KOEI (Končar-Elektroindustrija d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska KOEI (Končar-Elektroindustrija d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 22.12.2024. u 12:07
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
KOEI
444,72
239.702
539
444,00
448,00
-0,89%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Fischerman, a zasto uprava ili netko tko je zaduzen oko marketinga ne izade sa izjavom u javnost i kaze razlog iz kojega nije sklopljen posao u Sofiji? Jer ovako citam sve moguce natpise po internetu, kako Hrvatska ne moze nista izvesti i sl.

O tramvaju necu govoriti, jer nisam iz Zg-a, ali ne bi rekao da je bas tako los kao sto ga kolega Rocky zeli prikazati ili kolega Rocky ima 210cm,ha Rocky? [lol]

Tko nema ni jednog prijatelja ide kao stranac po zemlji.



Da li bolje paše blesavo, priglupo, debilno, idiotski? Biraj…

Bez uvrede ali stvarno samo blesav čovjek može tako loše složiti interijer tramvaja, pogotovo s obzirom o koliko se velikom projektu radi. Ovaj tramvaj kao da je dizajnirao netko tko se nikad u životu nije vozio u tramvaju.

Poanta je da se čovjek ugodnije osjeća u starim made in CZ tramvajima broj 14 i 4 (ne znam kako se zove točno taj model) nego u ovom novom čudu. Niti se možeš sjesti ko čovjek, niti ima dovoljno mjesta za primiti se. A i zna biti zagušljivo. Jedino je dobro što je niskopodni.

Ja itekako želim dobro Končaru. Upravo zato mi nije jasno zašto nisu uložili dodatna sredstva pa projektirali interijer u kojemu će se putnici ugodnije osjećati.

kak sam ja skužio, taj tramvaj ima jedan vagon(ili dio tramvaja, kako hoćeš) sa puno mjesta i jedan vagon sa malo mjesta. U tom vagonu s malo mjesta su one sjedalice koje su na onim širokim plastikama (bog te pitaj čemu to.. jel su neki motori ispod il šta? čemu ono..) i između kojih se jedva prođe. Kaj ja znam.. meni je tramvaj OK. Tramvaj ko tramvaj.
[/quote]

Nisam izdržao a da ne komentiram ovu temu iz razloga što se često vozim tramvajem. Pitam se zašto projektantima nije palo na pamet nakrcati tramvaj ili još bolje jedan dan kad je špica pozvati sve ljude iz tramvaja da im iznesu svoja pozitivna i negativna iskustva sa dotičnim tramvajem, a vjerujte da ih ima pregršt što zna svatko tko se vozio s istim. Tvrtke u svijetu prije nego prodaju neki proizvod utroše milijune nekog novca u istraživanje tržišta kako bi proizvod bio što funkcionalniji, jeftiniji, moderniji i niz drugih gluposti . Čemu onda isčuđavanja kad nešto nema prođu, a nisi se potrudio da ukloniš neke banalne nedostatke. Ne pada ostatak svijeta na domoljublje već hoće za svoje novce pravi proizvod.


kak sam ja skužio, taj tramvaj ima jedan vagon(ili dio tramvaja, kako hoćeš) sa puno mjesta i jedan vagon sa malo mjesta. U tom vagonu s malo mjesta su one sjedalice koje su na onim širokim plastikama (bog te pitaj čemu to.. jel su neki motori ispod il šta? čemu ono..) i između kojih se jedva prođe. Kaj ja znam.. meni je tramvaj OK. Tramvaj ko tramvaj.

Dobro ste shvatili. Ispod tih plastika su kotači. Oni su razlog zašto je prolaz uzak. Morate ih negdje smjestiti kad su već razmaknuti samo 1000 mm. Inače kad imate visokopodni tramvaj onda tih problema nema jer je pod visok te je sva oprema ispod njega. Imate široki prostor koji možete iskoristiti po volji, ali nemate niski pod što je za Zagreb bio uvjet.
Većina gradova u Europi ima kolosijek širine 1435 mm te je tada i niskopodni tramvaj komotniji.

Tramvaj ko tramvaj. Da ali ovaj je proizveden u Hrvatskoj i možda je jedan od rijetkih industrijskih proizvoda koje bi Hrvatska mogla ponuditi drugima.

KONČAR - tradicija, znanje, odgovornost


Nisam izdržao a da ne komentiram ovu temu iz razloga što se često vozim tramvajem. Pitam se zašto projektantima nije palo na pamet nakrcati tramvaj ili još bolje jedan dan kad je špica pozvati sve ljude iz tramvaja da im iznesu svoja pozitivna i negativna iskustva sa dotičnim tramvajem, a vjerujte da ih ima pregršt što zna svatko tko se vozio s istim. Tvrtke u svijetu prije nego prodaju neki proizvod utroše milijune nekog novca u istraživanje tržišta kako bi proizvod bio što funkcionalniji, jeftiniji, moderniji i niz drugih gluposti . Čemu onda isčuđavanja kad nešto nema prođu, a nisi se potrudio da ukloniš neke banalne nedostatke. Ne pada ostatak svijeta na domoljublje već hoće za svoje novce pravi proizvod.

