitičar RBA, uočio je da su Nijemci brže reagirali na krizu te su se puno brže prilagodili životu u inflacijskim uvjetima i kriznim vremenima. Hrvati su, međutim, nastavili trošiti te im je trebalo više od pola godine da korigiraju navike i potrošnju prilagode novim uvjetima.

Dramatičan pad prometa rezultat je niza elemenata: banke su smanjile kreditnu ponudu, ponestali su dobici na dioničkom tržištu, a inflacija koja je tresla državu u većem dijelu godine pojela je rast plaća. Šantić vjeruje da će u 2009. godini promet u trgovini na malo realno pasti 4 do 5 posto što će proizvesti pad BDP-a od 0,6 posto, prvi put u posljednjih deset godina.

U Hrvatskoj gospodarskoj komori ipak još ne vide razloga za zabrinutost. Milica Rakuša-Martulaš, direktorica Sektora za trgovinu HGK, kaže kako se manja potrošnja u studenome može obrazložiti štednjom za rastrošni prosinac, s obzirom na to da je kumulativ prometa trgovine na malo u prvih 11 mjeseci 2008. u odnosu na 11 mjeseci 2007. ipak rastao.

The difficulty lies not so much in developing new ideas as in escaping from old ones

ZSE
CROBEX 1.849,35 -1,20%
CROBIS 89,27 -0,02%
Redovni promet 8.559.824,51
Instituc. promet 0,00
Ukupni promet 8.559.824,51
Sentiment: 10 | 2 | 33

who dares, wins

To prodaju oni ziheraši koji ionako nisu za burzu i mislim da je i bolje da prodaju i da se ne vraćaju više!Dosta je paničara koji ruše burzu!Idemo u plus do kraja radnog vremena! [thumbsup]

[color=blue][/color]vizionar


Kupovna moć Hrvata pukla, čekamo posljedice

Zdeslav Šantić, analitičar RBA, uočio je da su Nijemci brže reagirali na krizu te su se puno brže prilagodili životu u inflacijskim uvjetima i kriznim vremenima. Hrvati su, međutim, nastavili trošiti te im je trebalo više od pola godine da korigiraju navike i potrošnju prilagode novim uvjetima.

ha ha, kako ljudi filozofiraju, hrvatima je trebalo "pola godine da korigiraju navike"! jednostavno su počeli manje tročiti kad su mediji krenuli širiti paniku, a mediji su u hrvatskoj zajašili na krizu u jesen. ljudi osjećaju krizu jer tako kažu novine i tv, a kad se počne pisati o oporavku odjednom će svi krenuti trošiti i vikati "gotovo je". a novaca su jednako imali prije godinu dana kao i danas i kao što će imati kad se sve skupa "oporavi". jednostavno su potrošači ionako mule koje imaju mozgove na koncima koje vuku ovi nepismeni novinarčići i prenemagala iz novina i tv.

New Report

Close