Komentari trgovanja na hrvatskom tržištu kapitala

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska Komentari trgovanja na hrvatskom tržištu kapitala

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.



@metalik
Kolega, radije gledajte perspektivu nego FI. Dobro vam je netko napisao da ste kratkovidni. Ja vjerujem da ima hrpetina jalnih Hrvata na Mate Rimca, ponajviše onih koji su i sami iz autoindustrije.
Svjedočit ćete takvoj priči vezano uz Rimac automobile da ćete si sline brisat ko malo dijete.

Kolega, ja nisam jalan Hrvat nego inženjer u recimo srodnoj struci.
Nemam dodirnih točaka s njim, a htio bih da uspije da se dugoročno mogu osloniti na neke njegove proizvode i usluge.
Međutim, to sa 150 prodanih autiju je čista patka, nema od toga ništa.
Pa da je prodao 10 komada već bi bio pun YouTube filmića koje kupci stavljaju kako se naganjaju po motodromima i gdje već. Ali toga nema.
[/quote]
A kaj to tebe muči? Čovjek je već uspio, a uspjeh će biti još i izraženiji. Samo promatraj. Zasad se njegov posao zasniva na nečem drugom a ne na proizvodnji i prodaji el. auta od kojih svaki vrijedi 2 milje kuna. Dovest će Mate i proizvodnju auta u RH al ne ovakvih za 2 miliona kn.
I slijepci će progledat u idućih 2-5 godina. Jalni neće nikad vidjet ništa pozitivno. Ništa novo u Hrvata.


jbt koje mrcvaranje na ZSE-u

čemu se čudiš…pa svaki dan je isto…..

na ignore: retard "nabiduasku", plankovic, tizian, pific, barbosa....

Ako je prodao, ne znači da je isporučio. Isporuke kreću od 2020 pa na dalje. Bio je Rimac jučer na tv, prizemno i fokusirano djeluje. Mislim da je to prava priča, nevjerojatna za Hrvatsku.

vi kao da ste propustili jučerašnje trgovanje, Crobi je toliko potegao u +, pregrijao se i danas mora malo ohladiti

Meni se cini da ste kratkovidni, vi gledate kako je rimac imao 60 mil kuna prihoda i gubitak 20 mil i kazete da je lose, a ne kuzite da se radi o tehnoloskom sektoru gdje se tehnologija naplacuje naknadno, primjera radi rimac je prodao u prvim tjednima nakon prezentacije vecinu auta C_two koja je planirana u 150 komada po prosjecnoj cijeni od 2,7 mil dolara to je kad pomnozite sa 150 koliko ih je planirano dobijete oko 2,8 miljarde kuna pitam se kako ce onda izgledat taj izvjestaj.

Taj auto ni dan danas nije u voznom stanju, čisto da se upoznaš sa situacijom.


Ma ništa… jad i bijeda. Jučer malo pozitive. Danas već opet uglavnom crvenilo. Tako smo u začaranom krugu već 12 godina i bit ćemo još 12 po svemu sudeći.
Ja ne znam kako funkcioniraju ovi koji rade u ZSE, Hanfi, raznoraznim investicijskim fondovima… koja je njihova uloga?! Kaj uopće rade? Kako potroše tih 8 sati koje moraju odsjedit u uredu? Pa jeste li se školovali da biste radili ovo što radite zadnjih 10 godina? Zar doista ne znate bolje od toga?

ZSE klasika: korak naprijed pa dva nazad
pa 2 nazad i jedan naprijed


Meni se cini da ste kratkovidni, vi gledate kako je rimac imao 60 mil kuna prihoda i gubitak 20 mil i kazete da je lose, a ne kuzite da se radi o tehnoloskom sektoru gdje se tehnologija naplacuje naknadno, primjera radi rimac je prodao u prvim tjednima nakon prezentacije vecinu auta C_two koja je planirana u 150 komada po prosjecnoj cijeni od 2,7 mil dolara to je kad pomnozite sa 150 koliko ih je planirano dobijete oko 2,8 miljarde kuna pitam se kako ce onda izgledat taj izvjestaj.

Taj auto ni dan danas nije u voznom stanju, čisto da se upoznaš sa situacijom.
[/quote]

ma dogodi se i najboljima, samo njima nije na početku proizvodnje,
https://www.jutarnji.hr/vijesti/svijet/video-pogledajte-groblje-9000-novih-ali-neispravnih-mercedesa-vrijede-milijardu-eura-otkrivena-prava-intriga-evo-sto-ce-se-s-njima-dogoditi/9310244/

danas se na burzi osjećam kao Braco sa Srebrnjaka, ali bez ovoga zadnjeg u naslovu

https://www.rtl.hr/vijesti-hr/novosti/hrvatska/3561093/samo-stoji-na-pozornici-i-gleda-u-ljude-braco-u-becu-za-jedan-dan-zaradio-7000-eura/


StatusQuo
Kolega, nije prodao niti nekoliko komada.
To sa 150 kom je obicna laz. Spin. Nazovite to kako hocete.
Pa zar ne bi bili prihodi vec za proslu godinu znacajno, nekoliko puta, veci od godine prije, samo od avansa za to?
Taj auto je tehnoloski koncept.
Nije to jos za prodaju.

Odakle tebi da je spin-laz, proizvod vlastite percepcije i osjecaja prema nekom svom vanjskom vidjenju, a ne prema nekim inside informacijama i da nema nikakve obavijesti ja bi se kladio da je najbrzi automobil ikad prodan odma jer ima toliko u svijetu bogatih da im je imat taj automobil vise stvar prestiza nego ista drugo tako taj svijet funkcionira 2,7 mil dolara je sitnica za neke.Avans bi se trebao platit netom prije proizvodnje to sigurno nije 2018 godina.