Eto svaka čast, dobro si to sročio, potpisujem u potpunosti.
Uklanjanjem tih zaista banalnih nedostataka u interijeru mislim da bi potencijalni kupci bili daleko zadovoljniji.

Kolega fisherman, poduzeća širom svijeta troše ogromne novce na testiranja proizvoda jer znaju kakve su posljedice grešaka. Reci iskreno da li ste prije početka masovne proizvodnje pokušali natrpati hrpu ljudi u prototip tramvaja pa sakupiti dojmove?


@giga
– imam 180cm i kad sjedim preko puta nekoga moje visine, čak i manjega, koljena nam se dodiruju osim ako jedan od nas nakosi noge. Ako već nema mjesta u tramvaju onda su bar mogli okrenuti sva sjedala u jednom smjeru, radije bih dodirivao drugo sjedalo nego tuđe noge. [angry]



Da li bolje paše blesavo, priglupo, debilno, idiotski? Biraj…

Bez uvrede ali stvarno samo blesav čovjek može tako loše složiti interijer tramvaja, pogotovo s obzirom o koliko se velikom projektu radi. Ovaj tramvaj kao da je dizajnirao netko tko se nikad u životu nije vozio u tramvaju.

Poanta je da se čovjek ugodnije osjeća u starim made in CZ tramvajima broj 14 i 4 (ne znam kako se zove točno taj model) nego u ovom novom čudu. Niti se možeš sjesti ko čovjek, niti ima dovoljno mjesta za primiti se. A i zna biti zagušljivo. Jedino je dobro što je niskopodni.

Ja itekako želim dobro Končaru. Upravo zato mi nije jasno zašto nisu uložili dodatna sredstva pa projektirali interijer u kojemu će se putnici ugodnije osjećati.

Nažalost iz svega što sam napisao niste shvatili baš ništa.
Inače dizajn je odradio vanjski dizajner iz Maribora. Taj dizajn pobijedio je na natječaju i zato je odabran. Isti autor radi i novi vlak, kratki tramvaj, tramvaj za Helsinki…
Uskoro će u Zagrebu biti održana izložba dizajna koju organizira između ostalih i Fakultet dizjna. Tramvaj će biti izložen kao primjer lijepog i uspješnog industrijskog dizajna.
Kažem, ako imate neku konstruktivnu primjedbu napišite, ovako bez osnove nema smisla.
fish
[/quote]

Evo pet nedostataka unutrašnjosti projektantu za razmišljanje:
1. uzak prolaz u tramvaju
2. nedostatan broj rukohvata za držanje
3. nedostatan broj sjedećih mjesta
4. raspored stolica i njihov položaj (jer projektant razmišljao da netko ne voli položaj face to face, vožnju okrenutu leđima, zajedno 4 stisnuta sjedeća mjesta na kraju tramvaja)
5. pomalo je tvrd (imaš osjećaj u vožnji kao da su mu amortizeri pri kraju) [bye]

Vidim tema se zahuktala….Ko nekad na ovoj temi 🙂

@Rocky5
: Manjak rukohvata pokušalo se popraviti u novoj seriji. Primjetili ste da postoje dvije serije Zg tramvaja 2201-2270 i 2271-22140. Ponešto su različiti. Što se tiče broja sjedalica ima ih malo, slažem se, razlog je potreba za što više slobodnog prostora za stajanje.
U širokoj varijanti, za Sarajevo, bit će u nekim dijleovima i tri reda sjedala.
Predhodni Končarev tramvaj, oznake 2100, (visokopodni, vozi linije br. 5, čini mi se) ima jednako raspoređene stolice. Mislim da je to tamo prihvaćeno bez puno prompe.
Slažem se da bi bilo dobro da je dizajner iz Hrvatske, ali ovaj je pobijedio na natječaju na kojem je bilo još par varijanti. Ako je važno dizajner je rođen u Hrvatskoj, živi i radi u Sloveniji.


@giga
: ne znam zašto se Uprava ne očituje. Međutim PR nam inače ne funkcionira baš sjajno, Imao bi ja još primjedbi, ali ne ovako javno.
Inače, baš zato ja ovdje pišem. Barem malom broju zainteresiranih mogu prikazati priču sa druge strane, različitu od one kako je razni novinari mogu donijeti. Sjetite se samo da su 2004 te pisali da se motori tramvaja nalaze na krovu. Da bar pitaju i nas ponešto.
LP,
fish

KONČAR - tradicija, znanje, odgovornost

Dobro, da završimo diskusiju o tramvaju, ionako ne možemo na te stvari utjecati.

