bugs, ko kaze da u buducnosti nece ici beko spajanje burzi pa da bude omoguceno trgovanje stranim dionicama i nasim na stranim burzama… Vidjet cemo!
i zašto je u 11.30h objavljena XLS tablica na ZSE s novim simbolima trgovanja na Xetri?
To s novim simbolima je mene posebno iznerviralo jer sam imao neke stvari postavljene da se automatski povlače i sad mi to više ne radi. Također, sad burza i SKDD imaju različite tickere. Ne mogu vjerovati da su kupili sistem koji se nije mogao prilagoditi da podržava postojeće tickere.
Ono što je negativno u ovoj promjeni:
1) više se ne vide nalozi sa skrivenom količinom,
2) više se ne vide nalozi market makera,
3) stavljeni su novi simboli.
Sve ove promjene su na štetu postojećih korisnika, dok još nisam vidio nešto pozitivno.
@Serislav
Prije svega,naucite smisao i definiciju pojma "trolanje" u smislu internet komunikacije.
Ako itko "nagrduje" ovu temu (i ne samo ovu)na ovom forumu,to ste vi.
Ucestalost vasih postova je daleko najveca od svih sudionika,koliko ja mogu procijeniti.
Vi gotovo uopce ne koristite cinjenice,vec koristite "jezik ulice" i neuko pokusavate docirati drugima i to prilicno nasilno kao da imate neki narcisoidni poremecaj osobnosti i zelite samo "biti u pravu"!
Koliko vidim,drugi kolege vas jednostavno izbjegavaju (u smislu diskusije),izabiruci to kao laksu opciju.
Ostajem pri tome da su gotovo sve vase procjene neargumentirane,povrsne i cinjenicno najvecim dijelom pogresne.
Vas optimizam (kada je promet na burzi gotovo NESTAO),ukazuje na "nekakav tip premecaja" u zakljucivanju!
Ne znam da li sam u pravu,ali mi se cini da su vasi postovi u funkciji "zelje da prodate neke dionice" naivcima.
Minorizirinje i relativiziranje problema sa Agrokorom i povezanim drustvima i prizivanje drzavnog intervencionizma unedogled dok se "vjerovnici prisile na odredeno ponasanje" je cista "nojeva taktika" i odvlacenje paznje.
Hrvatska je dio EU i sire medunarodne zajednice i ponasat ce dugorocno sukladno medunarodnom pravu."Lex Agrokor" ima svoju ogranicenu funkciju sprecavanja velikog vala stecajeva i socijalnih tenzija i davanje "time outa" da se "stvari ublaze".I u tom kontekstu i ja ga podrzavam.
To je neka vrsta "kontroliranog predstecaja ili stecaja" i ima svoju svrhu i rok trajanja.
Ovim postom prekidam daljnju komunikaciju s vama kao besmislenu!
Ako su serislavovi postovi , kako vi kažete, u funkciji " želje za prodajom " , onda isto tako možemo reći da su vaši u funkciji "želje za kupnjom" , zar ne !?
[/quote]
NE.Ne mislim kupovati dionice u Hrvatskoj zbog malog prometa,malog izbora dionica,poreza na kapitalnu dobit,velikih troskova trgovanja i poreza na dividendu.
Jedino ukoliko kao drzavljanin budem mogao sudjelovati u nekom novom IPO -u za koji procijenim da je interesantan,mozda se ukljucim.
Ne trgujem u Hrvatskoj vec vise od 5 godina.
@bisakovi
sve te poreze, a po zakonu o dohotku svejedno se mora plaćati iako se vani trguje ?
@Grga
U mnogim drzavama nema poreza na kapitalnu dobit.Tajland,Singapore,npr.Porez na dividendu je 10%,a ne placa se na infrastrukturne fondove.Provizije se krecu u prosjeku na trgovanje 0.1-0.20% za dionice.Dnevni promet je recimo na Tajlandu oko 40 Milijardi BHT dnevno(38BHT-1EUR),ZNACI PREKO 8 milijardi u kunama dnevno je promet samo dionicama.HONG-KONG ima ogroman promet.Japan,Australija,Indija,Kina da ne spominjem.Kapitalna dobit ne ulazi u dohodak gdje ja imam prebivaliste.
Ja nemam prebivaliste u Hrvatskoj vec vise godina,ali nacelno postoje ugovori o izbjegavanju dvostrukog oporezivanja kojim se regulira ta materija,tako da ne mora biti isto ovisno o drzavi u kojoj trgujete i Drzavi u kojoj imate prebivaliste.
ZSE 100 puta se pokazalo, odlicno trziste, upravo zbog svih svojih nedostataka
Gdje su rezultati trgovanja u post sessionu? Tip s burze mi je rekao da je zadnja cijena upravo ona iz zatvaranja.
Pa tko ti garantira, moj Jubito da će u pon biti bolje?
pa zar nisu imali vježbu prije 'vježbe'? čitaj: ovog debakla danas?
i zašto je u 11.30h objavljena XLS tablica na ZSE s novim simbolima trgovanja na Xetri? jesi siguran da i burza nije imala prste u ovoj sramoti od trgovanja danas?
pa daj zamisli da npr. stanice za tehnički pregled ovako 'isprobavaju' program? pa nije ovo bio demo, neki su stvarno i trgovali danas, ali ne s Agrama
kažem, da je ovo bilo npr. s Centrom za vozila Hrvatske slučaj, nitko ne bi registirao kola, pa ti objasni direktoru gdje su pare?!?
Pa gdje ti živiš?
U Njemačkoj, Švicarskoj, Norveškoj ili Hrvatskoj?
Da li kod nas ima nešto da “od prve” funkcionira kako treba?
O čemu mi pričamo?
Ovo je banana republic i s tim se pomiri i zašuti kao 99% rvata ili u suprotnom pokreni nešto i bit ćeš budala.
Treća mogućnost je trenutno hit – kofer u ruke i adio mare.
danas ovo preventivno nisam pratio, a vidim da to mogu prolongirati bar do jeseni dok se ovi analfabeti ne uštelaju. majko sveta ovo je dno evrope. samo čekam još da nas i kosovo prestigne.
U drustvu je INA bila tema i apsolutno nitko nemoze pronaci “strateski interes” iza ove nacionalizacije. Ima li itko na forumu tko moze objasnit cemu ovakva glu*pa ideja? Pricamo o tome da MOL nece poklonit svoj udio.
I ta prica s elektricnim autima je isto prenapuhana, u smislu ekoloske korisnosti.
Iako je nedvojbeno da ce prica ici u tom smjeru sve jace.
Limit je naravno baterija. Imas unutra cca. od 200 do 400 kg necega sto treba svakih nekoliko godina dekomisionirati. Kad bi sve aute na svijetu zamijenili elektricnima zamislite koliko je to smeca. Recycling litija je jos uvijek 5x skuplji od rudarenja istog, a kolicine drugih metala dobivene recikliranjem su komercijalno zanemarive. To vrijedi za LiFePO4. Za Li silver-oxide ne znam, osim da su brutalno skupe i koriste se samo za torpeda i druge skupe aplikacije. Ima i drugih tipova, ali sve je to slicno.
Uglavnom, dobar elektricni auto kosta vise nego isti benzinski / dizelski plus svo gorivo koje potrosi u zivotnom vijeku.
Takodjer, automobili cine samo fraktal svih emisija. Veci brodovi i avioni nikad nece biti elektricni. Tako da je ekoloska korisnost ogranicena.
Ako se nesto ne promijeni to je prevara pucanstva. Nafta je jos dugo vremena in.