Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
KOEI | 408,70 | 78.880 | 193 | 408,00 | 412,00 | -1,45% |
Prvo polugodište 2017. godine Končar obilježio rast izvoza za 21 posto
Budućnost leži u ovome, tako da uz samo malo strpljivosti i privatizaciju, firma će biti odlična, a onda će i ova cijena dionice biti povijest.
S obzirom na djelatnost budućnosti, mislim da će to biti vrlo brzo.
@snupy
“Prema financijskim podacima za 2017., Končar grupa je lani imala prihod od 3,13 milijardi kuna, a što je bio rast od 0,5 posto u odnosu na godinu prije.”
Da se ne bi stekao pogrešan dojam da firma ne ide prema naprijed.
pad prihoda pad dobiti vec je dugo u negativnoj spirali po meni dobra firma losa dionica
kažeš – pad prihoda, pad dobiti i dugo u negativnoj spirali, a zaključak ti je da je to dobra firma??
Pada jer godinama mrcvare narod s malom dividendom od 1,5%, kad cijena padne dividenda će bit (postotno) bolja i dionica zanimljivija.
Inace cijela grupa generalno ima cca 110 milijuna NETO dobiti,a vecinu proizvoda i rjesenja odlazi vanka(Njemačka,Švedska,Austrija,Finska…..itd) mislim da je preko 50%,tako da ne vidim razloga da cijena pada a poprilicno je na niskoj godisnjoj razini.
Sto se tice restrukturiranja,spomenuto par postova prije,pa zar nije prosle godine bilo restrukturiranje?
Da je bar dividenda nesto veca to bi bilo predivno.
da firma je dobra problem je nekonstantnost rasta i 3 ili 4 grupacije u Koei koje stvaraju minus a ne zele ih ukinuti ili restrukturirati ugvnom nesto napraviti sa njima da bi podigli ROE
Najveci udio dobiti i rast imaju s drustvima koji se bave transformatorima, ostala drustva dio ih stvara gubitak sta smanjuje dobit, a transformatore imate za kupit na burzi i to jeftinije po P/E nego sta se cila grupacija nudi pa zasto bi netko kupovao koei kad moze kupit ono najbolje od koei po nizoj cijeni ako gledamo p/e i povrat na dividendu
Slažem se sa predhodnim postom, razvoj i produktivnost nalaze se u sektoru energetike (transformatori), a problematika se nalazi u sektoru transporta (vlakovi i sl)