Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
KOEI | 412,00 | 1.648 | 4 | 408,00 | 412,00 | 0,49% |
He, pa naš Davor je imao 5386 dionica Končara. Ništa čudno da je 2000 dionica darovao nekoj dragoj osobi (supruzi, sinu, kćerci, možda kakvoj simpatiji…). [cool]
Kad ga strpaju u zatvor da mu ne mogu oduzeti dionice [lol]
VIJESTI
| < 2010 | sij | velj | ožu | tra | svi | lip | srp | kol | ruj
KUĆANSKI APARATI RAZVILI PROBNU SERIJU ŠTEDNJAKA
KONČAR – Kućanski aparati proizveli su probnu seriju štednjaka širine 550 mm. Novi tip štednjaka zamjenjuje model iste širine koji KONČAR proizvodi već četrdesetak godina te ga je u različitim izvedbama prodalo više od 2,5 milijuna komada.
Radna ploča štednjaka (emajlirana ili od nehrđajućeg čelika) proizvodit će se u nekoliko izvedbi: staklokeramička ploča, četiri električne ploče, zatim s dva plamenika i dvije električne ploče, s tri plamenika i jednom električnom pločom te s četiri plamenika.
Štednjak ove širine najzastupljeniji je na tržištima Hrvatske i u zemljama bivše Jugoslavije, a tržišna prednost mu je što ga konkurencija nema u proizvodnim programima
"Na zagrebačkom Glavnom kolodvoru svečano je ispraćen prototip elektromotornog vlaka za regionalni promet koji je krenuo na predstavljanje na Sajam prometne tehnike InnoTrans 2010 u Berlinu. "
"A da su Gredelj i Končar složili doista dobar i atraktivan vlak za regionalni promet, svjedoče brojni azijati, prvenstvno Kinezi i Koreanci, koji su jučer i danas na sajmu svojim kamerama bilježili svaki detalj vlaka. Iako se vlak na prvi pogled odlikuje prilično atraktivnim dizajnom (čak bi se moglo reći da je ljepši od svih konkurentskih europskih vlakova dovezenih na prostor berlinskog sajma), objektivi azijskih kamera prvenstveno su usmjereni prema onim dijelovima koji se nalaze u podnožju vlaka. Stoga bi se lako moglo dogoditi da za koju godinu na europske pruge dođu vlakovi koji će biti napravljeni prema zamislima Končarovih inžinjera, ali u Kini, čiji državni dužnosnici uvijek imaju vremena za promociju takvih proizvoda svojih kompanija. "
http://www.liderpress.hr/Default.aspx?sid=110216
Ma treba im pouzimati te fotoaparate i razbiti od glave njihove lopovske!
Ali zar se to i ne može nekako "zaštiti", nekakvim laganim tankim limom sve to dolje fino umotati, da samo kotači vire, da se ništa ne vidi.
Ne znam čemu to sve tako "golo", kao i oni tramvaji, ako ste ih kad vidjeli odozgor, gore uopće nije prekriveno onim finim plavim oklopom nego sve se vidi kao da gledaš otvoreni stroj, to je isto i radi estetike (jer netko nekada tramvaj vidi odozgor, iz zgrade) trebalo oklopiti.
Prestalo je istresanje a počelo skupljanje naloga na bidu… Još fali samo neka dobra vijest iz Berlina i leti leti Končar [smiley] [thumbsup]
Hehe, trafići, trafići!
Jedina stvar koju stvarno imamo istovremeno i bolju od većine svjetske konkurencije, i jeftiniju od većine svjetske konkurencije, a što je jedina prava formula uspjeha, jedina stvarna konkurentska pozicija koju nitko ne može tek tako ignorirati. Jer kada "mudro investira" onda bira tvoj proizvod – jednostavno jer mu se najviše isplati! A u teškim smo vremenima, treba se ponašati što mudrije!
Vlakic je lijep. Ne zaostaje za svojom konkurencijom. Jedino ne kuzim zasto ima na upravljackoj ploci windowse… 🙂 Znala se cuti sala poput kaj ako se pojavi na ekranu "Fatal Error"… 🙂
"A da su Gredelj i Končar složili doista dobar i atraktivan vlak za regionalni promet, svjedoče brojni azijati, prvenstvno Kinezi i Koreanci, koji su jučer i danas na sajmu svojim kamerama bilježili svaki detalj vlaka. Iako se vlak na prvi pogled odlikuje prilično atraktivnim dizajnom (čak bi se moglo reći da je ljepši od svih konkurentskih europskih vlakova dovezenih na prostor berlinskog sajma), objektivi azijskih kamera prvenstveno su usmjereni prema onim dijelovima koji se nalaze u podnožju vlaka. Stoga bi se lako moglo dogoditi da za koju godinu na europske pruge dođu vlakovi koji će biti napravljeni prema zamislima Končarovih inžinjera, ali u Kini, čiji državni dužnosnici uvijek imaju vremena za promociju takvih proizvoda svojih kompanija. "
http://www.liderpress.hr/Default.aspx?sid=110216
Ma treba im pouzimati te fotoaparate i razbiti od glave njihove lopovske!
Ali zar se to i ne može nekako "zaštiti", nekakvim laganim tankim limom sve to dolje fino umotati, da samo kotači vire, da se ništa ne vidi.
Ne znam čemu to sve tako "golo", kao i oni tramvaji, ako ste ih kad vidjeli odozgor, gore uopće nije prekriveno onim finim plavim oklopom nego sve se vidi kao da gledaš otvoreni stroj, to je isto i radi estetike (jer netko nekada tramvaj vidi odozgor, iz zgrade) trebalo oklopiti.
Opet smo mi najpametniji – za promjenu dobro bi bilo da budemo vrijedni i odgovorni ko Kinezi.
Opet smo mi najpametniji – za promjenu dobro bi bilo da budemo vrijedni i odgovorni ko Kinezi.
što se tiče vlakova, tramvaja i sl., naravno da nismo niti najpametniji niti jedni od najpamatnijih, daleko od toga… ja samo kažem da se ne smije dopustiti KRAĐA!
Kinezi mogu biti ne znam koliko vrijedni i odgovorni, ali krađu se ne smije tolerirati.