Mozda je koncar u zadnje vrijeme gadno stradao zbog ovog fijaska sa tramvajem !
Sigurno su imali ove informacije prije mjesec dana kada su je počeli urokavati, misliš li da je situacija s tramvajem drugačija da bi letili za 50% gore, moš mislit
Sigurno su imali ove informacije prije mjesec dana kada su je počeli urokavati, misliš li da je situacija s tramvajem drugačija da bi letili za 50% gore, moš mislit
[/quote]
Ne mislim da bi letili gore, to si ti rekao.Mislim da bi manje padali.
E moram se uključiti….
Od tendera u Sofiji Končar je sam odustao. Nadzorni odbor je zaključio kako uvjeti plaćanja nisu povoljni. Naime plaćanje je istaknuto u Levima koji imaju fiksni tečaj prema EUR-u. Ko zna što će biti s Levom kad oni prihvate EUR i ko zna koji će odnos valuta tada vrijediti. Već se i danas Lev ne može po tim uvjetima mijenjati u mjenjačnicama. Što se drugih pounuditelja tiče ne znam. Ja sam čuo da su od prvog tendera svi odustali. Očekuje se drugi tender sa boljim uvjetima plaćanja.
Što se tiče ostalih primjedbi: Smatram da je dizajn baš lijep. O tome se ne raspravlja svako ima pravo na mišljenje. Širina hodnika određena je širinom tračnica. Tračnice su razmaknute 1000mm. Tu odbijte širinu kotača i nešto prostora za blatobrane i dođete na 690mm koliki je prolaz u TMK2200. Moram reći da je to najširi prolaz kod svih niskopodnih tramvaja za kolosijek 1000 mm.
To je tramvaj za puno manji broj putnika od onog koji se u njemu vozi. Tramvaj na svakoj stanici važe masu putnika. Kad bi zatvarao vrata zato što je broj putnika veći od 200 kako bi to izgledalo onima koji u njega ne mogu ući?
U Finskoj je primjedba bila premalo sjedećih mjesta – kod njih se stajaća ne broje, naime tamo nitko ne stoji u tramvajima! U Zagrebu su sjedeća mjesta zgurana da bi se što veća površina dobila za stajaća mjesta.
Tramvaji se inače projektiraju za 4-5 ljudi po kv. metru. U Zagrebu je taj broj 8!
Povratne informacije iz Bugarske su bile i više nego pozitivne od ljudi koji voze tramvaje i pratećeg osoblja.
Pravi problem je slijedeći. Nitko nema novaca za velike infrastrukturne projekte. A kada za to dobiju kredit od zapadnih banaka one im uvjetuju i kod koga da kupe vozila.
Onog dana kad HABOR ili HPB stanu iza Končara kreditnim linijama i kada Končar uspije kupcima ponuditi vozila i kredite za ta vozila tada će i prodati nešto. Sve ostalo je jako teško unatoč dobrom proizvodu i dobroj volji.
I za ovaj vlak koji Končar radi za ŽFBH kredit je ŽFBH-u dao HABOR. Tako se to radi! Koliko su love stranici zaradili prodajom auta Hrvatima i leasingom na iste.
E moram se uključiti….
Od tendera u Sofiji Končar je sam odustao. Nadzorni odbor je zaključio kako uvjeti plaćanja nisu povoljni. Naime plaćanje je istaknuto u Levima koji imaju fiksni tečaj prema EUR-u. Ko zna što će biti s Levom kad oni prihvate EUR i ko zna koji će odnos valuta tada vrijediti. Već se i danas Lev ne može po tim uvjetima mijenjati u mjenjačnicama. Što se drugih pounuditelja tiče ne znam. Ja sam čuo da su od prvog tendera svi odustali. Očekuje se drugi tender sa boljim uvjetima plaćanja.
Što se tiče ostalih primjedbi: Smatram da je dizajn baš lijep. O tome se ne raspravlja svako ima pravo na mišljenje. Širina hodnika određena je širinom tračnica. Tračnice su razmaknute 1000mm. Tu odbijte širinu kotača i nešto prostora za blatobrane i dođete na 690mm koliki je prolaz u TMK2200. Moram reći da je to najširi prolaz kod svih niskopodnih tramvaja za kolosijek 1000 mm.
