KOEI (Končar-Elektroindustrija d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska KOEI (Končar-Elektroindustrija d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 18.11.2024. u 18:35
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
KOEI
408,70
78.880
193
408,00
412,00
-1,45%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.



primus: ” zbiro: ” Nasi stari prijatelji krenuli sa iskrcavanjem. Daba im i Fed, i amere………….[angry] ” Bemti koliko god da im se izloži kupnja sve odmah poklope. Eto bila neka podrška na 1000 kuna od 2xx komada i ode u trenu ovi na prodaji jedva dočekaše. Treba im spustiti na 500 kuna pa nek se iskrcaju u cijelosti i doviđenja.[angry] ” Da se pohvalim [thumbsup]

Sva sreca da sam se rasprodao na 838.
Jel ovo dosta jeftino?
Cini mi se danije.
A bili smo sretni sto smo kupovali po 1000.

Kad malo vratim postove 🙂
Svi smo sretni bili.

SZ,

uf, uspio sam ugrabiti malo na 1.030,00 [smiley]


Ja sam na 998,ali ultra sitno

Alien:

Ja dokupio na dokupio 980 i mislim da nisam pogrijesio

[/quote]

Istina kolega, ja priznam da sam s koncarom u gubitku i stvarno sam bio sretan kad sam ga uhvatio na 1030 pa na 950…onda sve otišlo znamo kamo
[lol]

Cuore Sportivo

Crotram je prebučan, preuzak i predugačak
Zagrebački niskopodni tramvaj, koji je već neko vrijeme na testiranju u glavnom gradu Finske, uspješno je položio tehničke i vozačke testove, no pada na istim stvarima kao i kod kuće.

Javni gradski prijevoznik iz Helsinkija HKL treba obnoviti vozni park s 40 novih tramvaja, pa je pozvao nekoliko proizvođača da im pošalju najsuvremenije modele na testiranje.

Tako niskopodni tramvaj koji proizvodi konzorcij Crotram Gredelja, Končara i Đure Đakovića već nekoliko mjeseci vozi finskim glavnim gradom.

Nakon što su ga testirali inženjeri i vozači, zagrebački niskopodni tramvaj moći će u sljedećih šest mjeseci iskušati i svi stanovnici Helsinkija, piše finski list Helsingin Sanomat.

Nakon uspješno položenih prometno-tehničkih testova Finci žele čuti što o njemu misle oni koji bi se u tramvaju trebali voziti, pa su pozvali građane da dojmove prenesu izravno vozačima ili ih pošalju e-mailom.

Iako je Crotram jedan od najboljih, finski stručnjaci našli su mu dvije velike zamjerke.

Prva je da je predugačak za njihova stajališta te bi, odluče li ga kupiti, morali graditi potpuno nova stajališta ili naručiti poseban, kraći model.

Druga je zamjerka ona koja muči i Zagrepčane: u niskopodnom tramvaju nema dovoljno mjesta, premalo je sjedalica, a prolazi su preuski.

Pitanje je hoće li taj problem konzorcij moći riješiti jer se putnici u Zagrebu uzaludno bune otkad je Crotram počeo voziti.

I stanari helsinških ulica kojima prolaze linije šest i osam, na kojima vozi Crotram, počeli su se buniti da je zagrebački tramvaj prebučan.

Također, piše Večernji, testni je tramvaj navodno imao i nekih tehničkih problema koji su ubrzo uklonjeni.

DELUX,Brankica,Croman.Rekvijem,Lyux,vatreni,valentine,vodavoda,fajrunt,kanabis,lanicaCroman,=ista osoba

znate onu repersku stvar….SAMO KOD NAS; TO IMA SAMO KOD NAAAAASSSS :)))
samo vi rasprodajte…[lol]

sve je lako kad si mlad :)

Rast unatrag godinu dana je -30%(sutra još veći minus za 5-10%), pa tko sa ovih 2000kom na prodaji pravi budalu od ove dionice.

"Prvo je padalo onda je raslo, pa sam kupovala i bilo je uzbudljivo." ivana7

Tko mora nek prodaje.
Najbolja firma po meni za kupiti.
Pa to je zadnji Vladin biser za prodaju. Rezultati genijalni,poslova dogovorenih za 2008.god previše…..
Razmislite koliko ovo vrijedi – imajunovaca u rezervama za poluditi( vise od10godina se stavlja ),zemlčjište vrijedi vise od trenutne cijene dionice,a posla samo oko obnove željezničkog prometa su oko2,5 miliarde eura. Autocesta je gotova sad se ulaže u ovo.A kad se gradila autcesta tad je bilo puno vise firmi u igri.Ovdje mogu biti 2-3 a Končar je glavna karika.


još malo tople vode

iz kojeg je to časopisa , tjednika članak ?

