Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
KOEI | 408,70 | 78.880 | 193 | 408,00 | 412,00 | -1,45% |
Isprika krivi stupac sam gledao godišnja dobit nije udvostručena već je veća za 16 milijuna kuna, a koeficijent likvidnost je bio na razini 4. kvartala, godišnji je 2,24.
[rolleyes]
lp
Pa dobro kolega, prvo ste pogriješili u ocjeni izvješća, a potom i u dijagnozi pogreške. Pa što vam se to događa, previše sreće u malo vremena? Koliko vidim, originalna pogreška je bila u tome što ste gledali i opisivali NEKONSOLIDIRANO izvješće, koje doista prikazuje za više od 2x veću dobit od lanjske, te 30 mil kn dobiti u zadnjem kvartalu, a onda umjesto toga spominjete nekakve krive stupce i trupce, jao!
Uh! Vidim da ću odsad i vaše postove morati čitati s dodatnom dozom kritičnosti i opreza.. [wink]
A vama bih savjetovao da, dok vas ne prođe takvo stanje prevelike sreće, prije pritiska na tipku BUY svaki put izbrojite do 10, da ne biste slučajno greškom pritisli SELL !!
[/quote]
Eto, to vam je posljedica kada gledaš bilancu i RDG, nakon slavlja koje si imao i kapljice dobrog vina.
[smiley]
Nego, pa da, nekonsolidirano izvješće, kao i konsolidirano je fenomenalno.
BRAVO!
Dajte, kolega plavi prestanite se izvlačiti.
Svjesno obmanjujete forumaše sa krivim izračinima i onda kao, joj malo sam popio.
Ja ne znam što je gore , da li to što svjesno obmanjujete ili što dajete krive podatke pod utjecajem alkohola.
Kolega, tko vas može shvatiti kao ozbiljnog forumaša ako pijete dok čitate financijska izvješća?
Dajte se uozbiljite, ipak je ovo ozbiljan poslovni forum.
Vaše navike ostavite za kućnu upotrebu
Dajte, kolega plavi prestanite se izvlačiti.
Svjesno obmanjujete forumaše sa krivim izračinima i onda kao, joj malo sam popio.
Ja ne znam što je gore , da li to što svjesno obmanjujete ili što dajete krive podatke pod utjecajem alkohola.
Kolega, tko vas može shvatiti kao ozbiljnog forumaša ako pijete dok čitate financijska izvješća?
Dajte se uozbiljite, ipak je ovo ozbiljan poslovni forum.
Vaše navike ostavite za kućnu upotrebu
Ne znam kako ti netko odmoderira takav post, kad je jedina nakana istog da provociraš.
U postu koji sam naveo prvotno nema nikakve obmane sve stoji, čak nisam trebao niti ispravljati, jedino je trebalo napomenuti da se radi o matici, odnosno o nekonsolidiranom izvješću.
Čemu provokacije kolega i nekolegijalnost?
Rekao bi vam da mi nešto napravite, ali neću, jer već ima tko, tako da nemojte zamjeriti.
Jer vidim da vam imponiram i da ste opčinjeni sa mnom.
lp
Mislim da je ovaj zadnji post kolege plavog od 09:27,teška povreda pravila ovog foruma i predlažem moderatoru da izbrišete taj post ,te moderirate dotičnog barem dok se ne otrijezni.
