Komentari trgovanja na hrvatskom tržištu kapitala

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Komentari trgovanja na hrvatskom tržištu kapitala

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.

btw. kaže profesor da sam super rad napravio … [smiley]

I love the Smell of Profits in the Morning

btw. kaže profesor da sam super rad napravio … [smiley]

profesor je sad spreman sve reci u ova vremena… vidis da ih je sve manje slobodnih [rolleyes]

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE

Evo nam Sneške iz VL na djelu. Dobro je poznata ulagačima na ZSE posebice u periodu preuzimanja Plive.
Napada turizam i građevinu ne navodeći izvore informacija.
Ali zato ja za nju imam jedan poučan članak.

Croatian government set to remove restrictions for European buyers (HR)
Friday 19 September 2008
Buying a home in Croatia is set to get easier with news that the Croatian government is removing restrictions on European Union citizens from February 1st, 2009. From that date, EU citizens will have the same rights to purchase property as Croatian nationals, other than certain rural land.
The Croatian government is also streamlining some of the other processes of buying property in the country to help harmonise domestic legislation with the rest of the EU. Croatia may be joining the EU as early as next year.

Andrew Piper from Emerging Market Property says, “By opening up property to European buyers, the government will enable more people to buy in Croatia. This is likely to push prices up, which have already been increasing at a rate of approximately 10% a year. While there are a number of advantages to buying via the current method through a local company, such as the possibility to make a VAT reclaim on the purchase price and the ability to rent the property, this will give people another option."

Charlie Winand from Cushman & Wakefield’s International Projects department says: “The islands in central Dalmatia are increasingly popular with British buyers for the sparkling turquoise waters, calm seas and delightful weather. The island of Braè is a particularly appealing, being the largest of Croatia’s central Dalmatian islands with a number of facilities and amenities and less than an hour’s ferry ride from Split.”

Valjda je od nekog trgovačkog lanca dobila besplatnu karticu za šoping.

While there are a number of advantages to buying via the current method through a local company, such as the possibility to make a VAT reclaim on the purchase price and the ability to rent the property, this will give people another option."

joj sto sam pametna [tongue]

DIONICE KAO ŠTO JE HDEL TREBA IZBACITI S BURZE JER SU ZAMKA ZA MANJINSKE DIONIČARE

U zadnjem trenutku prije današnjeg otvaranja burzi spašena banka Hypo Real Estate:
http://www.index.hr/vijesti/clanak/merkel-spasila-hypo-real-estate-s-50-milijardi-eura/404748.aspx

sto se tice gradjevine, ne ulazem u izvodjace, samo u projektante/nadzornike [wink]

dok ti skužiš tko je projektant a tko izvođač bit će 5.000,00 … [tongue]

I love the Smell of Profits in the Morning

Prošli tjedan smo zaključili sa minusom od 113 points (4,29% minusa)

Spekuliranje nije za glupane, mentalne lijenčine i osobe inferiorne EIQ

U zadnjem trenutku prije današnjeg otvaranja burzi spašena banka Hypo Real Estate:
http://www.index.hr/vijesti/clanak/merkel-spasila-hypo-real-estate-s-50-milijardi-eura/404748.aspx

Vjerojatno su već svi naoštreni za novo rušenje kad ova rana vijest Merkelice ih zbuni….?!!!

opala!

možda bi bilo dobro da ZSE ne radi i nakon 08.10.2008.
Vaš link

Bez straha, pohlepe i sentimenta.

Ovdje upišite svoj komentar…

Vjerojatno su već svi naoštreni za novo rušenje kad ova rana vijest Merkelice ih zbuni….?!!!
[/quote]
Znači, ti prognoziraš opak uzlet EU dionica danas…..
Nadoknada svih prošlotjednih gubitaka…? [bye]

Nije sve tako sivo.....

Neki se još čude kad se izjavljuje da će nam index ispod 2500 bodova.
Pogledajte sloveniju i ostale balkanske zemlje čiji su indexi do 80% pali i nastavljaju padati.

Mi bi morali ostati iznad 50% pada.
Vidjet ćemo, ali mi to izgleda preoptimistčno.

New Report

Close