Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
KOEI | 408,70 | 78.880 | 193 | 408,00 | 412,00 | -1,45% |
Moram priznati da je gfi končara iznenađujuće dobro, prihodi su porasli, dobit odlična ( sad je P/E na spot cijeni negdje oko 22, a za Ingru je 25,53 )
P/S je svega 0,67 ( ingra primjerice 2,51 ) što končar čini jednom od najatraktivnijig energetskih kompanija u nas.
P/B je također odličan, i iznosi svega 1,57
uz najavljene infrastrukturne i energetske radove mislim da smo sigurni u daljnja poboljšanja poslovanja i multipli
palac gore[thumbsup]
vilma:
”
_Mrzljak_: ” zeko: ” Hypo analitičari preporučaju kupnju dionica Končara http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=07344488-8b49-4c72-a9c0-1d7f1cb12c16&open=sec ” jel to onda “sell” signal ? [proud] ” http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=01045233-26d0-4eef-b0c9-d38c4333d266&open=sec izgleda, da je sell, samo prekasno…..ostajemo pod prisilom unutra….
”
Sad budi pametan,kome vjerovati[lol] [lol] http://www.nacional.hr/articles/view/44060/
Evo moja iskustva sa tim tramvajem su jako negativna, naruceno ih je puno, narucili ih oni koji samo gledaju iz automobila kada se voze kraj njih.
Nitko ne pita ljude koji se voze svaki dan sa posla u 5 popodne.
Nema mjesta za noge ako sjedis, ako stojis izmedu sjedala nema mjesta za vise od 1 covjeka pa ne mozes izaci van na stanici, katastrofa.
Vrata siroka i kada izlazis van ljudi ulaze prije tebe, svi se naguravaju, u tramvaju se ne mozes ni primiti za nista na vecini mjesta pa se ljudi ruse po podu kada se naglo zakoci, ma uzas.
To je standardno u ovoj drzavi, ne pita se ljude za EU, ne pita se ljude za NATO, ne pita se ljude za tramvaje, sve odlucuju oni kojih se to najmanje tice(u ovom slucaju Bandic koji ide na posao u sluzbenom automobilu i u tramvaju se vozio samo na probnoj voznji kada je bio prazan)
Da, jos jedan problem, sipke za drzanje su preblizu sjedala i kada se drzite za njih gotovo ste ljudima koji sjede u krilu.
Onaj tko je ovaj tramvaj projektirao bi trebao izgubiti posao, a ne da se narucuje stotine novih.
Ako zelite vidjeti funkcionalne tramvaje odite u Budimpestu, jednostavni i dobri tramvaji, kod nas je sdamo vazan vanjski izgled.
Samo sam vam htio napisati o tramvaju, o Koncaru ne znam puno ali tramvajem se vozim u prosjeku vise od 3 sata dnevno
Niskopodni tramvaj je sastavljan od uvoznih dijelova. Znači znanje i montaža su hrvatski proizvod. Bilo bi interesantno znati cijenu niskopodnog tramvaja za Fince i usporediti s zagrebačkom cijenom.
Na kraju usporedimo Končar i Ericsson ( P/E 22,28 odnosno 15,69, EBITDA marža ( 5,41 odnosno 13,88 ). Hmmm.
@Dinac
Samo sam vam htio napisati o tramvaju, o Koncaru ne znam puno ali tramvajem se vozim u prosjeku vise od 3 sata dnevno
Nemoj me krivo shvatiti,sada svi znate za mane tramvaja odkad je izašao članak u business,hr,a do tada ste se vozili i niste to primjetili[lol] [lol] [lol]
Ako ste do sada pisali o tome ispričavam se,
U Nacionalu suprotan komentar i opet pitam komu vjerovati ?????
Čini mi se da komentiramo kako nama odgovara ili kako bi željeli
Srbi nisu prihvatili ponudu zato što tkz.šoferšajba podsjeća na slovo U opet Končar kriv???