Evo kako to izgleda kod KOEI sa zadnjim izvješćem:
P/S 0,47
P/E 10,82
P/B 0,88
ROE 8,18% 4/09 9,04% 8,02%
ROA 3,55% 4/09 3,92% 3,15%
EBIT marža 1,38% 4/09 0,26% 2,33%
EBITDA marža 11,57% 4/09 11,82% 11,36%
NPM 3,88% 4/09 4,60% 3,25%
Pokazatelji likvidnosti
Koef. tekuće likvidnosti 2,25 4/09 2,25 1,83
Koef. ubrzane likvidnosti 1,65 4/09 1,65 1,31
Novac (+fin.krat.)/share 179,31 4/09 179,31 156,05
Novac (+fin.krat.)/P 36,72% 4/09 36,72% 31,96%
Broj dana naplate potraž. 148,24 4/09 161,31 147,27
Koef. obrta potraživanja 2,46 4/09 2,26 2,48
Pokazatelji zaduženosti
D.dug/kapital 5,43% 4/09 5,43% 5,25%
Dug/kapital 71,15% 4/09 71,15% 97,46%
Dug/aktiva 30,88% 4/09 30,88% 38,28%
Fundamentalno jaaaaaaaako jeftino.
lp
U poslovnom neboderu u Zagrebu obilježena je 89. obljetnica KONČARA.
KONČAR je tijekom svoje povijesti u kontinuitetu stvarao i stvara industrijsku povijest hrvatske elektroindustrije, a svoj potpis ima na svim energetskim kartama svijeta.
U uvodnoj riječi na svečanosti mr. Renata Godek, direktorica Marketinga i informiranja, podsjetila je na najvažnije odrednice i događanja u dugoj povijesti koncerna, a Marina Kralj Miliša, članica Uprave uručila je »KONČAREVE nagrade« najboljim studentima Tehničkog veleučilišta u Zagrebu.
»KONČAREVA nagrada« ustanovljena je u travnju 2003. godine i dodjeljuje se pod tradicionalnim motom KONČARA »Najbolja investicija je investicija u ljude« najuspješnijim studentima pojedinih studijskih godina Elektrotehničkog i Informatičko-računarskog odjela Tehničkog veleučilišta tijekom posljednje akademske godine.
Društveno odgovorno ponašanje važan je čimbenik poslovne politike KONČARA, pa se određeni iznos prigodom obilježavanja godišnjice već tradicionalno izdvaja i u humanitarne svrhe. Ovaj put KONČAR je dodijelio donaciju Klinici za dječje bolesti Zagreb, i to za nabavu kirurške opreme za operacijsku dvoranu.
Lijepo, lijepo nema šta [smiley]
P/NCAV = 1,10
.. neznam baš da trenutno ima nešto povoljnije od KOEI-a na zse?? nek me netko razuvijeri?
P/NCAV = 1,10
.. neznam baš da trenutno ima nešto povoljnije od KOEI-a na zse?? nek me netko razuvijeri?
ako gledaš samo to, onda ima 😀
BCIN P/NCAV cca. 0,80
FRNK P/NCAV cca. 0,95
JDGT P/NCAV cca. 0,97
(sve tri firme do sada uvijek pozitivnog poslavanja, i dalje pozitivnog poslovanja, i sličan nastavak se očekuje i dalje… i sve osim ove srednje, iako male, kvalitetnog odnosa uprave prema manjinskim dioničarima koji su uglavnom zaposlenici tih društava). Najveći problem koji mnogima smeta: ekstremna nelikvidnost dionice!
Evo malo novog poslića
| < 2010 | sij | velj
ZA DUBAI PROIZVEDEN DOSAD NAJVEĆI I NAJZAHTJEVNIJI TRANSFORMATOR U KONČARU
U ispitnoj stanici KONČAR – Energetskih transformatora izvedena su završna rutinska, tipska i specijalna ispitivanja na najvećem i dosad najzahtjevnijem proizvodu tog Društva. Ispitan specijalni trofazni mrežni autotransformator nazivne snage 505 MVA, nazivnog napona 400 kV/132 kV (/10,47 kV) prvi je od osam proizvoda koje će KONČAR isporučiti za tvrtku DEWA – Dubai Electricity and Water Authority iz Ujedinjenih Arapskih Emirata.
Ukupna dužina transformatora s rashladnim sustavom je 20 metara. Sam transformator širine je 3,3 metra, visine 4,3 metra i dužine 12,3 metra, dok je širina i visina rashladnog sustava šest metara.
