Biće da voziš neki od Protona ….nije radi butelje samo onako usput[smiley2]
[smiley1]
mark1:
”
Biće da voziš neki od Protona ….nije radi butelje samo onako usput[smiley2]
”
neko ti je reko ili…?
[smiley1]
pa vidi si avatar!? [smiley7]
BYBER: ” ivanasi: ” Jao jao svega…meni je najbolje ležala SUBARU IMPREZA WRX STI a i paše mi uz boju očiju [smiley2][smiley2] Honda naprosto prede i predobro je kad TYPE-R otvori turbinu i ponese, recimo accord iz 2000., lijep je i unutra i vani….a kad budem stara luda baba voziti ću Aston Martina Sad vozim Senica i nismo bliski [smiley10] ” type r nema turbinu, a najveca glupost koju ljudi provale u autima je “kad se upali turbina”..upamtite turbo punjac UVIJEK radi od kad date kontakt dok ne ugasite auto ponovo!!!! ” Istina, radi, ali tek na određenom broju okretaja u brzini se turbopunjači uključuju, odnosno otvaraju lopatice
Vjeko je u pravu.
Ovo je prvi puta da to kažem.
[smiley2]
Bože dragi! I ovo sam doživio. Snježit će, nema sumnje [smiley2][smiley2][smiley2]
exlex: ” ivanasi: ” Jao jao svega…meni je najbolje ležala SUBARU IMPREZA WRX STI a i paše mi uz boju očiju [smiley2][smiley2] Honda naprosto prede i predobro je kad TYPE-R otvori turbinu i ponese, recimo accord iz 2000., lijep je i unutra i vani….a kad budem stara luda baba voziti ću Aston Martina Sad vozim Senica i nismo bliski [smiley10] ” Type R nema turbinu niti ju je ikad imao…. cccc! toliko o znanju autiju 😉 a dobro…oprostit cemo curi… usput, filozofija honde je da nikada ne rade benzince turbake, a da za kubikazu koju daju izvuku najvecu snagu od svih autiju na trzistu za serijsku proizvodnju. btw. vozi se civic coupe iSR 96.god (za americko trziste)AKURA? ” moja greška, ali na cca 5800rpm se nešto otvori i ona potegne ko blesava uz zvuk povećanog usisa zraka…što je to?[smiley2][smiley2]
Ivana to si se upali VTEC, tehnologija koju Honda koristi u svojim automobilima od početka 90-tih godina.
Primjena je iz bolida F1 80 -tih , sa kojima su osvojili nekoliko naslova prvaka u F1.
Uglavnom radi se o boljoj učinkovitosti rada motora ( bolje performanse , smanjena potrošnja na nižim okretajima ) , ventili se na nižim okretajima otvaraju ” pliće “.
Kombinacija DOHC motora, VTEC sistema i Varijabilnog usisa , dovodi do gotovo ravne krivulje okretnog momenta od nižih do viših brojeva okretaja, osim poznate dugotrajnosti istih to je jedan od glavnih razloga zašto su ti motori najbolji na svijetu godinama proglašavani od strane stručnjaka.
Ovisno o motoru postoji nekoliko ” faza ” otvora ventila . Inaće Honda je još krajem 80 -tih uvela u sve svoje motore 16 ventila po cilindru , nekim proizvođačima je trebalo 10 i više godina da shvate svrsishodnost istog.
Dosta godina kasnije Toyota je izvela svoj sustav VVT-i koji je loša kopija ovog Hondinog , ipak to nije to , ali dosta slično.
Bože dragi! I ovo sam doživio. Snježit će, nema sumnje [smiley2][smiley2][smiley2]
[smiley2][smiley2]
zna li ko dobrog majstora za vankel motore
…
Htjel bi Alfu 159… Al moral bi onda dobar dio portfelja rasprodat, dakle nista… jos…
01:30 vjerovali ili ne trnutno na forumu 26653 gostiju i 15 korisnika. pa Vi recite da Vas ne citaju.