evo da se i ja pohvalim
Jel ova limuzina prošla eko-test?[smiley1]
ivanasi:
”
exlex: ” ivanasi: ” Jao jao svega…meni je najbolje ležala SUBARU IMPREZA WRX STI a i paše mi uz boju očiju [smiley2][smiley2] Honda naprosto prede i predobro je kad TYPE-R otvori turbinu i ponese, recimo accord iz 2000., lijep je i unutra i vani….a kad budem stara luda baba voziti ću Aston Martina Sad vozim Senica i nismo bliski [smiley10] ” Type R nema turbinu niti ju je ikad imao…. cccc! toliko o znanju autiju 😉 a dobro…oprostit cemo curi… usput, filozofija honde je da nikada ne rade benzince turbake, a da za kubikazu koju daju izvuku najvecu snagu od svih autiju na trzistu za serijsku proizvodnju. btw. vozi se civic coupe iSR 96.god (za americko trziste)AKURA? ” moja greška, ali na cca 5800rpm se nešto otvori i ona potegne ko blesava uz zvuk povećanog usisa zraka…što je to?[smiley2][smiley2]”
Ivana to si se upali VTEC, tehnologija koju Honda koristi u svojim automobilima od početka 90-tih godina.
Primjena je iz bolida F1 80 -tih , sa kojima su osvojili nekoliko naslova prvaka u F1.
Uglavnom radi se o boljoj učinkovitosti rada motora ( bolje performanse , smanjena potrošnja na nižim okretajima ) , ventili se na nižim okretajima otvaraju ” pliće “.
Kombinacija DOHC motora, VTEC sistema i Varijabilnog usisa , dovodi do gotovo ravne krivulje okretnog momenta od nižih do viših brojeva okretaja, osim poznate dugotrajnosti istih to je jedan od glavnih razloga zašto su ti motori najbolji na svijetu godinama proglašavani od strane stručnjaka.
Ovisno o motoru postoji nekoliko ” faza ” otvora ventila . Inaće Honda je još krajem 80 -tih uvela u sve svoje motore 16 ventila po cilindru , nekim proizvođačima je trebalo 10 i više godina da shvate svrsishodnost istog.
Dosta godina kasnije Toyota je izvela svoj sustav VVT-i koji je loša kopija ovog Hondinog , ipak to nije to , ali dosta slično.
hvala na objašnjenju, obožavam zvuk honde, ostalo ne trebam niti spominjati, vozikala sam prvi civic type-r koji je došao u zg, čini mi se 2001., i accord type-r iz 1999. i nakon toga mi je svejedno u šta sjednem ako nije honda, ma ushit kad sjedneš u onaj sportski sic i zgrabiš momo volan sa fitbackom i još onaj mali mjenjač sa kratkim hodom…..a crveni motor prede……jao….jedva čekam opet jednog dana….kad prođe korekcija[smiley2]
imao sam Mitsubishi Pajero Pick-up,prije IPO-a INE pa sam ga proda i kupio 3 paketa ine ,i to je moj inv. početak .golfa II vozim od tada ,ali mi ga je već pun k….nedavno sam bio u salonu Honde i 99% odlučio kupit Accord 2.2I-cdti….ali ovo danas crvenilo definitivno odgađa .kao što je netko već napisa auti na ATH dionice u korekciji …..ne hvala!![smiley7]
zasad Škoda Octavia 1.9 tdi, a za oko mi zapela nova Mazda CX-7 [smiley7]
hoces li kupiti,imam jednu na lageru, cijena oko 230000,00 kn?[smiley7]stara par mjeseci,inace se ne moze dobit tako lako jer je svih 60 narucenih za Hrvatsku rasprodano
stručnjak: ” zasad Škoda Octavia 1.9 tdi, a za oko mi zapela nova Mazda CX-7 [smiley7] ” hoces li kupiti,imam jednu na lageru, cijena oko 230000,00 kn?[smiley7]stara par mjeseci,inace se ne moze dobit tako lako jer je svih 60 narucenih za Hrvatsku rasprodano
auto trosi 25 litara u gradu, al ide ko lud!!
a što ti znači potrošnja kod auta koji košta preko 25000 eura? još par tisuća gore u idućih par godina. fascinira me stalno pitanje naših ljudi: koliko troši? pa troši koliko mu je potrebno da ide. ima dobra dacia logan za ispod 10000 eura pa ajmo tu o potrošnji, a za sve ostale skuplje aute to po meni nije bitno.
a što ti znači potrošnja kod auta koji košta preko 25000 eura? još par tisuća gore u idućih par godina. fascinira me stalno pitanje naših ljudi: koliko troši? pa troši koliko mu je potrebno da ide. ima dobra dacia logan za ispod 10000 eura pa ajmo tu o potrošnji, a za sve ostale skuplje aute to po meni nije bitno.
ma da…. ali nije ti svejedno da do Samobora i natrag moras natankati za 200kn i kad se vratis si na rezervi…
[smiley9][smiley8][smiley7][smiley6]
hoces li kupiti,imam jednu na lageru, cijena oko 230000,00 kn?[smiley7]stara par mjeseci,inace se ne moze dobit tako lako jer je svih 60 narucenih za Hrvatsku rasprodano
[/quote]
vrlo rado, ali tek iduće godine, ipak ova škoda nema niti 18k km [smiley3]..šteta mi to sad prodavati
cayman006:
”
a što ti znači potrošnja kod auta koji košta preko 25000 eura? još par tisuća gore u idućih par godina. fascinira me stalno pitanje naših ljudi: koliko troši? pa troši koliko mu je potrebno da ide. ima dobra dacia logan za ispod 10000 eura pa ajmo tu o potrošnji, a za sve ostale skuplje aute to po meni nije bitno.
”
ma da…. ali nije ti svejedno da do Samobora i natrag moras natankati za 200kn i kad se vratis si na rezervi…
[smiley9][smiley8][smiley7][smiley6]
Pa ako sam imao dati 230000 kuna za nekakvu mazdu, onda očito da mi još par tisuća ne predstavlja problem. naravno, iz očiju prosječnog hrvata koji se zadužuje preko svake razumne granice da bi kupio fini i skupi auto, onda mu je bitno. moj auto guta po gradu preko 17 litara i mene to uopće ne smeta. meni je bitna tišina i konfor i udobnost, a ako mi se štedi, kupit ću jugo i ugraditi plin unutra i eto štednje. Vi bi imali mečku od 100000 eura i onda bi mu mjerili potrošnju a to je za mene deplasirano i debilno.