Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
KOEI | 408,70 | 78.880 | 193 | 408,00 | 412,00 | -1,45% |
[cry]Putnici u Helsinkiju nezadovoljni Crotramom, HKL traži novog dobavljača
Business.hr
29.03.2008 14:34
Hrvatski tramvaj konzorcija Crotram, u kojem su Končar i Gredelj, oštro su kritizirali korisnici nakon gotovo tri mjeseca testiranja na ulicama Helsinkija, piše Helsingin Sanomat.
Putnici su nezadovoljni premalim brojem sjedala, premalim prostorom za noge između sjedala i funkcionalnošću vrata. Helsinšani hrvatski tramvaj osim toga smatraju prebučnim.
Osim kritika putnika tramvaj je od helsinške gradske tvrtke za javni prijevoz HKL-a ocijenjen predugim za potrebe Helsinkija jer je nekoliko metara duži od sadašnjih tramvaja.
HKL je već u pregovorima s drugim proizvođačima niskopodnog tramvaja, te bi drugi tramvaji trebali zamijeniti Crotram u probnoj vožnji Helsinkijem.[bye]
Crotramu iz Helsinkija zasad stižu samo pohvale
U Konzorciju Crotram tvrde kako iz Finske nisu zaprimili nikakve kritike na račun hrvatskog niskopodnog tramvaja koji je od ovoga tjedna uključen i u redoviti promet u Helsinkiju
Ja bih podržao pristup da Helsinki ne bi trebao igrati neku značajniju rolu, kad je vrijednost dionice Končara posrijedi. Među vijesti koje su u ovom kontekstu relevantne, svakako spada plan o ulaganju 18 milijardi kuna u željeznički sustav RH, u sljedećih nekoliko godina, itd.
Ohrabrujuća je i nedavna procjena analitičara HAAB koji vrijednost dionice Končara procjenjuju na 1.066 kuna. Pri tome, imam na umu i procjenu KD Investments (krajem 2007., JDD) koji su po DCF modelu odredili ciljanu cijenu za dionicu Končara- 1475 kn.
zeko, astralis, hugo chavez
nije svaki negativni post na forumu drukanje cijene dolje(i da drukam dolje sa cijenom tko bi vjerovao i nasjedao nekome tko ima 30 poruka od kada se registritao), slucajno sam listao teme pa sam vidio da imate dva totalno razlicita linka o feedbacku o tramvajima.
Kada su u zagrebu poceli voziti novi tramvaji svima su se svidali dok se nisu poceli voziti u njima, ja sam slao pisma i mailove da se ostali tramvaji ne mijenjaju ovima, prijatelji su isto zvali koncar, zet, gradsko poglavarstvo, novine, ali nista od toga nije bilo na kraju, bila je samo ona kolona od 50 novih tramvaja kroz grad proslo ljeto(dobro, lazem, maknuli su onaj ultra iritantan zvuk koji je bio kada su se zatvarala vrata na stanici, bar nesto :))
evo tko ne vjeruje neka se provoza tramvajem, mogu i fotografirati unutrasnjost tramvaja ako netko nije vidio a ne moze sam isprobati…
[/quote]
ako te tjesi, ne bude ni u finskoj odluku donosio netko tko na posao ide tramvajem
Upravo tako, slazem se apsolutno, sto ja ili netko drugi misli o nefunkcionalnosti hrvatskog tramvaja nije uopce vazno, i vjerovatno nece utjecati na prodaju tramvaja izvan hrvatske, i vani ce skoro sigurno kupovati ono sto im se najvise isplati, a ne sto je najkvalitetnije
Ohrabrujuća je i nedavna procjena analitičara HAAB koji vrijednost dionice Končara procjenjuju na 1.066 kuna. Pri tome, imam na umu i procjenu KD Investments (krajem 2007., JDD) koji su po DCF modelu odredili ciljanu cijenu za dionicu Končara- 1475 kn.
