Oznaka | Vrijednost | Promet | Količina | Kupovna | Prodajna | Promjena |
---|---|---|---|---|---|---|
KOEI | 408,65 | 41.274 | 101 | 408,00 | 410,00 | 0,00% |
Znači naši su dali prvi na probne vožnje tramvaj, a nespominje se tko bi sljedeći mogao dati istu ponudu, premda se u govoru ;žene; kaže tj. da naslutiti da nismo mi jedini koji će to napraviti. Tko će nam biti ili tko bi nam mogao biti konkurencija od proizvođača??
Baš čitam članak, i Lider je objavio vijest: http://www.liderpress.hr/Default.aspx?sid=35614 Ako samome tržištu bude puhao povoljan vjetar, možda nas ova vijest i malo podigne u ponedjeljak. Ako ništa, onda čisto psihološki.
na ove supervijesti ću samo reć[thumbsup][thumbsup][thumbsup]
a za kolegu, strašna slika[lol] [lol] [lol]
Znači naši su dali prvi na probne vožnje tramvaj, a nespominje se tko bi sljedeći mogao dati istu ponudu, premda se u govoru ;žene; kaže tj. da naslutiti da nismo mi jedini koji će to napraviti. Tko će nam biti ili tko bi nam mogao biti konkurencija od proizvođača??
Možda je sve već dogovoreno,Patria,Đuro,Koei.[cool]
Patria najavljuje velika ulaganja kroz offset program u Hrvatsku. Spominju se ulaganja u turizam, tehnologiju i ekologiju i razne druge grane.
Patria je otvorena za suradnju kroz offset program sa svim sektorima hrvatskog gospodarstva. Taj je program dvostruki. S jedne strane radi se o ulaganjima finskih tvrtki u Hrvatsku i vaše gospodarstvo, dok s druge strane tražimo i hrvatske tvrtke s dobrim proizvodima i tehnologijama, bez obzirna na međunarodno iskustvo i vrstu poslovanja, kojima nudimo prilike za širenje poslovanja u inozemstvo. U Hrvatskoj su, na primjer, brodogradnja i turizam izuzetno jake grane, pa smo prema njima više okrenuti, ali želimo pokriti sve više sektora. Već smo mnoge tvrtke posjetili, stupili smo u kontkat s njima i gradimo bazu interesenata i istražujemo mogućnosti za poslovanje na obostrano zadovoljstvo. Kao Direktor offset programa, pozivam sve hrvatske tvrtke, bez obzira na to kojom se granom poslovanja bave, ako imaju interesa za suradnju sa skandinavskim zemljama i volju za širenje poslovanja da nam se jave. Mi smo otvoreni za suradnju sa svima i svima ćemo u okviru naših mogućnosti pomoći u tome.
..već je sklopljen ugovor s Đurom i brodogradilištem 3 Maj,a s Končarom su pregovori u tijeku …[thumbsup]
Ekipa pred tramvajem na slici koju je linkao Mark1 su ljubitelji željezničkih vozila slično našima sa foruma zeljeznice.net. Oni su imali priliku da se provozaju prije nego tram ode u redovni promet.
Vreće su sa pijeskom i služile su da opterete tramvaj. Svaka 18 kg, a ukupno 14000 kg. Pa vi vidite koliko ih je trebalo unijeti u tramvaj. Tako opterećen tramvaj je provozao duž tih dviju linija gdje će voziti u nastavku, praćen građevinarskom ekipom koja je odmah na licu mjesta sanirala svako izbočenje na pločama koje ispunjavaju prostor između tračnica, izbrusila neravnine na tračnicama itd, dakle sve što bi tramvaju moglo smetati u vožnji. Kažu naši da su super organizirani, nevjerovatno.
Jesu. Bio ljetos gore i idem slijedeceg opet ak sve bude po planu [smiley]
Najveći svjetski proizvođač vjetroelektrana postaje druga po veličini izlistana danska tvrtka
Business.hr/Hina
20.11.2007 16:22
Pročitaj komentare(0)
Najveći svjetski proizvođač vjetroelektrana, danski Vestas Wind Systems mogao bi uskoro preteći “Danske Bank ” i postati druga po veličini danska tvrtka izlistana na burzi, objavili su danski mediji.
Na prvom je mjestu i dalje najveća danska tvrtka, svjetski prvak u sektoru kontejnerskog prijevoza A.P. Moeller Maerska (APM).
Stručnjaci investicijske banke Dresdener Kleinwort predviđaju da bi tržišna kapitalizacija svjetskog lidera u proizvodnji vjetroturbina mogla dosegnuti 166 milijardi danskih kruna (22,3 milijarde eura), nešto više od najveće danske banke Danske Bank čija kapitalizacija iznosi 145 milijardi kruna (19,5 milijardi eura), ali i znatno ispod kapitalizacije Maerska, procijenjene na oko 300 milijardi kruna (40,2 milijarde eura).
Nastavi čitatiOglas:
Vestasova je dionica proteklih godina zabilježila značajan rast vrijednosti, poskupjevši samo u proteklih 12 mjeseci čak 200 posto, prenose danski mediji.
Danski proizvođač vjetroturbina zapošljava vise od 14 000 zaposlenika i bilježi proteklih godina kontinuirani rast prometa koji bi u 2007. trebao dosegnuti vrijednost od 4,5 milijardi eura u odnosu na prošlogodišnjih 3,85 milijardi eura, stoji u poslovnom izvješću Vestasa.
U tvrtki procjenjuju da bi prihodi od prodaje vjetroelektrana i prateće opreme u 2008. mogli dosegnuti 5,7 milijardi eura.
