KOEI (Končar-Elektroindustrija d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska KOEI (Končar-Elektroindustrija d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 30.09.2024. u 04:44
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
KOEI
369,07
15.870
43
368,00
370,00
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

KOEI je koncern sastavljen od više povezanih društava (članica grupe). Dobit iz poslovanja članica grupe matica iskazuje kao financijski prihod. Što su veći financijski prihodi, znači da su članice grupe bolje poslovale. Ne vidim ovdje ništa spornog.

Bitno je da su se prihodi i dobit u ovim kriznim vremenima zadržali gotovo na istoj razini kao godinu ranije. Malo je firmi (nažalost) kojima će to uspjeti.


Dobit iz poslovanja članica grupe matica iskazuje kao financijski prihod. Što su veći financijski prihodi, znači da su članice grupe bolje poslovale. Ne vidim ovdje ništa spornog.

ajde vorda da se jednom i ti "fin. prihodi" končara razjasne.
bitniji FIN PRIHODI:
– Kamate, teĉajne razlike, dividende, sliĉni prihodi iz odnosa s nepovezanim poduzetnicima i drugim osobama: 19.408.689
ovo je od nepovezanih poduzetnika. mislim da je većinom poz. tečajne razlike (koje se baj d vej skoro ponište s neg. teč razlikama u rashodima – zato i mislim da su većinom teč razlike)

Dio prihoda od pridruženih poduzetnika i sudjelujućih interesa: 25.549.142
ovo je od onih koji ne idu u konsolidaciju zbrajanjem prihoda, rashoda itd, nego onon drugom metodom jer končar ne kontrolira 50% ili više: Pridruženo društvo: ENERGETSKI TRANSFORMATORI

Koliko ja vidim – ništa sporno.

Never pay the slightest attention to what a company president ever says about his stock. Bernard Baruch

Jedno od onih fundamentalnih pitanja: "Zašto Kinezi mogu a mi ne možemo? :grrrrr:"

http://www.byd.com/showroom.php?car=e6

Firma stara niti punih 6 godina, do nedavno manja od Končara, može napraviti nešto ovakvo… a mi… mi (Končar/KONČAR – Električna vozila d.d. ) niti na kraj pameti nikome da bi se nešto takvo slučajno moglo postići i kod nas, ni u čijim ni najluđim snovima, mi samo vlakove, tramvaje… a nešto ovakvo za šire tržište, možda čak i za jednostavnije za proboj u izvoz… nema šanse da bi se kod nas moglo napraviti. Kako oni sve mogu a mi ne 🙁

zato što oni mogu pit zagađenju vodu, disat smrdljiv dim, jest kancerogenu rižu, odreć se djece, obitelji, slobodnog vremena i gušta a mi ne možemo….hvala bogu.


Jedno od onih fundamentalnih pitanja: "Zašto Kinezi mogu a mi ne možemo? :grrrrr:"

Firma stara niti punih 6 godina, do nedavno manja od Končara, može napraviti nešto ovakvo… a mi… mi (Končar/KONČAR – Električna vozila d.d. ) niti na kraj pameti nikome da bi se nešto takvo slučajno moglo postići i kod nas, ni u čijim ni najluđim snovima, mi samo vlakove, tramvaje… a nešto ovakvo za šire tržište, možda čak i za jednostavnije za proboj u izvoz… nema šanse da bi se kod nas moglo napraviti. Kako oni sve mogu a mi ne 🙁