Valja istaknuti da je zbog dimenzija transformatora (čija transportna težina transformatora bez ulja, opreme i rashladnog sustava iznosi 215 tona), kao i specifičnih zahtjeva na parametre bilo potrebno u samoj konstrukciji primijeniti brojna nova i dosad nestandardna rješenja.
[smiley] [smiley]
Svaka čast Končarevcima!! Ovo izgleda impresivno. E u tom Dubaiju očito sve mora biti nenormalnih dimenzija [lol]
Ali društva (ovisna i pridružena) Grupe Končar očito mogu svjetski konkurentno sudjelovati u tim njihovim čudima.
Čisto iz znatiželje me zainteresiralo nakon ovoga pitanje "bi li možda i naši građevinari možda slično kao Končar u svojoj pak struci mogli jednako svjetski konkurentno sudjelovati u gradnji čuda?" Npr. Burj Dubai izgraditi? Svjetske otoke? Ili bilo što drugo tamo? 😀
Končar u svojoj području čuda gradi bez problema!! 😉
Svaka čast Končarevcima, svaka čast Končar Grupi (49 % časti joj pripada, to je ipak dosta, nažalost 51 % ide Siemensu na čast).
Ne znam kakva je profitabilnost toga posla (ali trebala bi biti primjerena), ali u svakom slučaju lijepa referenca. Ne zaboravimo da firme ove vrste rade "za 2 stvari": za dobit (kratkoročan rez) i za reference (radi dugoročnog rez sumom budućih kratkoročnih rez a koje reference omogućavaju). "Postizanje referenci" je u ovoj vrsti firme nešto kao u drugačijim firmama "ulaganje u brend/marketingom".
Ovo svakako predstavlja jednu novu vrijednost koja će u budućnosti koristiti (prilikom dobivanja poslova).
Gledan bilancu Končara… Nabrekla ko purica pred klanje… Jedno stotinjak miliončeka dividende za vjerne dioničare ne bi ni osjetila… [tongue]
18. veljača 2010.| Ksenija Puškarić
HŽ traži od države 6,5 milijardi kuna
"Prema Programu modernizacije željezničkih vozila što ga je krajem siječnja Uprava HŽ Holdinga predala Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture, u sljedećih pet godina potrebno je izdvojiti 6,5 milijardi kuna za nova vozila i modernizaciju postojećih.
Većina tog novca, 5,5 milijardi kuna, predviđeno je za nabavu novih motornih vlakova, teretnih vagona i vučnih vozila, dok se u modernizaciju planira utrošiti milijardu kuna. Ove bi godine izdvajanja bila najskromnija, iznosila bi tek oko 720 milijuna kuna, a veći investicijski val započeo bi iduće godine. U 2011. za modernizaciju i nova vozila utrošilo bi se oko 1,5 milijardi kuna, dok bi se u preostale četiri izdvajalo po milijardu kuna godišnje. Prema tom petogodišnjem planu, koji je Poslovnom dnevniku ustupio izvor HŽ-a, nabavila bi se ukupno 92 motorna vlaka, 67 elektromotornih vlakova, 25 dizelskih motornih vlakova, 1280 teretnih vagona, 35 vučnih vozila, 15 višesustavnih lokomotiva te 20 dizelskih električnih lokomotiva. Uglavnom bi ih radile domaće tvrtke. Nabava je nužna zbog starosti postojećih."
Kako bi ova vijest mogla odmoći Končaru?
BOJIM SE NIKAKO !!!!
A pošto je danas kolega plavi iskrcao svoj KOEI na Lokalnom dnu mislim da dioničari KOEI-a više nemaju niti tu zapreku za rast.
Molim stručnije kolege da izračunaju koliko je to milijardi novaca kad Končar ispostavi fakturu za 92 vlaka i 35 lokomotiva.