Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
KOEI | 444,72 | 239.702 | 539 | 444,00 | 448,00 | -0,89% |
Liparenje na par desetaka komada,kakva zarada na toj lipici,ali nije im u cilju kupnja,nego da podignu cijenu u nadi da će netko treći opaliti po prodaji,a ono svaki slijedeći digne cijenu za jednu lipu. [lol]
I na 1000 komada da se zada nalog veći od prethodnog za jednu lipu,zarada je veća 10 kn,a za 10 komada deset lipa zarade. Ima smisla. [pray] [lol]
Ljudi se boje da će već sutra moći kupiti jeftinije zato je to tako, kada prođe ova latergija na tržištu cijena će krenuti prema gore a onda će ti što su liparili žaliti na propuštenim prilikama!
Može li netko transakcije ubaciti? hvala
Može li netko transakcije ubaciti? hvala
"Nabavio" sam samo 10 posljednjih transakcija. [undecid]
vrijeme cijena količina
15:21:05 688,5 17
15:21:05 685 13
15:21:05 675 20
15:19:38 669 20
15:19:38 669 25
15:19:38 668,5 5
15:19:17 668,5 49
15:19:17 668,49 10
15:19:17 668,49 10
15:19:17 668,49 10
Kupnja Cijena
15 675,00
81 671,00
30 669,77
20 665,00
79 662,00
19 657,00
10 655,03
40 655,02
11 651,00
13 650,01
Cijena Prodaja
687,94 9
687,95 20
687,99 20
688,40 22
688,50 28
689,00 15
695,00 50
697,97 15
699,00 50
700,11 19
Konacno smo zivnuli malo, onaj nalog od 350 komada je skinut u par minuta. Nastavi li ovako mogli bi ic +700 uskoro !
Da danas je malo zivnulo, valjda su se vratili sa godisnjega, ali mislim da sa sljedecim tjednom pocinje puno veca likvidnost.
Prodaja INE i povratak sa godisnjega…
Ima kakvih noviteta oko tramvaja po Sjeveru Europe?
Pozdrav svima!
Evo i mene nakon duže stanke.
Što se tiče tramvaja koji je promotivno vozio u Helsinkiju on se vratio u Zagreb i to je to. Finci su zadovoljni. Krajem godine ide javni natječaj. Kod njih postupak nabavke ide sporo da ne bi bilo ništa sumnjivo.
Glede promocije vozila jedan tramvaj u sličnom aranžmanu ide u Sofiju na promotivnu vožnju.
Također bitno: od 23-26 rujna održava se Innotrans. Najveći svjetski bienalni sajam željezničkih vozila. končar će tamo izložiti cijeli tramvaj TMK2200. To je super promocija. Izložbeno mjesto za takvo vozilo dogovara se i 2 godine unaprijed.
Vjetroelektrana na Pometenom brdu je konačno postavljena nakon svih dječjih bolesti. Želimo joj puno uspjeha :).
Dakle poduzeće u cjelini stoji bolje nego lani iako cijena na ZSE to ne potvrđuje. Nadam se boljim danima.
Toliko.
Lijep pozdrav!
fish
Fishermanove postove uvijek rado čitam …. imam osječaja da sa njim uvijek imamo pristup insajd informaciji… [proud]
Fishermanove postove uvijek rado čitam …. imam osječaja da sa njim uvijek imamo pristup insajd informaciji… [proud]
Slažem se Fish je legenda
Fishermanove postove uvijek rado čitam …. imam osječaja da sa njim uvijek imamo pristup insajd informaciji… [proud]
[thumbsup]
Zbog neslaganja propao konzorcij Crotrain
Končar i TŽV Gredelj odvojeno će razvijati prototipove prigradskih i regionalnih vlakova, što će povećati cijenu vlakova te omogućiti i drugima ulazak u posao vrijedan oko 290 milijuna kuna
Zbog neslaganja propao konzorcij Crotrain
Končar i TŽV Gredelj odvojeno će razvijati prototipove prigradskih i regionalnih vlakova, što će povećati cijenu vlakova te omogućiti i drugima ulazak u posao vrijedan oko 290 milijuna kuna
ovo je dobra vijest za Koncar… u nastavku teksta:
Po meni to je za Končar loše. Znali smo za to i prije, a sada je i javno. Gredelj ima Siemensov vlak u kitu i opet će za njega kao i na tramvaju raditi samo konstrukciju (po Siemens dokumentaciji), a sve ostalo će samo smontirati. Koliki je tu udio domaće proizvodnje?
S druge strane Končar sve razvija sam. S pretvaračima i motorima dragocjeno iskustvo steklo se na tramvaju. Okretna postolja za niskopodni vlak ili željezničko vozilo uopće, nikada nisu razvijana na ovim područjima. Đuro Đaković radio je postolja ali po licenci. To je novo i veliki izazov za Končar i FSB.
I sada Gredelj dobije posao za prigradske vlakove, a Končar ne. Istina je da će samo Končarev vlak biti Crotrain.
O stupnju gotovosti bi se moglo govoriti. Mislim da ima šanse da Končar vlak završi i prije Gredelja.
Žalosno je da Vlada koja je vlasnik Gredelja (koji je u vlasništvu HŽ-a) i večinski vlasnik Končara nije mogla prisiliti Uprave na suradnju. Ovako ćemo imati dva vlaka Siemensov i Končarev što je svakako suludo i neisplativo.
I na kraju: za gradsko prigradske vlakove dio novca (pola) osigurat će Zagreb, a pola HŽ. Za regionalni vlak novac bi morao osigurati HŽ. Odakle? Koje su uopće šanse da u skoroj budućnosti bude novca za takve regionalne vlakove? I gdje bi ti vlakovi uopće vozili?