quark: ” Crobex i dalje u granicama normale. ” Je. Nadam se da neće i sutra kemijat sa Eurohercom. A i psihološki, ne bih volio natrag ispod 5K.
Nemoj tako. Grgić nas već drugi puta vraća na pravi put. Da nema njega lako bismo pretjerali i doveli u pitanje ovaj reprezentativan rast Crobexa (To je kao da tjeraš auto po autocesti 200 km/h bez pauze, auto se pregrije. U suprotnom uzmeš 15 min pauze i pičiš dalje.)
Nemoj tako. Grgić nas već drugi puta vraća na pravi put. Da nema njega lako bismo pretjerali i doveli u pitanje ovaj reprezentativan rast Crobexa (To je kao da tjeraš auto po autocesti 200 km/h bez pauze, auto se pregrije. U suprotnom uzmeš 15 min pauze i pičiš dalje.)
Ima i u tome nešto.
Korekcije dionica imaš svaki dan:
DIOKI – 520 -380
ADPL – 295 -265
BLSC – 940 – 875
JDPL – 569 – 535
IPKK – 1470 – 1350
TNSA – 10.000 – 8.300
Gdje ćeš gore. I tako dalje da ne nabrajam. To iako ne izgleda nešto itekako jest, pogotovo onima koji su kupovali na vrhu.
A do globalne korekcije na tržištu će doći onoga trenutka kada se dogodi nešto nepredvidljivo, kao recimo u Srbiji nedavno, politčka nestabilnost.
SLK: ” quark: ” Crobex i dalje u granicama normale. ” Je. Nadam se da neće i sutra kemijat sa Eurohercom. A i psihološki, ne bih volio natrag ispod 5K. ” Nemoj tako. Grgić nas već drugi puta vraća na pravi put. Da nema njega lako bismo pretjerali i doveli u pitanje ovaj reprezentativan rast Crobexa (To je kao da tjeraš auto po autocesti 200 km/h bez pauze, auto se pregrije. U suprotnom uzmeš 15 min pauze i pičiš dalje.)
Hm…ne volim tu metodu…
Ako zelim voziti 200, onda ne zelim stajati radi hladjenja, dakle, treba imati autic kojemu je 200km/h podnosljiva voznja (citaj neko drugo trziste, ako ovo ne moze [smiley11])
A drugi nacin je da konstantno vozim 160, ako znam da cu se pregrijavati na 200 km/h
Dobro, nekad i tu potegnem 200[smiley2]
quark:
”
SLK: ” quark: ” Crobex i dalje u granicama normale. ” Je. Nadam se da neće i sutra kemijat sa Eurohercom. A i psihološki, ne bih volio natrag ispod 5K. ” Nemoj tako. Grgić nas već drugi puta vraća na pravi put. Da nema njega lako bismo pretjerali i doveli u pitanje ovaj reprezentativan rast Crobexa (To je kao da tjeraš auto po autocesti 200 km/h bez pauze, auto se pregrije. U suprotnom uzmeš 15 min pauze i pičiš dalje.)
”
Hm…ne volim tu metodu…
Ako zelim voziti 200, onda ne zelim stajati radi hladjenja, dakle, treba imati autic kojemu je 200km/h podnosljiva voznja (citaj neko drugo trziste, ako ovo ne moze [smiley11])
A drugi nacin je da konstantno vozim 160, ako znam da cu se pregrijavati na 200 km/h
Dobro, nekad i tu potegnem 200[smiley2]
Zato imaš aute sa elektronskom blokadom na npr. 250 kmh. Tako je i HANFA stavila elektronsku blokadu na ▲▼ 10%
[smiley2]
Sljedeći tjedan bi mogao biti test Crobexa iz čega će se jasnije vidjeti da li nastaljamo rasti ili ulazimo u letargiju koja bi mogla potrajati do HT-a. Po meni je vjerojatnija opcija da idemo još gore do izvješća za polugodište. U varijanti dva očekujem stabilizaciju crobexa oko razine 5000 dok u varijantu značajnije korekcije ne vjerujem previše.
Sve koji su u korekciji morat ću razočarati. Crobex i dalje grabi naprijed prema ustaljenom kolosijeku i za sada ja ovdje ne vidim nikakvu korekciju.
Kad bolje razmislim, koliko mi je love ovaj graf donio ove godine, isprantat ću na u poster formatu, uokviriti i objestiti u kancelariji preko Tita, Tuđmana i Mesića. [smiley1]
Čini se da smo sve dalje od novog ATH na Crobexu. Ako sljedećih dana Crobex ne poskoči sve je vjerojatnija druga varijanta koju sam opisaovao ranije da ćemo polagano uči u letargiju sa Crobex-om oko 5000 bodova. U mom slučaju to znači prebacivanje kapitala iz blue chipova u manje likvidne dionice i dionice koje još nisu ove godine odradile značajniji rast.
Moze se konstatirati da sastav Crobex-a ne odgovara u potpunosti interesu posjetitelja ovog foruma (naravno, niti govora da negiram ozbiljnost i korisnost ovog indexa). Bilo bi zanimljivo formirati jedan index koji bi u sebi sadrzavao dionice koje su konstantno u zizi interesa ovdje (dakle, unutra bi bili i FNVC, VART…) i pratiti ga.