KOEI (Končar-Elektroindustrija d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska KOEI (Končar-Elektroindustrija d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 12.07.2024. u 20:28
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
KOEI
267,50
190.994
714
268,00
272,00
3,85%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Svaka čast. Zanima me dali če ovi preko grane komentirat da vlak ima U na čelu ,i kako komentraju aute sa staklenim krovom [lol] [lol]

Pustite priče,memojte da vas prevedu žedne preko vode

sto se tice kapitalnog fonda on je izuzet u objedinjavanju drzavne imovine zasto je to tako neznam zo je i nije drzavni udio ako ko zna nesto vise o tom kapitalnom fondu molim na p.m nemam KOEI ali imam Ptkm

Nitko ne komentira promjene u TOP10?

18.02.2011 > T: 15.02.11 Pros. cijena: 583,44
RB Dioničar Broj %
1. HRVATSKA POŠTANSKA BANKA D.D./KAPITALNI FOND D.D. 724.515 28,17%
2. HZMO 384.628 14,95%
3. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 260.280 10,12%
4. DOM HOLDING D.D. 190.004 7,39%
5. Erste Plavi OMF 167.784 6,52%
6. FLORIČIĆ KRISTIJAN 85.714 3,33%
7. PBZ Croatia osiguranje OMF 75.549 2,94%
8. AZ OMF 69.694 2,71%
9. Raiffeisen OMF 37.000 1,44%
10. PBZ D.D. 36.329 1,41%
UKUPNO 2.031.497 78,98%

Ispali iz Top 10:
RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D.

Raiffeisen skrbnički se pretvorio u Dom Holding d.d. osnovni. [lol]
Interesantno…

Šta se ovo dešava nitko neće da kupuje dionice najbolje Hrvatske kompanije iako su na dobar popust.


Nitko ne komentira promjene u TOP10?

18.02.2011 > T: 15.02.11 Pros. cijena: 583,44
RB Dioničar Broj %
1. HRVATSKA POŠTANSKA BANKA D.D./KAPITALNI FOND D.D. 724.515 28,17%
2. HZMO 384.628 14,95%
3. HRVATSKI FOND ZA PRIVATIZACIJU 260.280 10,12%
4. DOM HOLDING D.D. 190.004 7,39%
5. Erste Plavi OMF 167.784 6,52%
6. FLORIČIĆ KRISTIJAN 85.714 3,33%
7. PBZ Croatia osiguranje OMF 75.549 2,94%
8. AZ OMF 69.694 2,71%
9. Raiffeisen OMF 37.000 1,44%
10. PBZ D.D. 36.329 1,41%
UKUPNO 2.031.497 78,98%

Ispali iz Top 10:
RAIFFEISENBANK AUSTRIA D.D.

Raiffeisen skrbnički se pretvorio u Dom Holding d.d. osnovni. [lol]
Interesantno…


To je značajno za DOM /Njihova uprava odlučila da odustane od igre skrivača. Za Končar to nema značaja ukoliko Dom Holding nema namjeru svoje dionice prodat. To bi stvarno bilo dobro i zanimljivo.

neće ovdje biti trgovine dok su ddjh i sl., investitori u hr jednostavno neće kupiti dionice dok im trejderi ne "otvore" oči i "ukažu" na "ogroman potencijal" određene dionice…ovdje je ipak igra malo drukčija..čestitam onom u jutro na kupnji 116 kom na 545..

Jel zna netko gdje se mogu pronaći financijski izvještaji za 2010. za Končar-električni aparati srednjeg napona (KOSN)?
Unaprijed hvala

Mjerni trafo se vraćaju na indijsko tržište:
http://www.koncar.com/hrv/novost.asp?nov_id=2037

http://www.jutarnji.hr/zet-zasto-je-30-tramvaja-svaki-dan-na-servisu–to-zagrepcane-stoji-450-milijuna-kuna-/934116/

lose… lose…

https://www.youtube.com/watch?v=qp5hxHPlTq8


http://www.jutarnji.hr/zet-zasto-je-30-tramvaja-svaki-dan-na-servisu–to-zagrepcane-stoji-450-milijuna-kuna-/934116/

lose… lose…


"Kotači, podvozje i hidraulika"?? Ovo objavi na temi Gredelj.
Kada eksplodira transformator onda se javi ovdje! 😀



http://www.jutarnji.hr/zet-zasto-je-30-tramvaja-svaki-dan-na-servisu–to-zagrepcane-stoji-450-milijuna-kuna-/934116/

lose… lose…


"Kotači, podvozje i hidraulika"?? Ovo objavi na temi Gredelj.
Kada eksplodira transformator onda se javi ovdje! 😀
[/quote]

Kad se tramvaj ne proda nigdje osim u Zg, ovakva vijest ziher nije dobra… Svejedno tko radi koji dio ako se tramvaj ne prodaje, nije dobro za Koncar… i ak netko stavi tapecirung makar kaj je kancerogen iili slicno, sad karikiram, i netko to objavi, opet nije dobro za Koncar…

https://www.youtube.com/watch?v=qp5hxHPlTq8

Aha, tako misliš, ma dobro – bit će bolje. Dobro da se svi problemi otkriju prije nego tramvaj završi u izvozu tako da će sljedeće verzije biti bolje.

Inače mi osobno ti tramvaju (za sada) baš i nisu naročito važni. Važniji su mi stari proizvodi u kojima se ima više iskustva, gdje se ima određeni (zasluženi) ugled i koji se već konkurentno izvoze.
Ovi svi novi proizvod su rizik, svjesni rizik, neki od njih moraju uspjeti neki moraju propasti, to je tako. Što će na kraju biti sa tramvajima zbilja ne znam i nije mi tu težište moje pažnje, ali otkriti sve mane na vrijeme korak je prema tome da možda to i bude jedna od stvari koje će dugoročno biti uspješne.

New Report

Close