Dalje,ti Finci nakon par mjeseci shvatili problem sjedala i prolaza,nemam komentara
BMW,MERCEDES itd,izbace nove linije ima na desetke reklamacija,onda to usavrše i super,a za Končar po vašim reakcijama u naj manju ruku ide u stečaj[bye][bye][bye]
vilma: ” _Mrzljak_: ” zeko: ” Hypo analitičari preporučaju kupnju dionica Končara http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=07344488-8b49-4c72-a9c0-1d7f1cb12c16&open=sec ” jel to onda “sell” signal ? [proud] ” http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=01045233-26d0-4eef-b0c9-d38c4333d266&open=sec izgleda, da je sell, samo prekasno…..ostajemo pod prisilom unutra…. ” Sad budi pametan,kome vjerovati[lol] [lol] http://www.nacional.hr/articles/view/44060/
jedan novinar ceka na bidu, a drugi na asku… ja vjerujem onom koji ceka na asku[lol]
na ovom članku u biznisu se iz aviona vidi da su “finske” primjedbe zapravo pisane u zagrebu
a moguće su i naručene, to je svojstveno novinarima tog lista[tongue]
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=01045233-26d0-4eef-b0c9-d38c4333d266&open=sec
izgleda, da je sell, samo prekasno…..ostajemo pod prisilom unutra….
Ovo je još jedan u nizu od notorno glupih novinarskih članaka. Već sam sve prije objasnio o čemu se radi. Finci su inače dosta zadovoljni s našim tramvajem što se može vidjeti direktno iz njihovih komentara o CROTRAMu po ostalim forumima [thumbsup].
Evo moja iskustva sa tim tramvajem su jako negativna, naruceno ih je puno, narucili ih oni koji samo gledaju iz automobila kada se voze kraj njih.
Nitko ne pita ljude koji se voze svaki dan sa posla u 5 popodne.
Nema mjesta za noge ako sjedis, ako stojis izmedu sjedala nema mjesta za vise od 1 covjeka pa ne mozes izaci van na stanici, katastrofa.
Vrata siroka i kada izlazis van ljudi ulaze prije tebe, svi se naguravaju, u tramvaju se ne mozes ni primiti za nista na vecini mjesta pa se ljudi ruse po podu kada se naglo zakoci, ma uzas.
To je standardno u ovoj drzavi, ne pita se ljude za EU, ne pita se ljude za NATO, ne pita se ljude za tramvaje, sve odlucuju oni kojih se to najmanje tice(u ovom slucaju Bandic koji ide na posao u sluzbenom automobilu i u tramvaju se vozio samo na probnoj voznji kada je bio prazan)
Ako misliš da su tramvaji po EU bitno drugačiji, pogle konkurentske (primjerice Siemens ili bilo koji drugi) niskopodne koji prometuju po tračnicama širine 1000 mm pa ćeš vidjeti da su neke od boljki tih tramvaja ipak univerzalne. Uvijek će biti zadovoljnih i nezadovoljnih korisnika što je sasvim normalno, ali u globalu ipak treba težiti da se osvoji što veći dio tržišta, tj. da što više korisnika bude zadovoljno vožnjom u takvim tramvajima. TMK 2200 je jako mlad proizvod, daleko od savršenstva, ali je na jako dobrom putu i dobro se nosi s konkurencijom. Do prije par godina nitko nije vjerovao da ćemo i mi imati svog konja za utrku kad se radi o tramvajima, a za 10etak godina se vjerojatno nitko neće čuditi kad će stranci prepoznavati tramvaj (CROTRAM) i vlak (CROTRAIN) kao istinske hrvatske izvozne proizvode koji su potpuno globalno konkurentni [cool].
fince na stranu, samo da napomenemo da je cijena KOEI bila na 1.200kn dok se finska jos nije ni spominjala
Dinac:
To je standardno u ovoj drzavi, ne pita se ljude za EU, ne pita se ljude za NATO, ne pita se ljude za tramvaje, sve odlucuju oni kojih se to najmanje tice(u ovom slucaju Bandic koji ide na posao u sluzbenom automobilu i u tramvaju se vozio samo na probnoj voznji kada je bio prazan)
ako te tjesi, ne bude ni u finskoj odluku donosio netko tko na posao ide tramvajem
fince na stranu, samo da napomenemo da je cijena KOEI bila na 1.200kn dok se finska jos nije ni spominjala Dinac: To je standardno u ovoj drzavi, ne pita se ljude za EU, ne pita se ljude za NATO, ne pita se ljude za tramvaje, sve odlucuju oni kojih se to najmanje tice(u ovom slucaju Bandic koji ide na posao u sluzbenom automobilu i u tramvaju se vozio samo na probnoj voznji kada je bio prazan) ako te tjesi, ne bude ni u finskoj odluku donosio netko tko na posao ide tramvajem
Da, ali u Finskoj onaj što odlučuje, sluša bilo svog birača. Tako da je u stvarnosti odlike donose ipak koliko, toliko na dnu.
Međutim, priča o nefunkcionalnostima niskopodnih tramvaja, može biti jednostavno cjenkanje, u cilju ostvarivanja niže cijene ili boljih karakteristika za istu cijenu tj. neadekvatno malu cijenu.