1. nekonkurentnost
– kod nas su veci troskovi rada
– nemamo podršku vlastite industrije (pa i koncarov tramvaj je podosta izgradjen od uvoznih dijelova, sto opet povisuje cijenu konacnog proizvoda)
-nemamo podrsku drzave kao sto Kinezi imaju (pa ako zapne bude KP ulupala novaca u firmu)
– nemamo vlastito trziste (u slucaju "tihog bojkota" vanjskih trzista – sjeti se tramvaja, te aute ne bismo mogli prodavati (u vecem broju) na vlastitom trzistu kao recimo Kinezi)

to je ovako iz glave…

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje


Jedno od onih fundamentalnih pitanja: "Zašto Kinezi mogu a mi ne možemo? :grrrrr:"

http://www.byd.com/showroom.php?car=e6

Firma stara niti punih 6 godina, do nedavno manja od Končara, može napraviti nešto ovakvo… a mi… mi (Končar/KONČAR – Električna vozila d.d. ) niti na kraj pameti nikome da bi se nešto takvo slučajno moglo postići i kod nas, ni u čijim ni najluđim snovima, mi samo vlakove, tramvaje… a nešto ovakvo za šire tržište, možda čak i za jednostavnije za proboj u izvoz… nema šanse da bi se kod nas moglo napraviti. Kako oni sve mogu a mi ne 🙁

Imas jos bolji primjer na http://www.think.no

Vidio ih i uzivo



Jedno od onih fundamentalnih pitanja: "Zašto Kinezi mogu a mi ne možemo? :grrrrr:"

Firma stara niti punih 6 godina, do nedavno manja od Končara, može napraviti nešto ovakvo… a mi… mi (Končar/KONČAR – Električna vozila d.d. ) niti na kraj pameti nikome da bi se nešto takvo slučajno moglo postići i kod nas, ni u čijim ni najluđim snovima, mi samo vlakove, tramvaje… a nešto ovakvo za šire tržište, možda čak i za jednostavnije za proboj u izvoz… nema šanse da bi se kod nas moglo napraviti. Kako oni sve mogu a mi ne 🙁

1. nekonkurentnost
– kod nas su veci troskovi rada
– nemamo podršku vlastite industrije (pa i koncarov tramvaj je podosta izgradjen od uvoznih dijelova, sto opet povisuje cijenu konacnog proizvoda)
-nemamo podrsku drzave kao sto Kinezi imaju (pa ako zapne bude KP ulupala novaca u firmu)
– nemamo vlastito trziste (u slucaju "tihog bojkota" vanjskih trzista – sjeti se tramvaja, te aute ne bismo mogli prodavati (u vecem broju) na vlastitom trzistu kao recimo Kinezi)

to je ovako iz glave…

[/quote]
mi moramo pošovati patente, a oni ne..

a i ono što je rekao knox je prilično na mjestu.. Uostalom, tko hoće vozit te pederske aute?

https://childhealthsafety.wordpress.com/2012/03/14/government-experts-cover-up-vaccine-hazards/


a i ono što je rekao knox je prilično na mjestu.. Uostalom, tko hoće vozit te pederske aute?

kao što je pokazao alien


Imas jos bolji primjer na http://www.think.no

Vidio ih i uzivo

žele ih voziti Austrijanci, i za to su čak stimulirani od države, kada bi ti auti (što će biti slučaj sa kineskim) bili i sami po sebi relativno jeftini, pa uz državnu stimulaciju kupnje pa uz 3 puta manje troškove "goriva"… mogli bi i drugi "s jedne strane štedljivi a s druge ekološki osviješteni" narodi postati zaljubljenici u takve aute (Nijemci, Šveđani, Norvežani, Nizozemci…), Talijani inače vole sve "pederske stvari" no na njim možda ne možemo računati jer oni vole svoje aute najviše na svijetu i neće tuđe… a imaš pravo: niti na Hrvate, jer Hrvati kao Balkanci nikada neće biti ekološki osvješteni, nikada neće biti štedljivi, i naravno uvijek će biti "ovako bogati" (na tuđi račun… na kredit… na vlastitu propast).