Stvarno me zanima ima li kakvih novosti o Sesvetskom Kraljevcu? Mislim da će to biti vrlo bitan korak za cijelu KOEI grupu, važniji nego recimo vjetroelektrane.



kak sam ja skužio, taj tramvaj ima jedan vagon(ili dio tramvaja, kako hoćeš) sa puno mjesta i jedan vagon sa malo mjesta. U tom vagonu s malo mjesta su one sjedalice koje su na onim širokim plastikama (bog te pitaj čemu to.. jel su neki motori ispod il šta? čemu ono..) i između kojih se jedva prođe. Kaj ja znam.. meni je tramvaj OK. Tramvaj ko tramvaj.

Dobro ste shvatili. Ispod tih plastika su kotači. Oni su razlog zašto je prolaz uzak. Morate ih negdje smjestiti kad su već razmaknuti samo 1000 mm. Inače kad imate visokopodni tramvaj onda tih problema nema jer je pod visok te je sva oprema ispod njega. Imate široki prostor koji možete iskoristiti po volji, ali nemate niski pod što je za Zagreb bio uvjet.
Većina gradova u Europi ima kolosijek širine 1435 mm te je tada i niskopodni tramvaj komotniji.

Tramvaj ko tramvaj. Da ali ovaj je proizveden u Hrvatskoj i možda je jedan od rijetkih industrijskih proizvoda koje bi Hrvatska mogla ponuditi drugima.
[/quote]

Razumijem Fish, pretpostavljao sam da je tako nešto jer se fakat nema kam s tim ako se hoće niskohodni a kolosijek samo 1m. Kaj ja znam.. meni je tramvaj OK… koliko uopće tramvaj kao kategorija može biti OK. Kakav god da napraviš, uvijek će biti gužva, stiskavac i smrad. to je tako. Ovaj bar ima klimu pa se prek ljeta ne ušvicaš.

I'LL BE BACK


Dobro, da završimo diskusiju o tramvaju, ionako ne možemo na te stvari utjecati.

Stvarno me zanima ima li kakvih novosti o Sesvetskom Kraljevcu? Mislim da će to biti vrlo bitan korak za cijelu KOEI grupu, važniji nego recimo vjetroelektrane.


Nešto sam danas načuo o tome. Napisat ću kad budem imao pouzdane informacije.
Glede vjetroelektrana. Izgubili smo previše vremena na pogreške i gluposti. Bojim se da je sad i kasno. Konkurencije ima koliko hoćeš…Hm ne sviđa mi se.

KONČAR - tradicija, znanje, odgovornost

A čuj, ipak se ovdje koristi tehnologija generatora koja je različita od konkurentskih rješenja pa je i bilo za očekivati dječje bolesti. Ali pošto poznaješ Končar onda i sam znaš kakav kapacitet za proizvodnju tih stvari Končar trenutno ima (to jest nema). Tako da kao što sam napisao ranije, ta djelatnost može dati neke konkretne rezultate za 10-15 godina ali teško da će prije tog roka.

Za ovo drugo se nadam da će biti pomaka u skorije vrijeme, to bi riješilo brojne probleme.

unaprijed sorry svima ali nisam izdržao da se ne uključim …
1. čkd praha su oni češki tramvaji,
2. ne vozim se u tramvaju već jako dugo jer rađe prošećem pol sata neg da se gužvam tranu a stignem skoro isto ovak i onak, pa ne mogu niti komentirati unutrašnjost ili udobnost
3. novi tramvaji izgledaju puno bolje ali su na žalost vozači isti oni "zetovci" koji te čekaju da dotrčiš na 5 metara od vrata da ti ih zatvore ispred nosa
4. od nedavno imam koei bez obzira na sve napisano (veći dio već i prodao) iz samo jednog razloga .. najviše je pao u zadnjoj korekciji

pozz svima

Barona za moderatora a šefa za direktora ... moji postovi nisu nagovor na kupnju ili prodaju vrijednosnica

Znam da u MAN-ovim autobusima je ista stvar sa stolicama gdje su 2-2 stolice okrenute jedne prema drugima, ne znam koji je razlog tome, ocito nismo jedini koji vide da je to ok, ili smo kopirali, lose.
A tramvaj nije neka klasa prijevoza da bi se trebalo zahtjevati komfor, puno mjesta i tome slicno, bar po meni.
Kakav je buducnost Koncara oko tramvaja? JEr u Hr. nema bas puno mjesta gdje se mogu prodati sada kada se ZG zadovolji ako se ne varam.

Tko nema ni jednog prijatelja ide kao stranac po zemlji.

New Report

Close