To je tramvaj za puno manji broj putnika od onog koji se u njemu vozi. Tramvaj na svakoj stanici važe masu putnika. Kad bi zatvarao vrata zato što je broj putnika veći od 200 kako bi to izgledalo onima koji u njega ne mogu ući?
U Finskoj je primjedba bila premalo sjedećih mjesta – kod njih se stajaća ne broje, naime tamo nitko ne stoji u tramvajima! U Zagrebu su sjedeća mjesta zgurana da bi se što veća površina dobila za stajaća mjesta.
Tramvaji se inače projektiraju za 4-5 ljudi po kv. metru. U Zagrebu je taj broj 8!
Povratne informacije iz Bugarske su bile i više nego pozitivne od ljudi koji voze tramvaje i pratećeg osoblja.
Pravi problem je slijedeći. Nitko nema novaca za velike infrastrukturne projekte. A kada za to dobiju kredit od zapadnih banaka one im uvjetuju i kod koga da kupe vozila.
Onog dana kad HABOR ili HPB stanu iza Končara kreditnim linijama i kada Končar uspije kupcima ponuditi vozila i kredite za ta vozila tada će i prodati nešto. Sve ostalo je jako teško unatoč dobrom proizvodu i dobroj volji.
I za ovaj vlak koji Končar radi za ŽFBH kredit je ŽFBH-u dao HABOR. Tako se to radi! Koliko su love stranici zaradili prodajom auta Hrvatima i leasingom na iste.
[/quote
zašto uopće pišeš te stvari pusti raju da rasproda jer končar ne valja. bolje prodat koei i uć u ernt,dlkv, todine dionice i ostale perjanice zse a pogotovo brodare [lol] ..ja ne kužim ovo -moram napisat-…pusti ljude da pišu..fijasko dopusti ovo ono. to su pravi investitori koji zarađuju i znaju neš
Tramvaji se inače projektiraju za 4-5 ljudi po kv. metru. U Zagrebu je taj broj 8!
Povratne informacije iz Bugarske su bile i više nego pozitivne od ljudi koji voze tramvaje i pratećeg osoblja.
Oprosti ali nije li retardirano na taj način projektirati tramvaj koji će se prodavati prvenstveno gradu Zagrebu? [angry]
Prvo izraz retardirano mi se ne sviđa.
Uostalom tramvaji se projektiraju po željama kupca.
Upravo je gotov projekt kratkog tramvaja za Zagreb (22m, trodjelni).
Za Helsinki je gotov projekt tramvaja dužine 27 m, petdjelni (kao i TMK2200), po svemu prilagođen njihovim zahtjevima.
Tramvaji se baš ne prodaju iz kataloga, nisu to auti.
I za Sofiju su bile dvije varijante, ali se od svega odustalo iz razloga o kojima sam pisao.
Projekt za Sarajevo je za kolosijek širine 1435 mm. Taj bi se vjerojatno svidio svima koji imaju primjedbe na TMK2200. Naime zbog veće širine sanduka bit će širi prolazi i više sjedala.
I usput 140 tramvaja koliko je ugovor za Zagreb je možda i najveći ugovor što ga je neki proizvođač imao ikada za tramvaje. Svaki proizvođač bi za takve količine napravio tramvaj po svim zahtjevima.
Istina, da nije bilo tog ugovora tvornice el. vozila u Končaru vjerojatno ne bi ni bilo. Sad je sve skupa došlo na svoje. Razvijaju se novi projekti. Nešto će se valjda i prodati vani. Nadam se da svi želite samo dobro našem Končaru, zar ne? Svaka primjedba je dobrodošla, ali konstruktivna.
LP,
fish
Da li bolje paše blesavo, priglupo, debilno, idiotski? Biraj…
Bez uvrede ali stvarno samo blesav čovjek može tako loše složiti interijer tramvaja, pogotovo s obzirom o koliko se velikom projektu radi. Ovaj tramvaj kao da je dizajnirao netko tko se nikad u životu nije vozio u tramvaju.