[cry][rolleyes]
borat: ” [color=blue]Ohrabrujuća je [/color]i nedavna procjena analitičara HAAB koji vrijednost dionice Končara procjenjuju na 1.066 kuna. Pri tome, imam na umu i procjenu KD Investments (krajem 2007., JDD) koji su po DCF modelu odredili ciljanu cijenu za dionicu Končara- 1475 kn. ” [cry][rolleyes]
[undecid]
Duser: ” ” što te muči? [smiley]
malo se šalim, ja kupio u petak [thumbsup]
Helsinki: Hrvatski je tramvaj prevelik i prebučan, a tijesan
Pišu: Martina Kuterovac, Ante Milković
——————————————————————————–
ZAGREB – Stanovnici Helsinkija, koji se već nekoliko mjeseci voze u nekoliko probnih tramvaja Crotram, nezadovoljni su hrvatskim proizvodom.
Finci kažu da u tramvaju ima malo mjesta, zbunjuje ih sustav otvaranja vrata, drže da je Crotram preglomazan, a kada skreće, u zavojima zbog širine i specifičnih ulica finske metropole katkad zapinje i za cestu. Iako će zagrebački tramvaji finskim ulicama probno voziti još nekoliko mjeseci, doznajemo da u helsinškom uredu za promet zbog učestalih i loših kritika građana razmišljaju o drugim proizvođačima.
– Građani nas svakodnevno zovu i zbunjeni su brojnim obilježjima vašeg tramvaja. Najviše ih iritira sustav ulaza i izlaza, odnosno smeta im što nekad i vozač kontrolira otvaranje vrata tramvaja. Iako lijepo izgleda, građanima je smiješno što je tramvaj toliko velik, a u njemu nema mnogo sjedećih mjesta. Jednostavno, Crotram je prevelik i preširok za naše ulice – rekla nam je zaposlenica helsinškog ureda za promet, koja je zamolila da je ne potpisujemo jer nije zadužena za medije.
Na probleme s manjkom mjesta u niskopodnom tramvaju prije nekoliko godina već su upozorili Zagrepčani, što se tada pokušalo riješiti izbacivanjem nekoliko sjedalica
Na probleme s manjkom mjesta u niskopodnom tramvaju prije nekoliko godina već su upozorili Zagrepčani, što se tada pokušalo riješiti izbacivanjem nekoliko sjedalica.
Helsinški list Helsingin Sanomat prvi je prenio probleme s probnim primjerkom hrvatskog tramvaja. U nedavno objavljenom članku pod naslovom “Hrvatski tramvaj kritiziran kao tijesan i bučan” autor iznosi neodobravanje stanovnika Helsinkija, ali i tamošnjih stručnjaka koji kažu da je tramvaj predugačak za stajališta u Helsinkiju.
Darinko Bago, predsjednik Uprave Končara, kaže pak da nisu dobili nijednu kritiku iz Helsinkija. Štoviše, Bago ističe da svaki dan dobivaju zapisnike testiranja i da u njima nema nijedne loše kritike.
– Prema našim informacijama, Crotram u Helsinkiju kotira kao najbolji tramvaj i dosad je dobio samo riječi pohvale, pa ne znam odakle informacije da ga građani kritiziraju. S obzirom na taj finski članak, zvali smo tamošnje novine i oni su rekli da ne znaju za njega – rekao je Bago.
Podsjetimo, u utrci za posao izrade 40 niskopodnih tramvaja vrijedan 100 milijuna eura Crotram se natječe s njemačkim Siemensom, talijanskom tvrtkom Ansaldo Brena te francuskim Bombardierom. Prednost Crotrama jest to što se našao u programu finske tvrtke Patria, koja je s Đurom Đakovićem i hrvatskom Vladom dogovorila obnovu oklopnih vozila za Hrvatsku vojsku, a Finci bi konačnu odluku trebali donijeti 2009. godine.
e jesu razmaženi ti Evropejci, teško bi se oni privikli na JUS standarde…
pi.kice
[tongue][lol]
Joj jexo sam jeza sad cemo na 600[undecid]
budemo se poceli uskoro dogovarati o preuzimanju firme[lol]