KOEI (Končar-Elektroindustrija d.d.)

Naslovnica Forum Tržište kapitala Hrvatska KOEI (Končar-Elektroindustrija d.d.)

Forum namijenjen svim temama vezanim za dionice, obveznice i druge vrijednosne papire te trgovanje istima u Hrvatskoj.
Zadnja izmjena 25.11.2024. u 02:14
OznakaVrijednostPrometKoličinaKupovnaProdajnaPromjena
KOEI
408,93
51.934
127
408,00
410,00
0,00%
Podaci su preuzeti sa ZSE uz odgodu od 15 minuta.

Evo naših momaka ———

Kakve su reakcije od Finaca ,da li su zadovoljni sa tramvajem?

Valjda bi ovu sedmicu tribala počet test vožnja , vidjećemo…..


…brzina ovih vatrogasaca je za svaku kritiku…..[undecid]

sry kolega al to nisu gasili vatrogasci nego sljakeri,poslije su dosli vatrogasci[wink]

više boli kada drugome raste, nego li kada tebi pada

…..na filmiću se vidi (jedan lokalni vatrogasac koji se valjda vraćao s marende…)a da se ekipa profesionalaca pojavila tek nakon 5 minuta snimanja ,vatra se za to vrijeme već fino razbuktala! predpostavka je da su nazvani još bar 5min prije toga,pa zar im treba 10 minuta da se pojave u centru grada!Uostalom nije to toliko bitno.Sanader je novi mandatar ,hoćemo li sutra konaćno prema starim pozicijama …..[cool][cool][cool]

POKRET OTPORA


Kakve su reakcije od Finaca ,da li su zadovoljni sa tramvajem?

Evo ga na naslovnici POSLOVNOG!

Još samo da prođe i Finci budu zadovoljni i idemo DALJE![thumbsup]

.Uspjeh nije cilj, već sredstvo da se teži još višemu.

Ma ici ce to mnogostruko porasti, samo da se rjesi ovo iskrcavanje

Crotramov tramvaj stigao u Helsinki
Ako testne vožnje dobro prođu, helsinški HKL mogao bi naručiti još 40 tramvaja
Crotramov niskopodni tramvaj TMK 2200 dopremljen je 10. prosinca u Helsinki, a upravo se sastavlja te bi za dva tjedna trebao biti spreman za predstavljanje. Nakon Nove godine započet će testiranje kočnica i vožnje, nakon čega će uslijediti i testiranje u realnim uvjetima, odnosno vozit će tračnicama Helsinkija idućih pet do šest mjeseci, a prevozit će putnike na linijama 6 i 8 helsinške tvrtke za javni prijevoz HKL (Helsingin kaupungin liikennelaitos). Ako takvo testiranje prođe bez većih problema, velike su šanse da HKL na natječaju odabere upravo ovaj tramvaj i naruči od konzorcija Crotram (Končar i Gredelj) 40 vozila u prvoj fazi te možda još stotinjak u idućih 20 godina. HKL je, nezadovoljan sa 40 Bombardierovih niskopodnih tramvaja kupljenih prije nekoliko godina odlučio nabaviti nove, za što su im gradske vlasti odobrile sto milijuna eura. Crotramov TMK 2200 dosad je slovio kao favorit jer su čelnici HKL-a bili prilično zadovoljni onim što su vidjeli u Zagrebu. U nastojanju da se sklopi posao upravo s Crotramom posebno će se angažirati i finska tvrtka Patria koja je nedavno dobila posao proizvodnje 84 borbena oklopna vozila za potrebe Hrvatske vojske, a zbog obveza o offsetu naročito im je stalo da i ovaj posao uspije.
Hrvatski tramvaj broj 2263, koji je u Finsku prevezen na četiri labudice i jednom šleperu, zapravo je posve običan tramvaj koji je dosad prometovao zagrebačkim ulicama. Na njemu je u ovoj fazi trebalo zamijeniti tek polaritet jer je u Helsinkiju na žici minus, a u Zagrebu plus. Od zagrebačkih tramvaja vizualno će ga razlikovati jedino naljepnica HKL-a koja će zamijeniti one ZET-ove. Tramvaj nije dodatno prepravljan iako će, u slučaju sklapanja posla, do toga morati doći. Pruga u Helsinkiju zahtjevnija je od zagrebačkih zbog puno uspona i spuštanja, što je i bio jedan od razloga učestalih kvarova Bombardierovih tramvaja. Stoga bi tramvaj tebalo dodatno prilagođavati, a jedna od promjena bila bi i na barem jednom tramvajskom zglobu. Preinaka bi bilo još, no do njih će doći tek nakon eventualnog postizanja dogovora. Vjerojatno će se morati poboljšati otpornost na nisku temperaturu. Crotramov TMK 2200 projektiran je tako da podnosi temperature do minus 20, dok Helsinki zahtijeva do minus 35 stupnjeva Celzijevih. No u Končaru su optimistični i vjeruju da će se i ovaj tramvaj pokazati dobrim, a testiranja na ulicama Helsinkija i njima će pokazati jesu li granice izdržljivosti njihova proizvoda i veće od deklariranih. Kako je riječ o “zagrebačkom tramvaju”, linije na kojima će prometovati u Helsinkiju nisu toliko zahtjevne što se tiče uspona i spuštanja, a kako glavni grad Finske nalazi na samom jugu zemlje, ne očekuju se ni (pre)niske temperature. Zahtjevna pruga i niske temperature upravo su se pokazale fatalnima za Bombardierove tramvaje zbog čijih je čestih kvarova finska strana odlučila otkazati ugovor vrijedan 75 milijuna eura. Kako ni u jednom trenutku nije bila čitava flota u funkciji, HKL je predložio tek da unajmi Bombardierove tramaje dok ne naruči nove.
[smiley][smiley][smiley]

POKRET OTPORA


Valjda bi ovu sedmicu tribala počet test vožnja , vidjećemo…..

Vožnja kreće tek iza Nove godine.

KONČAR - tradicija, znanje, odgovornost

Ekipa se vraća 19.12.. Fešta je u hotelu Holliday 19. navečer.[smiley]

KONČAR - tradicija, znanje, odgovornost

mark1:

Valjda bi ovu sedmicu tribala počet test vožnja , vidjećemo…..

Vožnja kreće tek iza Nove godine.

A dobro nije ni to daleko , pomislija sam da će ranije gledajući na fotografijama tijek sastavljanja 2263

probna vožnja po ulicama Helsinkija ce traja šest mjeseci [undecid] tako da cemo morat malo pricekat da bi se cijela ova ekspedicija isplatila[huh]
(naravno, pod pretpostavkom da sve bude uredu)

Moderatora treba zabranit!!!

New Report

Close