Meni se cini da ste kratkovidni, vi gledate kako je rimac imao 60 mil kuna prihoda i gubitak 20 mil i kazete da je lose, a ne kuzite da se radi o tehnoloskom sektoru gdje se tehnologija naplacuje naknadno, primjera radi rimac je prodao u prvim tjednima nakon prezentacije vecinu auta C_two koja je planirana u 150 komada po prosjecnoj cijeni od 2,7 mil dolara to je kad pomnozite sa 150 koliko ih je planirano dobijete oko 2,8 miljarde kuna pitam se kako ce onda izgledat taj izvjestaj.

Taj auto ni dan danas nije u voznom stanju, čisto da se upoznaš sa situacijom.
[/quote]

Moguce da sve propadne to je tako kad se bavis necim gdje da budes prvi je potreban sf od financiranja do izvrsnosti inzinjera vizije vlasnika itd , ali ako se ostavi sve postrani komentar je bio na stanje izvjestaja i nema puno veze s tim cinjenica je da je do sad dogurao na vrh zahvaljujuci radu i proizvodu i da treba gledat buduce projekcije koje su vec poznate ako sve prodje u redu, stavljat to u kos kako nesto nece napravit, a vec je nekoliko puto dokazao ovima jalnim da je moguce i stvorio brand i prepoznatljivost u svijetu gdje se sad otimaju za njega dovoljno govori za njega nego za neke druge koji bi mu najradje podapeli nogu i da sve propadne on sebe moze prodat gdje hoce, a drugi ce mu spocitavat kako je propao on je vec napravio ono sta obican covijek moze samo sanjat.

Ignore : renči


Meni se cini da ste kratkovidni, vi gledate kako je rimac imao 60 mil kuna prihoda i gubitak 20 mil i kazete da je lose, a ne kuzite da se radi o tehnoloskom sektoru gdje se tehnologija naplacuje naknadno, primjera radi rimac je prodao u prvim tjednima nakon prezentacije vecinu auta C_two koja je planirana u 150 komada po prosjecnoj cijeni od 2,7 mil dolara to je kad pomnozite sa 150 koliko ih je planirano dobijete oko 2,8 miljarde kuna pitam se kako ce onda izgledat taj izvjestaj.

Taj auto ni dan danas nije u voznom stanju, čisto da se upoznaš sa situacijom.
[/quote]
Pa nije poanta u autu. Svi vi pljuvači po Rimcu, samo ćete biti sve jalniji i jalniji što će se priča sve više i više razvijati. Ti i takvi pljuvate već 10 godina po njemu, a čovjek stvara nestvarnu priču za jednu malu državu kao što je RH. Pljuvat ćeš i daljnjih 10 godina i ništa nećeš napravit u životu. Pljuvaš po tuđoj životnoj priči. Čovjek hrani 500 obitelji. Hranit će i više. A ti? Kakvu korist društvo ima od tebe i takvih koji samo znate pljuvat i prosipat žuč?! Da je barem više ovakvih poput Mate Rimca…

Rimac je gubitaš koji prodaje vlasnički udio da bi mogao isplatiti plaće.

Mediji to zovu investicijama.


Rimac je gubitaš koji prodaje vlasnički udio da bi mogao isplatiti plaće.

Mediji to zovu investicijama.

To sta kazes je neznanje, za visoke ambicije i rast je potreban kapital jer ne dolazi bez ulaganja, a najeftiniji oblik kapitala je preko udjela u kapitalu s tim da je daj udio koji prepusta i strateski radi otvaranja dodatnih mogucnosti i sinergija, da je kojim slucajem rimac otisao u ameriku bio bi deset puta veci danas volio bi da je samo zbog ovih jadnika koji su zavidi i jedva cekaju da propadne da slucajno netko ne bude bolji od njih besposlicara kojima odgovara trulo stanje jer se tako imaju od cega hranit, doc ce i tome kraj.

Ignore : renči



Rimac je gubitaš koji prodaje vlasnički udio da bi mogao isplatiti plaće.

Mediji to zovu investicijama.

To sta kazes je neznanje, za visoke ambicije i rast je potreban kapital jer ne dolazi bez ulaganja, a najeftiniji oblik kapitala je preko udjela u kapitalu s tim da je daj udio koji prepusta i strateski radi otvaranja dodatnih mogucnosti i sinergija, da je kojim slucajem rimac otisao u ameriku bio bi deset puta veci danas volio bi da je samo zbog ovih jadnika koji su zavidi i jedva cekaju da propadne da slucajno netko ne bude bolji od njih besposlicara kojima odgovara trulo stanje jer se tako imaju od cega hranit, doc ce i tome kraj.
[/quote]

upravo tako, rimac radi istraživanje i razvoj tj. inovacije za koje je u startu potreban veliki kapital, mnoge sektorske tvrtke su to prepoznale i kroz udio u kapitalu tako zauzele poziciju u intelektualnom vlasništvu tj patentima za neka buduća vremena kada se predmetni razvoj i inovacije počnu komercijanlno koristiti a tko ne razumije, C one i C two su upravo ono kako ih je i nazvao- koncepti kojima prikazuje tehnološku primjenu svoje inovativne tehnologije

KADA NEPRAVDA POSTAJE ZAKON - OTPOR POSTAJE POTREBA

New Report

Close