da ih nakitiš?
Ponuda za INU 2800 kuna. Je l’ možemo sad malo trgovati, vi koji ste u kešu???
A tko vam brani da trgujete?
Cudi me mali promet unatoc objavi ponude Mol-a. Ako nista ocekivao barem veci promet na Ini.
za sada ništa od uragana!!
Nymex Crude Future 113.88 -1.58 -1.37
Dated Brent Spot 110.61 -1.37
Cudi me mali promet unatoc objavi ponude Mol-a. Ako nista ocekivao barem veci promet na Ini.
Pa ne ide to odmah…[shocked]
Prvo treba vidjeti hoče li biti još koja ponuda, da li će ponuda-e biti prihvačena od dioničara, pa kada se napokon nađe neka sredina i novci sjednu na račun možemo očekivati veče promete i rast TK,pogotovo ako i BF bude u igri.
U međuvremenu bi mogao biti poneki programirani istovar od strane fondova radi nižeg ulaza.
Cudi me mali promet unatoc objavi ponude Mol-a. Ako nista ocekivao barem veci promet na Ini.
ocito nece nitko da proda pa su svi u icekivanju OMV-e ponude(ako je bude).
Cudi me mali promet unatoc objavi ponude Mol-a. Ako nista ocekivao barem veci promet na Ini.
ocito nece nitko da prodaje pa su svi u icekivanju OMV-e ponude(ako je bude).
Ja se nadam da ce biti, barem neke kontra ponude. Pa to je INA.
Zanimljia analiza …isplati se pročitati!
kopirano sa businessa.hr
barba od analize
Sudeći po komentarima, nitko od vas nema pojma o tržištu kapitala. Možete reći da su ovi iz MOL-a pizde, da Sanader daje INA-u u bescjenje i sl., ali u konačnici ste si sami krivi, jer ste investicijske odluke donosili na temelju vaših osobnih procjena, a, ponovit ću još jednom, o tome nemate pojma. Onda barem priznajte da ste fulali, svakome se desi, a ne blatiti po nekome drugome. Ako pogledate kretanje cijene dionice INA-e zadnja dva tjedna, vidjet će te da je tržište očekivalo cijenu na toj razini, ali vi niste. A tržište je uvijek u pravu.
Ispod je moj komentar koji sam napisao prije neka 2 tjedna. Sad ima smisla još više.
barba od analize 16.08.08 21:49
10 razloga zašto MOL neće ponuditi više od HRK 2,900 po dionici za INA-u:
1. Fer vrijednost INA-e, prema konsenzusu procjena šest analitičara koji pokrivaju INA-u (a koji poznaju kompaniju više od svih nas na forumu, htjeli mi to priznati ili ne), je oko HRK 2,200 po dionici. Ako na to dodamo premiju od 20-30% (oko HRK 600 po dionici), dobijemo vrijednost nižu od HRK 2,900 po dionici.
2. INA je na trenutnoj cijeni uvjerljivo najskuplja dionica u sektoru u srednjoj i istočnoj Europi.
3. INA je od svih kompanija u sektoru u srednjoj i istočnoj Europi objavila uvjerljivo najslabije polugodišnje rezultate.
4. INA ima zastarjele rafinerije, čija će modernizacija zakasniti, a košta jako puno, dok je u segmentu istraživanja i proizvodnje, inače INA-inom adutu, tvrtka podbacila na polugodišnjoj razini, unatoč konjunkturi na tržištu.
5. Objavom i provođenjem javne ponude za dionice INA-e na slobodnom tržištu, MOL će se, prema Zakonu o preuzimanju, osloboditi obveze objavljivanja javne ponude za dionice INA-e pri kupnji istih od Vlade RH, što bi MOL bio obvezan da nije objavio dobrovoljnu ponudu. Prema tome, pravi motiv objave ponude nije stjecanje dionica na tržištu, nego oslobađanje obveze objave ponude pri kupnji dionica od Vlade RH. Za MOL će ovo biti uspješna ponuda, makar ne stekli niti jednu dionicu INA-e kroz dobrovoljnu javnu ponudu.
6. MOL već ima 25% udjela, kupit će 19% od vlade i treba mu još samo 6% za većinsko vlasništvo u INA-i, koje će vjerojatno kupiti od Braniteljskog fonda, s obzirom da u Upravnom odboru Braniteljskog fonda sjede predstavnici Vlade RH.
7. MOL si neće postaviti ljestvicu previsoko i ugroziti si poziciju u pregovorima s Vladom RH. MOL neće dati visoku cijenu za dionice INA-e u dobrovoljnoj javnoj ponudi, jer bi po minimalno toj istoj cijeni morao kupiti dionice od Vlade.
8. Plaćanjem visoke cijene za INA-u, MOL izravno šteti vlastitim dioničarima. A što dioničari MOL-a misle o tome najbolje govori podatak da je dionica MOL-a u mjesec dana pala oko 11% (od 14.7.2008., kada je MOL obavijestio o namjeri objavljivanja javne ponude za INA-u).
9. Vjerojatnost da će se u borbu za INA-u uključiti još jedan konkurent(OMV, Lukoil ili netko treći), je gotovo ravna nuli, jer nikako ne može steći većinsko vlasništvo, s obzirom na trenutnu strukturu vlasništva INA-e (Vlada je obvezna po Zakonu o privatizaciji INA-e držati 25% do ulaska u EU, MOL ima 25%+jednu dionicu, što je zajedno preko 50%).
10. S obzirom da je privatizacija INA-e (ipak, nažalost) političko pitanje, Vlada RH vjerojatno neće inzistirati na tome da MOL plati visoku cijenu za INA-u, nego će tražiti kompenzaciju/ustupke na drugim područjima.
Hrvoje Stojić, o inflaciji, preuzimanju INA-e i gospodarskom rastu – video
http://www.seebiz.eu/hr/system/video/?mediaId=512