Prije skoro tjedan dana sam poslao mail s upitom o otvaranju više brokerskih računa u Abacus, no od odgovora ni o.Izgleda da baš ne odgovaraju na mail.
evo ja ti iz prve ruke mogu reći da su meni išli na ruku i otvorili dodatni račun. rečeno mi je da mogu otvorit još računa. Nazovi i pitaj za gosp. Strnišćaka. koliko sam shvatio oni to kod sebe vode kao obični račun ali opet možeš prek neta trgovat i ista je provizija kao preko neta (0,7%). samo je pitanje koliko će sad biti voljnji kada je ovolika navala. kao što valentine veli najbolje je da ih nazoveš i nadaš se da će ti kroz tjedan ili dva dić slušalicu [smiley1]. nadam se da sam pomogao…
p.s. evo SLK me prestigao dakle zasad je odgovor NE [smiley10]
04.07.2008.
Od 07. srpnja provizije za uslugu ‘Moj uspješni portfelj’ biti će snižene s dosadašnjih 0,8, 0,7 te 0,6 posto na nove, još povoljnije razine na tržištu od samo 0,5 i 0,4 posto. Ove najpovoljnije brokerske provizije kao i do sada u sebi objedinjuju brokersku i burzovnu proviziju, tj. uključuju troškove transakcije od strane brokera te troškove Burze i Središnje depozitarne agencije.
Uz neprestano nadograđivanje i obogaćivanje usluge ‘Moj uspješni portfelj’ dodatnim sadržajima kako bismo korisnicima olakšali rad te osluškujući sugestije korisnika koji su uvelike pripomogli razvoju naše usluge, odlučili smo sniziti provizije za ovu uslugu na samo 0,5 i 0,4 posto, trenutno najniže provizije na tržištu.
Stoga smo dosadašnje tri razine provizija u iznosu od 0,8, 0,7 te 0,6 posto zamijenili ljestvicom od dvije razine u iznosu od samo 0,5 i 0,4 posto, pri čemu minimalna provizija ostaje nepromijenjena na dosadašnjih 50 kuna. Provizija od 0,5 posto odnosi se na sve postojeće kao i nove korisnike koji će s korištenjem usluge ‘Moj uspješni portfelj’ započeti nakon 07. srpnja, dok se provizija od 0,4 posto odnosi na korisnike koji u godinu dana rada ostvare kumulativni promet u iznosu većem od 5 milijuna kuna.
Što se tiče otvorenih, a neizvršenih naloga ukoliko se oni eventualno izvrše, obračunati će se po novoj, nižoj proviziji te ih stoga nije potrebno otkazivati i zadavati nove.
To jedino ne vrijedi za otvorene, a djelomično izvršene naloge, koje je potrebno otkazati.
Prva Generacija d.o.o.