Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
KOEI | 408,93 | 51.934 | 127 | 408,00 | 410,00 | 0,00% |
13.07. je trebao biti…Vaš link
Tako je po njihovom kalendaru.
A u odluci skupštine koja je održana 03. 07. stoji:
Odluka o raspodjeli dobiti za 2011.godinu
2. Dividenda će se isplatiti onim dioničarima koji budu upisani u depozitoriju SKDD kao nositelji
prava na dionicama na dan koji je 15 (petnaest) dana iza datuma održavanja Glavne
skupštine. To je datum stjecanja prava tražbine za isplatu dividendi.
I što je sad tu ispravno?
Pardon, ne znam zbrajati..
18.07. je taman 15. dan od dana održanja skupštine, i kad se uzme T+3, 13.07. je zadnji dan za kupnju..
Ne ide mi matematika..
Znaju da si dekintiran, pa ti poslali prije vremena. [lol]
Upravo provjerio, i meni je legla. Brzi su..
20.07.2012
Obavještavamo vas da je Središnje klirinško depozitarno društvo d.d. (dalje SKDD) 20. srpnja 2012. godine provelo isplatu dividende u novcu dioničarima izdavatelja KONČAR-ELEKTROINDUSTRIJA d.d..
Pravo na isplatu dividende ostvarili su dioničari na čijim su računima u SKDD-u na dan 18. srpnja 2012. godine bile upisane dionice oznake KOEI-R-A.
Bruto iznos za isplatu iznosio je 12,00 HRK po dionici.
Prilikom isplate dividende obračunat je, obustavljen i isplaćen porez i prirez, a u skladu sa odredbama Zakona o porezu na dohodak. Umanjenje za neoporezivi dio primitka u iznosu od 12.000 kn godišnje priznaje se u godišnjem obračunu poreza na dohodak na temelju podnesene godišnje porezne prijave.
Dioničarima kojima je obračunat, obustavljen i uplaćen porez SKDD će početkom sljedeće kalendarske godine otpremiti potvrdu propisanu zakonom koju dioničar može koristiti za potrebe godišnje prijave poreza.
Jao, kako mi je ovo dobro sjelo… kao budali samar…
Sam ne kuzim, zasto udare porez ak je neoporeziva dividenda za male dionicare do 12 000 kn? Ili sam nesto opet propustio… Mislim glupo je da mi sad uzmu, a onda kroz povrat daju na kraju godine… Zakaj jednostavno do 12 000 uopce ne oporezuju… nije mi to jasno… Ima netko da me prosvijetli?
Hvala.
Zato jer će te Linić ukoliko podneseš godišnju prijavu poreza na dohodak, opaliti porezom na dohodak pa ćeš još biti dužan državi umjesto da dobiješ povrat poreza na dividendu.
Osim ako ti je dohodak jako mali onda će ti nešto i povratiti
HRT: Novih 25 vlakova gradit će domaće tvrtke
Održana je prva sjednica Povjerenstva za željeznice kojom je predsjedao premijer Zoran Milanović. Na sastanku u Banskim dvorima predstavljen je program preustroja HŽ Holdinga sa svrhom da se poveća konkurentnost Hrvatskih željeznica. Predstavio ga je ministar Siniša Hajdaš Dončić najavljujući izgradnju 25 vlakova u domaćim poduzećima. Bilo je riječi i o riječkom prometnom pravcu, tj. planu rekonstrukcije nizinske željezničke pruge.
Na sjednici Povjerenstva bili su prvi potpredsjednik Vlade i ministar gospodarstva Radimir Čačić, ministar financija Slavko Linić, ministri zaštite okoliša i prirode te graditeljstva i prostornog uređenja Mihael Zmajlović i Ivan Vrdoljak te potpredsjednik Vlade i ministar regionalnog razvoja i fondova Europske unije Branko Grčić.
Žuti karton upravi HŽ-a
Inače, ubrzo nakon što je javnost saznala za povišenje plaća direktora u Hrvatskim željeznicama, stigla je i reakcija Hajdaša Dončića. Očekujem od uprave HŽ Infrastrukture da odluku o povećanju bruto plaće direktorima odmah povuče. Uprava HŽ Holdinga ovim je slučajem zaradila prvi žuti karton. A dva će biti crveni, što znači otkaz upravi, poručio je direktorima, piše T portal. Povišice su trebale iznositi od 5 do 37 posto.