….namjerno sam izlistao ovaj ne tako stari članak,kako bi podsjetio na Končarov novi brend-vjetroagregat.Nakon trnovitog puta od ideje pa do ostvarenja cilja,dijelim nadu s upravom KOEI da će ista bit montirana,odnosno u pogonu sredinom ove godine što bi automatski otvorilo vrata tržišta koje je trenutno nezasitno ovim proizvodom…
Naoko jednostavan,međutim vrlo složen i skup proizvod Končaru će omogućit da učestvuje u proizvodnji struje nakon izgradnje vjetro-farme Pometeno brdo,odnosno prodaji vjetroagregata,ili njegovih komponenti…
Što može očekivat Končar u svijetu visoke tehnologije i ogromne konkurencije,može li on uopće naći svoje mjesto?
Odgovor je da,a kao argumenat koristit ću podatak od KODT koji učestvuje s cca 3,5% u svijetskoj proizvodnji transformatora,što nam sugerira da je trenutno srednje-velika firma Končar izuzetno pozicionirana i sposobna u namjeri da uzme svoj dio tzv. torte
Koliko će novi brend uticat na jačanje Končara,odnosno može li mala zemlja Hrvatska osim odličnih sportaša iznjedriti i jednog gospodarskog diva…prepuštam mašti tj. vama na razmišljanje…
[cool][cool][cool]
” Možda je sve već dogovoreno,Patria,Đuro,Koei.[cool]
riječi ti se obistinile da bog da; i nebijo Helsinki jedini što naruči..ebeš grad bez tramvaja ko što ima Zagreb
@darkus,samo nagađam kolega,ja vam to sve po uličnoj metodi.Lijepi postovi kolege Alfona izazivaju mi [smiley]
Sutra se pušta u promet prvi tramvaj iz serije od ne znam koliko točno njih za Zagreb, pa Bandić tradicionalno saziva novinare, bit će sutra riječi i o tome po medijima.. Znamo kako nam je tržište osjetljivo na medijske najave [smiley]
Vrlo dobri rezultati probe tramvaja u Finskoj
Nakon testiranja tramvaj je uključen u redovni promet, te je moguće da hrvatski konzorcij pobijedi na natječaju
ZAGREB – Finska kompanija Helsinški gradski prijevoz (HKL) objavila je da se niskopodni tramvaj hrvatskog proizvođača Crotrama (konzorcij Končara i Gredelja) pokazao vrlo dobrim, pa će se sada omogućiti putnicima da testno vozilo isprobaju na dvije redovne gradske linije, izvijestila je finska novinska agencija STT.
»Osim tehničkih kvaliteta, zanima nas što će putnici reći o samom tramvaju i kvaliteti vožnje u njemu«, rekli su iz odjela za razvoj tramvajskog prometa HKL-a.
Testno vozilo koje je Crotram isporučio Helsinkiju od prosinca vozi ulicama finske metropole s natpisom »Zagreb« kao odredištem.
Ti podaci ukazuju da je Crotramov niskopodni tramvaj, nakon što se uspješno dokazao na zagrebačkim ulicama, na najboljem putu da postane novi hrvatski izvozni adut.
Naime, HKL namjerava nabaviti 40 novih tramvaja, a proizvođači su dobili mogućnost da bez obveza provedu testove i promotivne vožnje u Helsinkiju. HKL će natječaj objaviti kasnije tijekom ove godine, a proizvođača namjeravaju izabrati sljedeće godine.
Ako testiranje Crotramovog vozila idućih nekoliko mjeseci, kao što se očekuje, prođe bez problema, velike su šanse da hrvatski konzorcij pobijedi na međunarodnom natječaju. U tom bi slučaju u prvoj etapi Helsinkiju isporučili 40 novih niskopodnih tramvaja, a potom možda i još stotinjak.
Naime, HKL je, kako smo doznali, poprilično nezadovoljan s četrdesetak niskopodnih tramvaja koje su prije nekoliko godina kupili od Bombardiera, pa su im gradske vlasti odobrile oko 100 milijuna eura za njihovu zamjenu kvalitetnijima. Za poziv Crotramu odlučili su se zadovoljni onim što su o njegovoj proizvodnji i korištenju vidjeli u Zagrebu.
»Nadam se pobjedi na međunarodnom natječaju koji očekujemo potkraj 2008. ili najkasnije početkom 2009. te dobivanju velikog posla izvoza 40 niskopodnih tramvaja«, izjavio je Vjesniku Darinko Bago, predsjednik Uprave Končara.
»Odluka HKL-a očekuje se tri do šest mjeseci nakon međunarodnog natječaja. Budući da Helsinki ima dosta velike potrebe za novim tramvajima, ako se prvih 40 dokažu dobrima, pretpostavljam da bi se posao mogao proširiti«, dodaje Bago. Vrijednost ukupnog posla za prvih 40 tramvaja ovisi i o drugim uvjetima iz natječaja, ali procjenjuje se da bi se otprilike mogla kretati između 70 do 90 milijuna eura.
Vremenski uvjeti u glavnom gradu Finske dosta su različiti u odnosu na zagrebačke (na primjer, zimske temperature su mnogo niže), a Helsinki leži na brežuljcima, što Bombardierovim tramvajima stvara poteškoće, no u Crotramu vjeruju da problema za njihov tramvaj neće biti. »Ako probne vožnje pokažu da su potrebne neke manje korekcije, to ćemo lako napraviti«, napominje čelnik Končara.
Nedavno je prvi zagrebački tramvaj prešao 100.000 kilometara, čime je stečena nova važna referenca o uspješnosti u prometu. Za hrvatski tramvaj zainteresirana je i Bratislava te još neki gradovi, a nedavno je zanimanje pokazala i Letonija.
[thumbsup][thumbsup][thumbsup]