Uf ,Mitsubishi 3000 GT je opak auto.Taj bi mi pristajao.Sto se tice komentara,to je individualna stvar.Dosta ljudi kupi neki auto,onda kuku lele.Nek kupe Grande Punto,sto cu i ja ucinit ove dane[embarass]
jednog dana si mozda i ja kupim novi auto[sad]
no prvo neka koncar potpise ugovor za tramvaje sa fincima[pray]
Necu ni ja novi ,ovaj je 2006 ………5-vrata,1.4-8v,full oprema,nema prijepisa,regan do 5-2008,14000 km,8800 eu.Idem ga danas vidjet
od početka sljedeće godine nova mazda 6
bijeli metalik, 2.0 147 ks, automatik, te plus oprema… [cool]
zgubidan10: ” Uf ,Mitsubishi 3000 GT je opak auto.Taj bi mi pristajao.Sto se tice komentara,to je individualna stvar.Dosta ljudi kupi neki auto,onda kuku lele.Nek kupe Grande Punto,sto cu i ja ucinit ove dane[embarass] ” jednog dana si mozda i ja kupim novi auto[sad] no prvo neka koncar potpise ugovor za tramvaje sa fincima[pray]
To se čeka!![thumbsup]
Inače, Megane II dCi 2006. Možda naraste i do Lagune uskoro…[pray]
Dajte malo napišite koje auto sada vozite , a ne koje planirate vozit , barem je takav naziv teme. Ja i dalmatico smo napisali ……. Planovi su sasvim nešto drugo i ja bi vozija ……
Kupujem dobro očuvan Daimler Double-Six serija III (1984-1992) ako netko zna molim da mi javi makar i na private
Vozi se Grand Voyager i to na plin. Slažem se s onom konstatacijom i podjelom na obiteljske i aute za gušte. Ovo je meni isključivo obiteljski auto. Prošla su vremena bedastoća. Ono što najviše cijenim kod ovog auta je nevjerojatan prostor. Kad se nas 6 uputi na skijanje sa svom mogućom opremom u njemu(ne na njemu), a svi imaju više mjesta nego u bilo kojem drugom autu. A izvadiš zadnji red i unutra ubaciš 5 bikeova normalne veličine. Ma auto ko stvoren za obitelji sa 3-5 djece. Pogledajte si malo slijedeći koji dolazi na proljeće, taj će biti novi.
Evo da se i ja pohvalim; narucio neki dan novi autic (na slici). Qash sa full opremom Tekna 2.0 benzinac i staviti ce mi LPG.
Imam ga vec godinama u Rx-4 (kojega jos uvijek imam) i ne da mi se pisati koje su sve pozitivne stvari; ali cisto informativno: taj trosak od 13.000kn i jos 600kn pri prvoj registraciji se isplati vec nakon 25.000km sa ovim autom (a toliko predjem u godinu dana). Kad su se vozili kabrioleti, naravno da se nije razmisljalo o LPG-u ni velikim autima. Sve u svoje doba.