Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
KOEI | 406,49 | 15.040 | 37 | 400,00 | 404,00 | 1,00% |
Spade,daj ako imaš transakcije jel je promet toliko velik da sami nalozi kupnja-prodaja ne znače puno.
Spade,daj ako imaš transakcije jel je promet toliko velik da sami nalozi kupnja-prodaja ne znače puno.
Ne znače baš puno. Preslagivanje na 1200. Ući ili ne, pitanje je sad. Kuda li će dionica kada preslagivanje završi?[smiley10]
Pozdrav
Istina da je preslagivanje, ali uredno se skuplja na 1 200,00.
Mislim da može samo gore, moje mišljenje.
Čini mi se da se fondovi krcaju.
Evo dio transakcija:
Treba pričekat da se vidi u TOP 10 ko je i da li je ušao ili izašao.Uz ovakav promet sumljam da je sve ostalo isto.
Treba pričekat da se vidi u TOP 10 ko je i da li je ušao ili izašao.Uz ovakav promet sumljam da je sve ostalo isto.
upravo tako marinko[smiley1]
stanje na dan 05.05.:
7. PBZ D.D./THE BANK OF NEW YORK AS CUSTODIAN 105.680 4,20 Skrb. račun
8. HYPO ALPE-ADRIA-BANK D.D./HYPO ALPE-ADRIA-BANK AG 62.002 2,46 Skrb. račun
stanje na dan 11.05.:
7. PBZ D.D./THE BANK OF NEW YORK AS CUSTODIAN 105.880 4,21 Skrb. račun
8. HYPO ALPE-ADRIA-BANK D.D./HYPO ALPE-ADRIA-BANK AG 63.073 2,51 Skrb. račun
vidimo da HYPO AG ima slicne apetite i ocekivanja ovdje kao i na dionici DLKV…
ostalih promjena za sada nema
Taj Hypo je postao prilično ‘agresivan’ u top 10.Inače ne samo u KOEI.
Taj Hypo je postao prilično ‘agresivan’ u top 10.Inače ne samo u KOEI.
Kada zagrizu neku dionicu za koju procjene da ima kvalitetu onda ju ne pustaju njihovi fond menageri, skupljaju danima da ne dizu cijenu, para imaju pa mogu kupovati konstantno i povecavati poziciju. Ocito da treba uhvatiti pravi vlak jer kada KOEI potpise novi ugovor za dodatnih 70 tramvaja bit ce kasno!
Malo smo ‘zabucali’ kolega Oluja i ja.Nisam primjetio da je u pitanju skrbnički račun tako da ne mora biti njihov fond.Uglavnom tko god to bio- ojačao je poziciju.
marinko: ” Taj Hypo je postao prilično ‘agresivan’ u top 10.Inače ne samo u KOEI. ” Kada zagrizu neku dionicu za koju procjene da ima kvalitetu onda ju ne pustaju njihovi fond menageri, skupljaju danima da ne dizu cijenu, para imaju pa mogu kupovati konstantno i povecavati poziciju. Ocito da treba uhvatiti pravi vlak jer kada KOEI potpise novi ugovor za dodatnih 70 tramvaja bit ce kasno!
Kakvi su izgledi da dionica skoči nakon potpisivanja ugovora vezano za još 70 tramvaja,može li se ponovit
prošlo ljeto( 8 mj.) kad je ista skočilaa cca25%,ili je već dosadašnje krcanje fondova i rast dionice uračunao
i taj moment?
Plavi,nisi komentirao 1Q,znači li to da nemaš nikakve zamjerke,ili si se riješio koei-a?
Kolega , što reči sve prema očekivanjima ( znaći dobro ).
O KOEI sam pisao još dok je bio 400 kuna i vjerovao u njegov porast:
http://www.poslovni.hr/Forum/Thread.aspx?ThreadID=493&pg=1
Do sada sam ulazio i izlazio 4 puta iz ove dionice.
A ući ću i peti puta, nije bitna cijena.
Obično u KOEI uđem kada ne znam što bih drugo kupio u tom trenutku.
Što se tiće tramvaja , uskoro im istiće onih potrebnih 100 000 km , to je jedan par rukava , a drugi par rukava bi bio dobivanje međunarodnih / europskih certifikata.
Zainteresiranih za taj proizvod ima, i vjerujem da će biti izvozni proizvod Končara.
Ukoliko ne pratite toliko ostale dionice / tvrtke i opčenito tržište kapitala, na Vašem mjestu KOEI u svakom slučaju ne bih prodavao, po mom mišljenju to može samo gore.
Napredak u poslovanju je i dalje izvjestan, uostalom u dionici su i neki jači igrači, koji se trude oko ove dionice čim ona malo zaglibi.
Malo obratite pažnju na trgovanje tom dionicom zadnjih 20 – tak minuta prije nego se burza zatvori.