koja dva mulca na HT a prodaja 20 lipa više, ak nisu 30 u sat vremena išli lipu više nisu nijednom.
Vidim da se je netko navikao na jedinice pa je i mene počeo navikavati. Nemaš potrebe ja sam bio 4 manje više. Imaš još jedan post od prije.
Pozdrav.
Ako mirovinci prodaju svoju najvredniju imovinu ui što će onda ulagati. U OPTE?
Za početak u bilo koji naš blue chip, a trenutno su svi podcijenjeni, HT, ADRS, ATPL… a onda i u sve drugo u što im je ulagati dozvoljeno. Nije Ina jedina dionica na burzi pa da će se nešto dogoditi ako se proda većinskom vlasniku. Što se desilo kada je Pliva prodana?
Kolega ako se dogodi da se država proda dio INE proda za cash doći će do javne ponude a prethodno do nadmetanja ponuđača što će uvelike podići cijenu po meni podcijenjene dionice INE. Vidite slučaj sa Plivom koliko je cijena porasla prilikom preuzimanja i koliko je CASH-a došlo na tržište, jer onda će INU prodavati i mirovinci, braniteljski fond, OIF-vi, mali ulagači a INA bi preuzimanjem postala dionica sa daleko manjim free floatom i kao takva poslije javne ponude relativno nezanimljiva dionica kojom bi se povremeno trgovalo ( slično kao PLIVA ). Naravno da bi se taj CASH dijelom prenio u ostale dionice, a da ne govorim da bi svi dioničari zaradili jer mislim da bi javna ponuda iznosila daleko više od navjeće cijene INE postignute na burzi.
Pozdrav
Ja mislim da prodaja INA-e ne bi donjela ništa revolucionarno za burzu. Crobex bi išao gore, ali ne bi eksplodirao.
1) Mirovinci imaju najviše INA-e. Oni i sada imaju masu keša, ali radije kupiju kratkoročne zapise nego dionice. Mirovinci će na INA-i dobro zaraditi pa nemaju potrebe da žure sa novim investicijama.
Nešto će uložiti u dionice ali ne pretjerano. Ako danas ne kupuju neke dionice, teško da će ih kupovati ako budu vrijedile 10% više u jednakim uvjetima globalne i domaće ekonomije.
2) OIF-ovi. Većina OIF-ova je rasprodala INA-u kako bi se obranila. Oni neće dobiti puno casha pa onda i nema materijala za pumpanje cijena drugih dionica u portfelju. Ja procjenjujem da OIF-ovi danas drže maksimalno 1% INA-e.
3) Mali ulagači. Većina će vjerojatno vratiti novce na burzu. Pitanje je koliko imaju INA-e.
4) Građani i radnici. Uzeti će novac i ogromna većina tog novca neće biti na burzi jedno vrijeme.
4) Država. Uzeti će sav novac i iskoristiti povećanje likvidnosti te veliku količinu casha kod mirovinaca da plasira novi veliki IPO.
Jedina stvar koja može značajno pokrenuti burze, naše i strane, je povećanje dobiti tvrtki. Nafta je važan faktor jer u mnogome određuje dobit i njen pad bi pomogao. Prodaja INA-e bi pomogla, ali ništa u tom slučaju ne bi ekspolodiralo.
. srpanj 2008.| Tomislav Hrastovčak
Peugeot s rastom prodaje zahvaljujući Rusiji i Latinskoj Americi
PSA Peugeot Citroen, drugi po veličini proizvođač vozila u Europi, zabilježio je u prvoj polovici ove godine rast prodaje automobila za 4,6 posto, zahvaljujući novim modelima te povećanoj potražnji na tržištu Latinske Amerike i Rusije.
Isporuke Peugeotovih i Citroenovih brendova porasle su u promatranom polugodištu na 1,85 milijuna vozila, u odnosu na 1,76 milijuna u istom razdoblju prošle godine. Kako prenosi Bloomberg, prodaja na zapadnoeuropskom tržištu pala je za 3,5 posto na 1,23 milijuna vozila, ali isporuke izvan te regije povećale su se za čak 20 posto. Iz kompanije očekuju da će zapadnoeuropsko tržište i dalje usporavati u drugoj polovici ove godine, pri čemu će tamošnja potražnja za cijelu godinu oslabiti oko 4 posto. Istovremeno, snažan “dvoznamenkasti” rast nastavit će se u Rusiji i Latinskoj Americi, što bi kompaniji trebalo omogućiti da ostvari ciljani 5-postotni rast prodaje vozila za tekuću godinu.
Talijanski konkurent Fiat danas je pak priopćio kako će između rujna i studenog ove godine na kratki period zatvoriti četiri od šest svojih tvornica u zemlji, zbog pada prodaje. Istovremeno, Audi, odjel njemačkog Volkswagena, izvijestio je da je u lipnju prodao 1,3 posto više vozila nego u istom razdoblju prošle godine, zahvaljujući prvenstveno povećanju prodaje u Kini i Rusiji, gdje sve više raste potražnja za luksuznim automobilima. U prvih šest mjeseci, Audi je pak povećao prodaju za 1,4 posto na 516.000 vozila, što predstavlja rekord za ovu “luksuznu” diviziju najveće europske automobilske kompanije.
Evropa nije toliko loša koliko se paniči.
Očekujem oporavak.
…ja ti popravljam ocjene..,al to mogu samo triput…
i ja popravljam ocjene, ne triput i ne ivani. a skidam samo jednom mladom milijunašu. ponekad i triput. Npr. ima 100%, a nakon mojih 1% bude odjednom 50%. nije valjda da se on sam ocjenjuje, pa je to 100tka bez težine? I npr. od 10 objavljenih postova taj mu dan nađem samo tri ocjenjena, i sva tri sa stotkama. A onda nakon mene budu ta tri sa 50tkama. ;))
A i ja se glupostima bavim..
Jedina stvar koja može značajno pokrenuti burze, naše i strane, je povećanje dobiti tvrtki. Nafta je važan faktor jer u mnogome određuje dobit i njen pad bi pomogao. Prodaja INA-e bi pomogla, ali ništa u tom slučaju ne bi ekspolodiralo.
Zaboravio si najvažnije, a to je dotok svježeg kapitala stranog na tržište, pa nije naše tržište predviđano za jednu naciju, tu dolazi cijeli svijet. To je najbitnije!!!
Sve se vrti – PO PLANU:Crobex će stagnirati oko 3500, a INA-a, HT, ATGR će rast!
Sada samo treba POGODITI što će biti s ostalim dionicama koje čime Crobex?
[thumbsup]
Jedina stvar koja može značajno pokrenuti burze, naše i strane, je povećanje dobiti tvrtki. Nafta je važan faktor jer u mnogome određuje dobit i njen pad bi pomogao. Prodaja INA-e bi pomogla, ali ništa u tom slučaju ne bi ekspolodiralo.
Zaboravio si najvažnije, a to je dotok svježeg kapitala stranog na tržište, pa nije naše tržište predviđano za jednu naciju, tu dolazi cijeli svijet. To je najbitnije!!!
[/quote]
Dobra FI i strani kapital su puno važniji od prodaje INE. Više bih volio da Kraft kupi Zvečevo po 800 kuna nego OMV Inu za 4000.
[img]http://www.iaeste.hr/misc/new_smileys/potrckanko.gif[/img]
Ako mirovinci prodaju svoju najvredniju imovinu ui što će onda ulagati. U OPTE?
iNDG? [smiley]