Ne može se dionica dići kad nema više kupaca ,veliki igrači su već u KOEI a novih ulagača nema.Da netko hoće ući, ovih 2000kom. bi skinuo za sekundu.Za sad se nema love ili se ruši na još niže razine pa onda ukrcaj.

ludlum:

Končar ima najbolje rezultate od svih velikih firmi u Hrvatskoj a na naslovnici Poslovnog ni SLOVA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hallo76 % bolje nego u 2006.god. Pa tu je sve jasno tko to kolo vodi.Glavno da pise o nekim nevažnim stvarima ….. E sad mi recite da to nije manipuliranje tržištem.Pa to što je ostvario Končar je svjetski rezultat i to još u segmentu energetike koja je momentalno glavna priča…. A da ne govorim da je jučer u Jutarnjem bilo da Vlada Hrvatske ulaže u obnovu željeznice,strujnih vodova….. 2.5 miliarde eura a nisu ni spomenuli da će to veliki dio odraditi Končar (najveći dio i to do2011 god.). Tko tu koga j……

Može linka kolega. Ovo što pričaš je jako zanimljivo.[thumbsup]

Čini mi se da je mislio na ovaj članak: http://www.jutarnji.hr/dogadjaji_dana/clanak/art-2008,3,26,,113567.jl

You either do it right or you get eliminated!

Iskreno, da hoćete prodati 2000 dionica jer bi ih stavili na ask sve ili bi raspodjelili na male paketiće da ne srušite cijenu. Svatko normalan ne stavlja takav nalog ako misli prodat jer u toj situaciji ga kupanja drži za jaja.

ZAKLJUČAK: netko druka prema dolje i želi kupiti.

Ma to već ptice na granama znaju da se fondovi s nama igraju mačke i miša.

PRIJEDLOG: Svi koji imaju keša stavite duboko na bidu svu lovu ( recimo na minus 20 % ) bez namjere na kupnju pa da vidite onda odnos K/P

Ili samo skinite nalog na prodaji ako stoji preko plus 15 %, i eto opet odličan omjer K/P

Pa da mi malo njih vučemo za nos !

[color=blue][/color]


http://www.vecernji.hr/newsroom/regions/zagreb/3043717/index.do;jsessionid=9DE0094271304EF18C1C4A45D1701320.2

Evo razloga za pad cijene.[lol] [angry]

Ovaj članak je teža idiotarija. Pokazuje na kojoj je razini novinarska informiranost, a k tome i znanje o ovoj tematici – začudo pa im se to često događa [rolleyes]. Napisane stvari o uskom prolazu su notorne gluposti, ostali konkurenti imaju otrpilike sličnu širinu prolaza, ako ne i manju. Dalje napišu da u Zagrebu tramvaj nema dovoljno sjedala, a TMK 2200 je tramvaj s najviše sjedalica (48) od svih tramvajskih vlakova koji voze gradom i ima najveći kapacitet (202 putnika). I najvažnija stvar u vezi ovog članka je da je to u biti stara vijest. U članku piše da nakon što su ga isprobali inzenjeri, da će ga u sljedećih 6 mjeseci moći isprobati i svi Finci. Znači to je bilo onda kad je tramvaj tek došao kod njih, a danas tramvaj puno manje škripi nego je to bilo na početku.

You either do it right or you get eliminated!

Mislim da ne trebamo strahovati za ovu dionicu na dugoročnoj bazi, zbog izvještaja koji je zaista odličan.
Špekulanti i daytraderi će već naći nešto za sebe i u širokom luku zaobići KOEI.

Mislim da treba pričekati oporavak tržišta i sve će doći na svoje… kroz par mjeseci.[cool]

Kad neće na burzi hoće ovdje: www.bux.to/?r=kurtisaa

Hypo analitičari preporučaju kupnju dionica Končara
http://business.hr/Default2.aspx?ArticleID=07344488-8b49-4c72-a9c0-1d7f1cb12c16&open=sec

VUK DLAKU MJENJA A ĆUD NIKADA

New Report

Close