17. kolovoz 2012.| Ksenija Puškarić
Vlada dio Gredelja pripaja Končaru, Bago suzdržan
Inicijativu za spajanje hrvatskih tvrtki koji će se baviti proizvodnjom vlakova potekla je navodno od premijera Zorana Milanovića
Tvornica željezničkih vozila Gredelj trebala bi se do kraja ove godine pripojiti Končar Električnim vozilima. Kako je Poslovnom dnevniku potvrdio Krešimir Kranjčec, predsjednik Uprave Gredelja, kroz dva tjedna definirat će se detalji oko transformacije Gredelja u dva poduzeća od kojih će jedno, ono za proizvodnju vlakova, najvjerojatniije pripojiti tvrtki koju vodi Darinko Bago.
PXL “Prema prihvaćenom Programu restrukturiranja društava u sklopu HŽ-ova Holdinga, Gredelj bi se do prosinca trebao podijeliti na dva društva, jedno za tehničke servise održavanja koje će ostati u sklopu Holdinga, i na društvo za novogradnju. U tom Programu i stoji kako će Gredelj novogradnja biti nositelj stvaranja budućeg konzorcija za tračničku industriju s drugim hrvatskim tvrtkama iz te industrije”, ističe Kranjčec te dodaje kako su u tom smjeru i išli dogovori oko pripajanja tvrtke Končaru. Premda, kaže, konkretni sporazum nije postignut, jedini način da obje tvrtke opstanu je stvaranje konzorcija i zajednički nastup, tim više što se, dodaje, bave istim poslom. Inicijativa za objedinjavanje nekoliko hrvatskih kompanija za proizvodnju željezničkih vozila u jedinstvenu tvrtku koja će moći realizirati proizvodnju elektromotornih i drugih modernih vlakova, dizel i električnih lokomotiva i opreme potekla je navodno od samog premijera Zorana Milanovića. Početkom lipnja je Ministarstvo prometa izvijestilo javnost kako je održan i sastanak predsjednika uprava HŽ Holdinga, HŽ Putničkog prijevoza, TŽV Gredelj, Končar Elektroindustrije i Končar Električnih vozila gdje se razgovaralo o mogućnosti stvaranja konzorcija.
“Ja na tom sastanku nisam bio i nemam što reći o toj temi osim da mi s Gredeljem već jesmo partneri. Ne znam ništa o toj inicijativi, ali to ne znači da ta tema sutra neće biti aktualna”, kratko je za Poslovni dnevnik prokomentirao Darinko Bago iz Končara. Tomislav Josip Mlinarić, savjetnik premijera Milanovića u Povjerenstvu za željeznice i profesor na Prometnom fakultetu u Zagrebu, tvrdi da je za obje tvrtke spajanje u jednu najbolje rješenje. “S obzirom na stanje na tržištu i nedostatak novih poslova objedinjenje poslovanja je i logično”, smatra Mlinarić. Mnogi sugovornici Poslovnog dnevnika s tim se ne slažu. Neslužbeno se najčešće može čuti kako je Gredelj trenutno na tržištu vrijedniji od Končara jer je nakon prodaje zemljišta u samom središtu Zagreba novac uložen u proizvodnu tehnologiji, kako tvrdi naš izvor iz željezničkog sektora, jednu od najsuvremenijih u Europi.
Kranjčec je pak prije mjesec dana upozorio da je stanje u Gredelju vrlo zabrinjavajuće, dug tvrtke iznosi oko 450 milijuna kuna, a hipoteke dodatnih 250 milijuna kuna. Tada je i izjavio da nije pitanje koliko će se ljudi iz Gredelja otpustiti, već koliko će se radnih mjesta spasiti. A prema neslužbenim informacijama, od 1400 radnika Gredelja u konzorcij sa Končarom prešlo bi njih otprilike 150. “Ostatak Gredelja prema aktualnim planovima spojio bi se sa tvrtkama kćerima HŽ-a, Održavanje vučnih vozila, Održavanje vagona te Čišćenje putničkih vagona. Nova tvrtka, koja će se baviti samo remontom i čišćenjem, imat će u startu oko 3500 radnika, 2000 više od stvarne potrebe i upravo će se tu stvoriti najveći tehnološki višak, a to je tih 2000 do 2200 ljudi koji se i spominju u HŽ-u kao broj radnika koji se treba otpustiti do kraja ove godine”, tvrdi naš izvor. Ako se Vlada na kraju odluči baš za ovakav scenarij, u tom slučaju Radionica željezničkih vozila Čakovec i Remont željezničkih vozila Bjelovar, tvrtke u vlasništvu HŽ-a koje se bave istim poslom kao u budućnosti Gredelj Tehnički servisi, ići će u privatizaciju.
Končar je s Gredeljem već radio na elektromotornim vlakovima za prigradski prijevoz, niskopodnim vlakovima i dizel-motor
Ovak se vec da prodat tramvaje…
http://www.index.hr/vijesti/clanak/poljski-milijarder-jakubas-krece-u-osvajanje-hrvatske/632488.aspx