KOEI (Končar-Elektroindustrija d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska KOEI (Končar-Elektroindustrija d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 20.12.2024. u 15:59
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
KOEI
444,72
239.702
539
444,00
448,00
-0,89%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Pa evo ako Bago nije dobio nikakvu losu vijest iz Finske da mu pomognem ak baci oko na ovo:
http://www.hs.fi/english/article/Croatian-made+tram+criticised+as+cramped+and+noisy/1135235125931

Najlakse se praviti mutav i reci “nemam ja pojma”

Sad je pitanje može li se vjerovati tim finskim novinama. Ne znam koji je to list i neću reći niti da su u pravu niti da su u krivu. Stvar je u tome da Finci po ostalim forumima uglavnom govore pozitivno o TMK2200 [undecid]. Vidjet ćemo za koji mjesec tko je u pravu, a tko u krivu.

You either do it right or you get eliminated!

a ti se ne slažeš s mišljenjem o tom tramvaju? [smiley]

koje je tvoje?

Samo se sjetim dok je bila rasprodaja na 950,00 kako smo grabili ko ludi, bili sretni sto smo kupili tako jeftino.
A vidi sad, na prodaji ima koliko te volja i cijena tezi prema nuli.
Cekam samo onaj dan kad ce teziti prema beskonacno.

Najbolje ponude [ KOEI-R-A ]
Kupnja Cijena
4 716,01
20 716,00
90 715,60
8 715,50
10 715,02
Cijena Prodaja
725,00 2
736,99 110
737,00 177
737,90 12
738,00 155

Mea parvitas.


a ti se ne slažeš s mišljenjem o tom tramvaju? [smiley] koje je tvoje?

čuo sam da je tramvaj skroz OK iako se nikad nisam vozio u njemu, naime ne vozim se ZET-ovim vozilima još od 1999.

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 

Ja usao malo na 730,mozda sam mogao pocekati….hm…

Tko nema ni jednog prijatelja ide kao stranac po zemlji.


Ja usao malo na 730,mozda sam mogao pocekati….hm…

mogao si al poslije hebanja nema kajanja…
[smiley]

 I m a g i n a t i o n * a t * w o r k 


Ja usao malo na 730,mozda sam mogao pocekati….hm…

Ma ne brini , jaka je podrška na 600kn.

"Prvo je padalo onda je raslo, pa sam kupovala i bilo je uzbudljivo." ivana7

Kako ce to meni pomoic? [cool]

Tko nema ni jednog prijatelja ide kao stranac po zemlji.


Kako ce to meni pomoic? [cool]

Nikako, ali onome ko kupi na 600 hoće.

Mudro je zborio stari Seneca: "Per ipiz dudatis eneus iri!"

Gospodo ne brinite vi zbog novinskih natpisa koji nemaju veze sa stvarnošću.
Ovaj članak koji se prenosi po hrvatskim medijima je netočan i zlonamjeran.
Koliko čujem u tu svrhu će odgovorni iz Končara zadovoljštinu tražiti čak i na sudu.

Glede tramvaja u Finskoj.
1.To je zagrebačka inačica tramvaja i tamo je samo na probnoj vožnji. To što kažu da je preuzak – ako imate kolosjek razmaka 1000 mm, u koji morate smjestiti kotače, i niskopodno vozilo koliko vam može ostati za prolaz između tih kotača? To je slučaj sa svim niskopodnim tramvajima. ZET je to znao i inzistirao je na 100% niskopodnom tramvaju.
2. Dužina tramvaja je 32 metra i za zagrebačke okvire to je u redu. Helsinki ima manja (kraća) raskrižja od Zagreba i tramvaj na stanicama ostaje djelomično u raskrižju. U slučaju da se radi tramvaj za HKL on će biti kraći i stvar je riješena.
3. Najveći izvor buke na tramvaju su motori i reakcija kotač-tračnica. Na reakciju kotač-tračnica ne može se utjecati. Pruga je takva kakva je. Motori proizvode buku i to različitu u ovisnosti o brzini vrtnje tj. frekvenciji napona na njima. Ako je brzina kojom tramvaj vozi baš u zoni gdje motor proizvodi najveću buku to se da riješiti reprojektom motora. I to će se napraviti u slučaju naruđbe za Helsinki, te će se tramvajski pogon prilagoditi njihovim uvjetima.
4. Nije navedeno da od svih tramvaja koji voze po Helsinkiju TMK2200 ima najbolju raspoloživost. Naime gotovo uopće nije stajao zbog nekog kvara. Istovremeno Bombardier ima raspoloživost svojih 40 tramvaja 60% i ukoliko u narednih 6 mjeseci ne poveća raspoloživost na 90% doći će do raskida ugovora i HKL će im vratiti svih 40 tramvaja natrag.
5. Krajnja je neistina da HKL traži novog dobavljača za tramvaj. Pa natječaj će biti raspisan tek 2009.
ITD…
Činjenica je da su novinari koji pišu stručne članke neznalice. Kada bi barem pitali nekog kompetentnog za komentar.
Toliko. Pozdrav! I bit će bolje
[thumbsup]

KONČAR - tradicija, znanje, odgovornost


Gospodo ne brinite vi zbog novinskih natpisa koji nemaju veze sa stvarnošću.
Ovaj članak koji se prenosi po hrvatskim medijima je netočan i zlonamjeran.
Koliko čujem u tu svrhu će odgovorni iz Končara zadovoljštinu tražiti čak i na sudu.

Dakle i clanak iz helsinskih novina za koji sam ti dao link je isto netocan? Malo mi je to hard to believe. Cinjenica je: nas tramvaj je lijep ali primjedbe o malo prostora u njemu stoje 100%. Prigovarali smo i mi gradjani ZG za to pa ko nas pita.

New Report

Close