Kineski auto, koji je "ekološko a ipak relativno povoljno čudo tehnike" (pročitajte specifikacije) bi rado vozio i g. Warren Buffett, on inače voli "konzumirati svoje proizvode", a spomenute kineske kompanije (inače najboljeg proizvođača baterija na svijetu, u tome je kvaka, nikakva radna snaga i sl., pa i u Japanu je radna snaga skupa, pa Toyota super funkcionira, radi se o visokotehnološkom proizvodnom procesu, nije ovo radno intenzivna djelatnost) od nedavno je 10 % suvlasnik i Berkshire Hathaway.

Hrvati niti žele voziti takav auto – slažem se, ali niti imaju dovoljno pameti da ga naprave… radna snaga lako (ako ništa drugo tvornicu otvorimo u BIH, tamo je radna snaga srednjoročno jeftinija gotovo i od Kineske, naime toj državi neće baš cvjetati ruže, a Kineska radna snaga je u zadnje vrijeme sve skuplja), problem je znanje, tehnologija… koju mi nemamo, jer smo pretromi, recimo propustilo smo primjetiti u zadnjih 10 godina važnost baterija… pa recimo nešto na tom polju napraviti, sada imamo Kineze sa najboljom baterijom na svijetu, i možemo samo kupiti patent od njih ili gotovi proizvod (vjerojatnije), drugog načina nema da imamo jednako dobru bateriju – a baterija je ključna u električnim automobilima. Ostalo bi čak naša dva automobilska klastera i neke firme koje nisu niti u Istarskom niti u Zagrebačkom klasteru a rade za europsku autoindustriju mogle napraviti dobrim dijelom same, nešto malo uvezemo, Končar većinom može svu elektroniku, jedino što nam fali: baterija – ključni dio sustava [lol] To znači da smo nešto važno propustili… onaj tko sada ima baterije kao relativno ne prepokmpicinra (nepreskup proizvod) ima nešto vrlo vrijedno u suvremenom svijetu mobitela, laptopa… električnih automobila… baterija je njihova jedina prednost, pameti za ostalo bi možda i mi nekako našli, kapitala također, radne snage također (kako Japanci, Nijemci… mogu, nisu Hrvati još skuplji, susjedi svakako nisu!), jedino nemamo – ključni dio, nažalost 😛


To znači da smo nešto važno propustili… onaj tko sada ima baterije kao relativno ne prepokmpicinra (nepreskup proizvod) ima nešto vrlo vrijedno u suvremenom svijetu mobitela, laptopa…

Prepokmpicinra?

When speculation has done its worst, two and two still make four.


Prepokmpicinra?

tako se na kineskom kaže prekomplicirana [lol] , želim reći da relativno jednostavan proizvod a danas i trajno vrlo važan i sve važniji i sve potrebniji a i u kojem se može biti bolji od drugih ako na vrijeme razviješ tehnologiju, nije skupo razviti tehnologiju (kao neke druge tehnologije), a ipak jedna važna i ne svakom dostižna tehnologija (jer oni koji prvi "zasurfaju" na valovima ipak tehnologije iako ne jako brzo napredujuće kao recimo kompjuterski čipovi i sl., uvijek će biti korak ispred drugih), nešto kao transformatori, eh gdje bi nam bio kraj da smo u baterijama jednako jaki kao u transformatorima! 😀

Tebi prste idu brže od misli ako je to moguće [lol]

Ma slažem se s većinom napisanog, osim da nije skupo razviti tehnologiju. Prvi razvitak tehnologije zahtijeva najveća ulaganja i troškove bilo da je riječ o autu, čokoladi, čepu, ili nečem drugom. S druge strane imitiranjem razvijenih ili korištenjem patenta se ti troškovi mogu izbjeći. Ja sam još uvijek skeptičan glede prilagodljivosti Končara na krizu, čekam 1Q [wink]

When speculation has done its worst, two and two still make four.

Da, zašto mi ne počnemo raditi space shuttleova? Sve je to tako jednostavno. [rolleyes]

ume da broji sarafe, ali krivo:procenat i tacno; povjest;samnom, neznam, 100 ATPL=1000E, uvjek, vjest..plata?!, dejstvuje

New Report

Close