Imam Audi 2.0 tdi novi,dobio sam ga jeftino.Auto je super,al nikad vise
dizel.Kroki ne zajebavaj s tim Nissanom,ne voze svi bolide.Plin je
super za Scenic il neki obiteljski auto,svakako treba pazit dal ima
auto plasticnu granu.Sva novija vozila je imaju,automatcki i ugradnja
plina kosta +80%
Kad smo kod Scenica, otiđi na test vožnju 2.0 turbo benzinca sa 166 konja. Mislim da bi svaki normalan čovjek s obitelji rekao: kupujem…Ne znam jel može plin na taj motor, a drugi ne dolaze u obzir. Pa jedva ide 1.6 benzinac, a na plin idu još sporije…A što se tog nissana tiče, ne zajebavam – auto me oduševio u svakom pogledu prošle godine i ljepše mi je legao nego porsche cayman (što financijski, što po dizajnu, što po cijeni naravno). Probaj. Nisam rekao da ću ga kupiti, ali drago mi je da se i dalje proizvode dobri sportski auti jer to je jedino što cijenim u auto industriji danas koja je sva usrana i bezlična.
Ovo sa plinom se slazem, ali dizel je meni zakon. Kao prvo, trosi 20-30% manje po gradu ziher. Drugo, nije tolko skuplji od benzinca, vec su se cijene dosta ujednacile. Trece, hebat ga, pusiona, dizel skuplji jer vlada brani benzin, a ne dizel. Nema veze. Anyway, meni se svidjaju performanse ovih novih dizela…
evo baš si gledam Mitsubishi lancer novi i razlika između 1.8 143 hp benze i 2.0 TDI 140 ks je…nih 30 soma kn! Uz to uzmi da kad na dizelu neš ode da ćeš morat iskeširat soma eura za popravak. benzinac je jeftiniji za održavanje i u prosjeku košta 20 soma kn manje. taj 1.8 će trošiti recimo 11 L a TDI s isto konja 7.5. razlika je nekih 30 kn više-manje na 100 km što će reći da 30K kn vratiš nakon 100.000 km. ne moram napomenuti da ćeš na 100K imat ogoman servis za dizle koji puno košta. k tome ti si još pametan investitor pa ćeš tih 30 kn u 5 godina kolko ti treba da MOŽDA otplatiš početnu višu cijenu bar poduplati ako ne nakon 5 godina već od toga imat i za novi dobar novi auto. ako već ideš na štednju kupi plin koji je 12.000 kn max uz još neka davanja. znači 50% razlika manja u odnosu na dizel. imaš parsto kn veću regu ali… umjesto 11L troši recimo 13 i još malo benge dok se ne zagrije. na 100 km štedjet ćeš u najgoroj varijanti 40 kn, a vjerojatno i 50 po 100 km što će reći da se plin isplati nakon nekih 30.000 km. uz to produljuje vijek motora mada se tu i tamo moraju očistiti brizganjke zbog lošeg plina u nas. loš plin je još jedan minus ali dizel je kod nas blagi užas koji jede motore tako da je opet ako se to gleda uzet plin ako voziš duže relacije (jer dok se zagrije auto potroši se cca pola litre benge). a onaj tko kupi auto iznad 50.000 eura i ide ugradit plin nema baš sve na broju…
Pozdrav!
p.s. dizel je bio ok dok ste imali golf 2 čiji je dizlo koštao možda sadašnjih soma eura razlike u odnosu na bezinca i kad je benz/dizl koštao 4/3 kn. sad je situacija daleko drukčija.
savage je moje tvrdnje potrkrijepio brojkama. a razlika je još veća kod japanskih, francuskih i BMW-a, koji su poznati po tome da im benzinci troše vrlo malo.
DIZELASI SU BILI DOBRI DOK JE ISLO LOZ ULJE. Turbo ne podnosi bas najbolje plin.Caymana nisam vozio al bi tebi trebao bit blizi nego Nissan.Dosta gube na cijeni al Nissani su vrhunski auti ,tu mislim i na terence.
