KOEI (Končar-Elektroindustrija d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska KOEI (Končar-Elektroindustrija d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 06.11.2024. u 00:07
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
KOEI
402,13
56.700
141
400,00
404,00
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/bago-novi-tramvaj-ce-uspjeti-i-na-stranim-trzistima,40353.html

Bago: Novi tramvaj će uspjeti i na stranim tržištima
Autor/izvor: Marina Šunjerga – marina.sunjerga@seebiz.eu
ZAGREB – "Donijet ćemo odluku da nama treba 60 tramvaja TMK 2200-K", rekao je gradonačelnik Grada Zagreba, Milan Bandić najavivši nastavak suradnje konzorcija CROTRAM-a i Grada Zagreba.http://www.seebiz.eu/hr/tvrtke/transport/bago-novi-tramvaj-ce-uspjeti-i-na-stranim-trzistima,40353.html

Meni su dvije stvari zanimljive
-Naglasio je da su u konzorciju počeli razrađivati koncepte tramvaja prilagođene za različite širine kolosijeka, kako bi se mogli natjecati na više međunarodnih natječaja.

@Fish
, znaci do sada su se samo radili tramvaji za razmak tracnica od 1000 mm?

-Objasnio je da od 100 kompanija koje proizvode tramvaje u svijetu, samo njih 5 ima razvijen model niskopodnog tramvaja, čime se CROTRAM svrstao među najjače kompanije u svijetu.

@Fish
, istina ili samo bacaju bombe? Ako znas naravno….

Tko nema ni jednog prijatelja ide kao stranac po zemlji.

http://www.liderpress.hr/Default.aspx?sid=70498

Spekuliranje nije za glupane, mentalne lijenčine i osobe inferiorne EIQ

U Osijeku se intenzivno radi na novim trasama tramvajskih pruga, a i postojeći tramvaji su iz "Marije Terezije". Baš si gruntam što se neko iz grada, županije i države ne sjeti pa sufinancira nove tramvaje hrvatske proizvodnje. Tehniku izrade imamo u malom prstu, lova ostaje u Hrvatskoj, a možda bi se zaposlio i koji novi djelatnik. Zašto ne spoje ugodno sa korisnim?
Ili je to samo utopijska misao za ovu državu? Vjerojatno ovo drugo ali bar je lijepo malo maštati…

Točno je da je Končar razvio samo tramvaj za uski kolosijek 1000mm. Takav je kolosijek u Zagrebu, Beogradu, Sofiji, Helsinkiju i još nekim gradovima.
Razviti postolje jako je složeno i skupo. Tek sada se Končar odlučio za razvoj širokog postolja čime se povećavaju mogućnosti prodaje vozila. Dakako da za takvo postolje treba i novi, širi sanduk.
Takav projekt, za Sarajevo, je u završnoj fazi.

Što se tiče proizvođača tramvaja istina je da svega 5-6 firmi proizvodi takvo vozilo. Razlog je skupi razvoj postolja, što većina nije spremna platiti. Posljedica je da su niskopodni tramvaji kojima je većina opreme smještena na krovu (jer je niskopodan te ispod poda nema mjesta) puno skuplji od visokopodnih. A onda takav tramvaj ima i uzak prolaz. To se riješava većim brojem širokih vrata. Željeni je efekt taj da se ljudi ne prešetavaju tramvajem, već da na ona vrata na koja su ušli i izađu iz tramvaja.

KONČAR - tradicija, znanje, odgovornost


Točno je da je Končar razvio samo tramvaj za uski kolosijek 1000mm. Takav je kolosijek u Zagrebu, Beogradu, Sofiji, Helsinkiju i još nekim gradovima.
Razviti postolje jako je složeno i skupo. Tek sada se Končar odlučio za razvoj širokog postolja čime se povećavaju mogućnosti prodaje vozila. Dakako da za takvo postolje treba i novi, širi sanduk.
Takav projekt, za Sarajevo, je u završnoj fazi.

Što se tiče proizvođača tramvaja istina je da svega 5-6 firmi proizvodi takvo vozilo. Razlog je skupi razvoj postolja, što većina nije spremna platiti. Posljedica je da su niskopodni tramvaji kojima je većina opreme smještena na krovu (jer je niskopodan te ispod poda nema mjesta) puno skuplji od visokopodnih. A onda takav tramvaj ima i uzak prolaz. To se riješava većim brojem širokih vrata. Željeni je efekt taj da se ljudi ne prešetavaju tramvajem, već da na ona vrata na koja su ušli i izađu iz tramvaja.


Ima smisla to sve sto ste napisali. U tramvaju se ne vozi 5-6 sati kao u autobusu, a nije nista neudobniji od autobusa.
Kakvi su troskovi odrzavanja autobus-tramvaj? Mozda nije tema, ali eto…

Tko nema ni jednog prijatelja ide kao stranac po zemlji.

Predstavljen novi, kraći niskopodni tramvaj
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=12521f51-2e0e-4411-b277-efda758e21f2&ref=lastadd

VUK DLAKU MJENJA A ĆUD NIKADA


Predstavljen novi, kraći niskopodni tramvaj
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=12521f51-2e0e-4411-b277-efda758e21f2&ref=lastadd

Zagrebački gradonačelnik Milan Bandić istaknuo je "da u vrijeme recesije i krize Grad Zagreb nije pod staklenim zvonom, prekriženih ruku sa svojim gospodarskim subjektima, nego demonstrira odgovornost za preživljavanje u kriznim vremenima".

[lol] [lol] [lol] [lol]

brzo svi prodajte koei jer propadaju


brzo svi prodajte koei jer propadaju

I ja tako mislim….zato lupam samo po bidu danas…
Vjerojatno da propadaju bila bi vec cijena.

Tko nema ni jednog prijatelja ide kao stranac po zemlji.



brzo svi prodajte koei jer propadaju

I ja tako mislim….zato lupam samo po bidu danas…
Vjerojatno da propadaju bila bi vec cijena.
[/quote]
tak treba udri po bidu ak nećeš pare izgubit. Brzo prodajte jer kasnije nećete uspjet

New Report

Close