Poanta je da se čovjek ugodnije osjeća u starim made in CZ tramvajima broj 14 i 4 (ne znam kako se zove točno taj model) nego u ovom novom čudu. Niti se možeš sjesti ko čovjek, niti ima dovoljno mjesta za primiti se. A i zna biti zagušljivo. Jedino je dobro što je niskopodni.
Ja itekako želim dobro Končaru. Upravo zato mi nije jasno zašto nisu uložili dodatna sredstva pa projektirali interijer u kojemu će se putnici ugodnije osjećati.
Nego kad si već tako upoznat sa Končarom, možda bi mogao reći kad će početi projekt Sesvetski Kraljevec?
Da li bolje paše blesavo, priglupo, debilno, idiotski? Biraj…
Bez uvrede ali stvarno samo blesav čovjek može tako loše složiti interijer tramvaja, pogotovo s obzirom o koliko se velikom projektu radi. Ovaj tramvaj kao da je dizajnirao netko tko se nikad u životu nije vozio u tramvaju.
Poanta je da se čovjek ugodnije osjeća u starim made in CZ tramvajima broj 14 i 4 (ne znam kako se zove točno taj model) nego u ovom novom čudu. Niti se možeš sjesti ko čovjek, niti ima dovoljno mjesta za primiti se. A i zna biti zagušljivo. Jedino je dobro što je niskopodni.
Ja itekako želim dobro Končaru. Upravo zato mi nije jasno zašto nisu uložili dodatna sredstva pa projektirali interijer u kojemu će se putnici ugodnije osjećati.
kak sam ja skužio, taj tramvaj ima jedan vagon(ili dio tramvaja, kako hoćeš) sa puno mjesta i jedan vagon sa malo mjesta. U tom vagonu s malo mjesta su one sjedalice koje su na onim širokim plastikama (bog te pitaj čemu to.. jel su neki motori ispod il šta? čemu ono..) i između kojih se jedva prođe. Kaj ja znam.. meni je tramvaj OK. Tramvaj ko tramvaj.
Da li bolje paše blesavo, priglupo, debilno, idiotski? Biraj…
Bez uvrede ali stvarno samo blesav čovjek može tako loše složiti interijer tramvaja, pogotovo s obzirom o koliko se velikom projektu radi. Ovaj tramvaj kao da je dizajnirao netko tko se nikad u životu nije vozio u tramvaju.
Poanta je da se čovjek ugodnije osjeća u starim made in CZ tramvajima broj 14 i 4 (ne znam kako se zove točno taj model) nego u ovom novom čudu. Niti se možeš sjesti ko čovjek, niti ima dovoljno mjesta za primiti se. A i zna biti zagušljivo. Jedino je dobro što je niskopodni.
Ja itekako želim dobro Končaru. Upravo zato mi nije jasno zašto nisu uložili dodatna sredstva pa projektirali interijer u kojemu će se putnici ugodnije osjećati.
Nažalost iz svega što sam napisao niste shvatili baš ništa.
Inače dizajn je odradio vanjski dizajner iz Maribora. Taj dizajn pobijedio je na natječaju i zato je odabran. Isti autor radi i novi vlak, kratki tramvaj, tramvaj za Helsinki…
Uskoro će u Zagrebu biti održana izložba dizajna koju organizira između ostalih i Fakultet dizjna. Tramvaj će biti izložen kao primjer lijepog i uspješnog industrijskog dizajna.
Kažem, ako imate neku konstruktivnu primjedbu napišite, ovako bez osnove nema smisla.
fish
Napisao sam: "Niti se možeš sjesti ko čovjek, niti ima dovoljno mjesta za primiti se."
To ti nije dovoljno konstruktivno? Da li bi možda htio da vam ja dizajniram interijer?
Umjesto da priznaš da je interijer trebao biti bolje izveden ti se izvlačiš. To što ga je dizajnirao neki vanjski dizajner iz Maribora još pogoršava situaciju. Puno bih radije da ga je dizajnirao neki naš inžinjer, koji se od malih nogu vozio u tramvaju i koji zna što znači pojam gužve u tramvaju.
A to da isti autor radi i nove proizvode me nimao ne ohrabruje.
Da se razumijemo, nemam ništa protiv vanjskog dizajna, isto kao i protiv vizualnog dojma interijera, imam samo primjedbe na praktičnost istoga.