Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
KOEI | 408,73 | 76.024 | 186 | 406,00 | 412,00 | -1,93% |
http://www.poslovni.hr/32545.aspx
IZRAVNA POGODBA ZAGREBAČKOG HOLDINGA S CROTRAMOM VRIJEDNA 130 MIL. EURA
Narudžba 70 tramvaja 12 milijuna eura skuplja nego 2002.
Čini se meni da je Bago prodao foru Banditosu.
Grad je tražio nižu cijenu za nove tramvaje, a pogodbom utvrđena 10 % viša cijena.
Službeno od konzorcija Crotram objašnjenje je da je to zbog povečanja cijena materijala.
Uvidom u zadnje FI KOEI imamo lijepu stavku pod kratkotrajna imovina – zalihe – 510 miliona kuna.
He, he, mogao bi danas Končar dotaknuti 800 kuna[smiley2]
800 kn je sad vec jako izgledno. Ne vjerujem da ce veliki jos dugo moci drzati brane…
3 mil. kn ušlo danas u KOEI po prosječnoj cijeni od 745,32 kn. U jednom trenutku se vidjela prodaja na 815 kn jer je brana na 800 maknuta. Cijena jednog TMK 2200 stoji 1,85 mil. eura i na njemu se sad dobro zarađuje.
Pazite prodaje na KOEI:
750 -44
759 – 59
779 – 200
780,14 – 8
785 – 30
800 – 500
814,99 -20
itd. itd. prodaja sva sitna osim ovih 500 komada na 800 prodaje praktički ozbiljnije i nema. [smiley2]
U ZET-u i Končaru potvrdili su da su Marokanci zainteresirani za nove niskopodne tramvaje. Rabat i Casablanca uvode tramvajski promet, a mi smo preko našega veleposlanstva u Maroku uputili pismo u kojem smo im predočili da osim tramvaja možemo sagraditi i cijelu elektroničku infrastrukturu kaže član uprave Končara Božidar Piler.
Ovo je stara vijest. Da li netko ima iz Končara kakvo saznanje o tome što se događa sa ovim poslom ? Končar okuplja kooperante koji su mu potrebni za izradu većeg broja tramvaja . Što se događa ?
Koliko ja znam, Varšava je bila jako zainteresirana za tramvaj. Bila je raspisala natječaj i Končar se nije javio jer tada još nije dostigao proizvodnju od 3 tramvaja mjesečno. Navodno su poništili natječaj kako bi se Končar ponovo mogao javiti. U natječaju je navodno pomaknuta i prva isporuka i ukupni rok kako bi se omogućilo Končaru da sudjeluje… Međutim ima jedan problem u priči, a to je da oni imaju veći razmak između tračnica pa je upitno dal je stvar izvediva… Za Maroko moram priznati da nisam ništa čuo…
Ali se bilo prije govorilo da im neće biti lako proizvoditi 3 tramvaja mjesečno (dok tu proizvodnju nisu dosegli), tako da se ne mogu javljati na nove natječaje. Sada kad ih proizvode 3 i ako dio outsourcaju možda mogu i više… Nadajmo se da mogu 🙂
Eto to su neke informacije rekla-kazala koje sam ja čuo… Šta je i dal je istina ne znam točno…
Pazite prodaje na KOEI:
750 -44
759 – 59
779 – 200
780,14 – 8
785 – 30
800 – 500
814,99 -20
Netko pokušava štopati sa 1.000 komada na 765. Mislim da će to danas otići u čvrste ručice.[smiley2][smiley2][smiley2]
Međutim ima jedan problem u priči, a to je da oni imaju veći razmak između tračnica pa je upitno dal je stvar izvediva…
Što je razmak tračnica veći, to je tehnološki lakše proizvesti tram.
zare:
”
Međutim ima jedan problem u priči, a to je da oni imaju veći razmak između tračnica pa je upitno dal je stvar izvediva…
”
Što je razmak tračnica veći, to je tehnološki lakše proizvesti tram.
Da ali nije cilj raditi novi proizvod nego prodati onaj koji imaš…
Ma lako o tračnicama, već bitno da se posao dobije i odradi.
Vidim da se više nikome ne pise o Končaru.[smiley3]
quote=zare]
Da ali nije cilj raditi novi proizvod nego prodati onaj koji imaš…
[/quote]
Kolega. Nema riječi o novom proizvodu; Sanduk i nadgrađe ostaju isti, mijenja se samo okretno postolje. Ono se ionako ne proizvodi (za sada) u hrvatskoj već kupuje gotovo vani. Na postolje se pripašu motori, što predstavlja dopunski posao ali je lakše izvesti kada je veći razmak tračnica.
Malo sam skrenuo s teme ali sam želio objasniti da je posao s Varšavom, koji spominjete, izvediv. Problem je dobiti posao (nema ozbiljne reference) i izvesti isti (Končar baš nema kapaciteta, a Gredelju ga ne želi prepustiti).
zare:
”
Međutim ima jedan problem u priči, a to je da oni imaju veći razmak između tračnica pa je upitno dal je stvar izvediva…
”
Što je razmak tračnica veći, to je tehnološki lakše proizvesti tram.
Rusi već 50-60 godina imaju osovine sa podesivim razmakom kotača zbog različitih širina tračnica.