Salim se ja Caymane.Tesko bi bilo odlucit sta izabrat.Ovo sto je Savage izracunao imas u milion novina.Bitna stavka je plasticna usisna grana,koja poskupljuje ugradnju.Dobro je rekao da u auto iznad 50000 milja ne treba stavljat plin,to je po meni bruka.Svakako da mora imat puno kubika,al bez turba jer ne podnosi bas najbolje plin.
Sportski auto bez plina.
Obiteljski s plinom
…
Ljudi , što vam je ? Jeste li ikada vozili neki sportski auto. Današnji dizeli su super u odnosu na golfa dvicu dizel, ali u usporedbi sa turbo-benzincima od 200 i više konja ili sa atmosferskim koji se vrte na 6000-8000 okretaja, jednostavno ne pružaju toliko užitka u vožnji. Dizel ima jak moment i fino vuče, ali ne smiješ gledati na brzinomjer jer se (barem ja) uvijek razočaraš. Da je dizel super, onda bi ga i ferrari ugradio, ali nekako sumnjam. Naravno, ako volite kamione, onda je to druga stvar, a ovako svi hvale dizel, ali ti ljudi nikada nisu vozili neki fini sportski auto. Probajte onog nissana 350z pa onda recite jel bi dizelaša…
A hebemu misa, ja sam obiteljski covjek. Sto ce mi 200 konja za cmrljenje po gradu? Pa nejdem u picolov. To cu kasnije, kad me uhvati kriza srednje dobi. A cijene nisu neka razlika, bas gledam BMW 5, par-sto EUR-a je razlika izmedju dizelasa i benzinca, s tim da su dizelasi nesto slabiji (ali hebum mu misa, ako se palis na konje, onda ne kupujes dizel).
Savage, cuvaj se mitsubishija… unatoc lijepim brojkama na papiru, u performansama, a pogotovo potrosnji zna grdo iznenaditi… vozio sam nekoliko mitsubishija, lancer, outlander, pajero i kod svih sam primjetio istu stvar:
ako zelis kolko-tolko izvuci performanse, moras ga stvarno forsati na visokim okretajima, a potrosnja mu je tada za nevjerovat… cak i pajero sa 3.0-V6 motorom me razocarao performansama
slicnu stvar sam vec procitao na netu, nazalost, i za novi lancer
koliko uopce u hrvatskoj kosta novi lancer benzinac?
Savage, cuvaj se mitsubishija… unatoc lijepim brojkama na papiru, u performansama, a pogotovo potrosnji zna grdo iznenaditi… vozio sam nekoliko mitsubishija, lancer, outlander, pajero i kod svih sam primjetio istu stvar:
ako zelis kolko-tolko izvuci performanse, moras ga stvarno forsati na visokim okretajima, a potrosnja mu je tada za nevjerovat… cak i pajero sa 3.0-V6 motorom me razocarao performansa
Pogledaj koliko ima kila Pajero pa razmisli zasto trosi,pa sta bi ti htio 3.0-v6
Ne razumijem ,zasto netko pljuje ovako dobre aute
Pogledaj koliko ima kila Pajero pa razmisli zasto trosi,pa sta bi ti htio 3.0-v6 Ne razumijem ,zasto netko pljuje ovako dobre aute
pa naravno da sam u gornjem postu uzeo u obzir i masu pajera, i jako dobro znam o cem pisem, jer mogu npr. usporediti lancer 1.4 i produzeni yaris 1.3 koji je puno zivlji i znatno manje trosi, da ne nabrajam
ne pljujem mitsubishi, ali prenosim svoja iskustva, a na netu ako malo procitas reviews, naici ces na slicne komentare
vozio sam i mitsubishi 3000GT, evo njega cu obavezno pohvaliti, 160-170km/h u 3. brzini, mljc, a tek zvuk u cockpitu[thumbsup]